Uskallatko elää sellaista elämää

kuin.haluat

vai estääkö sitä jokin, tai et jostain syystä pysty siihen? Yleinen rahanpuute on epäkelpo vastaus..

14

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elänkuntarkoitettu

Elän juuri sellaista elämää kun siltä tuntuu. En itselleni. Ei estä mikään

• mikäKenelläkin

Haaveilen varmaan lottovoitosta nykyään enemmän kuin rakkaudesta on nimittäin rakkaus asiat menny väärille raiteille. Onneksi näin ei ole pääsyt montaa kertaa tapahtumaan. Panoasioitakin on menny ja tulllu ja parempi pitää housutjalassa. Toisaalta kyllä se köyhyys, nälkä, ja kaikki paska siihen päälle vaikuttaa ja lähimenneisyys myös. Toisaalta silti on oikein mukavaa viettää lauantaina selvinpäin vaikka röökiä p*rkele tekee mieli. ;)

• Menensitäkohti

En.

• Onkovaatimuksia

Minkälaista sen pitäisi sitten olla?

• Menensitäkohti
        Onkovaatimuksia kirjoitti:

Minkälaista sen pitäisi sitten olla?

Sisäisistä komplekseista vapaata.

• heguli.hirsipuu

Nippanappa ja kiikunkaakun. Isoa lainaa maksavan on hyvä pitää tilillä sen verran ettei pankin tarvi lähettää muistustusviestejä.

• ldlldldödö

Ei ole kyse uskaltamisesta haluan oman planeetan. Eihän täällä voi edes taloa itselleen rakentaa ilman että täytyy lupa kysyä ja maksaa jollekkin siitä luvasta.

• Olenaikuistunut

Kasvanut paljon ihmisenä. Nykyään en pelkää enää niin paljoa asioita.

• storyoflife

Aina on estänyt, ehkä tulee aina myös estämään. Jos nyt pari vuotta joskus sitten liian vanhana enää tekemään mieleisiään asioita. :-)

• Uskallankyllä

Ja aloinkin elämään.

• ei_nyt_muuta

yleinen rahanpuute tällä hetkellä ainakin osittain

• No miten sen ottaa, ja mihin sitä vertaa, mutta voin ihan hyvin elää elämääni omien toiveideni ja tottumusteni mukaan.
      Vain yksi puuttuu, mutta kai sekin aikaa myöten järjestyy.

• LovinMyLife

Todellakin uskallan, vaikka ympäristö painostaa että tässä iässä pitäisi olla naimisissa ja kakaroita niin olen pitänyt pääni ja asun onnellisesti yksin ilman mitään riippakiviä. Miehiä kyllä saan aina jos haluan, mutta en aio muuttaa yhteen kenenkään kanssa. Kakaroita en ole koskaan halunnut, en myöskään miehiä kellä sellaisia on. Vapaus on ihanaa.

• ainavoihaaveilla

Uskallusta varmaan puuttuu, koska omannäköinen elämä olisi kai liikaa yhteiskunnassa yleisesti hyväksyttyjen ja vallitsevien normien vastainen... joten sanoisin, että kyllä estää jokin. 😜 Mutta ei se mun maailmaani kaada, olen sopeutuvainen ihminen. 😁 Ulospäin tämä ristiriita ei tietysti näy mitenkään, ja sekin on ihan fine.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8159
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6248
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4751
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      37
      3243
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2789
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2730
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      47
      2695
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2632
    Aihe