Joku yrittää nostaa omia haaveitaan klo 18:00-20:00 välillä tai myöhemmin.
Pakkomielteenä raittius tai muu sellainen?
Epätoivoisten palsta
7
167
Vastaukset
- asdfh5321
Ainakin mä nostelen täällä haaveitani 24/7, eikä raittius oo mulla päätavoite...
- ihhihi
Toivottomia tapauksia. Saman jankutusta. Vituttaako joku. Taitaa niin tehdä.
- rtrtrt
EPÄTOIVOISIA PASKOJA
- turhakkeita.neon
PALSTALLA ASUU VANMAISIA LOPPUUN PALANEITA PASKOJA. NYT VÄSYI KUN KUNTO EI RIITÄ VERIPERSEILLÄ. JOKA PÄIVÄ ISTUTAAN VAAN PÄÄTTEEN ÄÄRESSÄ ALKOHOLIPALSTALLA. MITÄÄN NE EI KOSKAAN SAANEET AIKAAN. VOIKO TURHEMPIA ENÄÄ MAA PÄÄLLÄÄN KANTAA.
- asdfh3421
Itse kyllä repeilen vallan mahtavasti näille hajoamisille, joita silloin tällöin sattuu. Muistan kun Sauna-Timppa tokaisia joskus puoli vuotta sitten että "saa olla kuule pää PIKKUISEN pehmeä kun jaksaa jankata tälllä palstalla vuosikausia paskasta!"
Naurattaa vieläkin kun ajattelen tuota. Hajoamiset on parasta huumoria:D- Dr.Siwako
Sontiminen on elintärkeä ruumiintoiminto, sekä hyvin nautinnollinen kokemus.
- Anonyymi
Dr.Siwako kirjoitti:
Sontiminen on elintärkeä ruumiintoiminto, sekä hyvin nautinnollinen kokemus.
Sauna Timo melkein hajosi lauteilla, hyvä ettei ihan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972