vai estääkö sitä jokin, tai et jostain syystä pysty siihen? Yleinen rahanpuute on epäkelpo vastaus..
Uskallatko elää sellaista elämää
14
521
Vastaukset
- Elänkuntarkoitettu
Elän juuri sellaista elämää kun siltä tuntuu. En itselleni. Ei estä mikään
- mikäKenelläkin
Haaveilen varmaan lottovoitosta nykyään enemmän kuin rakkaudesta on nimittäin rakkaus asiat menny väärille raiteille. Onneksi näin ei ole pääsyt montaa kertaa tapahtumaan. Panoasioitakin on menny ja tulllu ja parempi pitää housutjalassa. Toisaalta kyllä se köyhyys, nälkä, ja kaikki paska siihen päälle vaikuttaa ja lähimenneisyys myös. Toisaalta silti on oikein mukavaa viettää lauantaina selvinpäin vaikka röökiä p*rkele tekee mieli. ;)
- Menensitäkohti
En.
- Onkovaatimuksia
Minkälaista sen pitäisi sitten olla?
- Menensitäkohti
Onkovaatimuksia kirjoitti:
Minkälaista sen pitäisi sitten olla?
Sisäisistä komplekseista vapaata.
- heguli.hirsipuu
Nippanappa ja kiikunkaakun. Isoa lainaa maksavan on hyvä pitää tilillä sen verran ettei pankin tarvi lähettää muistustusviestejä.
- ldlldldödö
Ei ole kyse uskaltamisesta haluan oman planeetan. Eihän täällä voi edes taloa itselleen rakentaa ilman että täytyy lupa kysyä ja maksaa jollekkin siitä luvasta.
- Olenaikuistunut
Kasvanut paljon ihmisenä. Nykyään en pelkää enää niin paljoa asioita.
- storyoflife
Aina on estänyt, ehkä tulee aina myös estämään. Jos nyt pari vuotta joskus sitten liian vanhana enää tekemään mieleisiään asioita. :-)
- Uskallankyllä
Ja aloinkin elämään.
- ei_nyt_muuta
yleinen rahanpuute tällä hetkellä ainakin osittain
No miten sen ottaa, ja mihin sitä vertaa, mutta voin ihan hyvin elää elämääni omien toiveideni ja tottumusteni mukaan.
Vain yksi puuttuu, mutta kai sekin aikaa myöten järjestyy.- LovinMyLife
Todellakin uskallan, vaikka ympäristö painostaa että tässä iässä pitäisi olla naimisissa ja kakaroita niin olen pitänyt pääni ja asun onnellisesti yksin ilman mitään riippakiviä. Miehiä kyllä saan aina jos haluan, mutta en aio muuttaa yhteen kenenkään kanssa. Kakaroita en ole koskaan halunnut, en myöskään miehiä kellä sellaisia on. Vapaus on ihanaa.
- ainavoihaaveilla
Uskallusta varmaan puuttuu, koska omannäköinen elämä olisi kai liikaa yhteiskunnassa yleisesti hyväksyttyjen ja vallitsevien normien vastainen... joten sanoisin, että kyllä estää jokin. 😜 Mutta ei se mun maailmaani kaada, olen sopeutuvainen ihminen. 😁 Ulospäin tämä ristiriita ei tietysti näy mitenkään, ja sekin on ihan fine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922