osuuspankki Bepop ja lainaismaa Salo

hiiva2

meillä sanottii osuuspankkissa että mun rahat jotka peruin on hävinyt pankissa ja kysyin mun tilin tapahtumia mutta ei onnistu saada ne.kävimme kysymäs polisilta joka vastas on pankin vastuu. olen itse nähnyt summaa monitoorista en luota porin osuuspankkii-Porin BePOP ja launaimaa osuuspankki haluan apuaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

12

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daimin

      Selvitä nyt päätäsi pari viikkoa ja yritä sitten uudestaan. Niin että joku ymmärtää tuosta sössötyksesta jotain.

      • HIIVA2

        PORI OSUUSPANKKIS HÄVIS MUNTILILTÄ RAHAT YHT ÄKKII
        ON KUMMA ET EI PANKKII VOI LUOTTAA
        PANKKI O VASTUUS MUL SANOTTII EI TILILTÄ KUULU HÄVITÄ RAHOI NOI VAA


    • Lautasmaa

      Veikö Lautasmaa sun rahat?

      • HIIVA2

        OLEN NÄHNYT OMIN SILMIN SUMMAT
        JA PAPERIL JA PAPERIL KAVERI NÄKI
        ELI ODISTEET O


      • HIIVA2
        HIIVA2 kirjoitti:

        OLEN NÄHNYT OMIN SILMIN SUMMAT
        JA PAPERIL JA PAPERIL KAVERI NÄKI
        ELI ODISTEET O

        TODISTE O PAPERI ELI OLEN NÄHNYT OMIN SILMIN SUMMAT
        JA PAPERIL JA PAPERIL KAVERI NÄKI


      • okijkoji
        HIIVA2 kirjoitti:

        TODISTE O PAPERI ELI OLEN NÄHNYT OMIN SILMIN SUMMAT
        JA PAPERIL JA PAPERIL KAVERI NÄKI

        Asia on sitten selvä, kun on todistajakin.
        Mahdatkohan itse olla sevä.


      • jämäkkä33

        kyllä voin todistaa


    • dorkakolienet

      Tee rikosilmoitus.
      Muussa tapauksessa pankki ei reagoi vaatimuksiisi mitenkään.

      • hiiva2

        dorkakolienet: oon tehnyt rikosilmoituksen, mielestäsi autako tämä idea?


      • odottavanaikaonpitkä

        Auttaa kunhan odotat että poliisi ehtii sen tutkia.Olet ilmeisesti hieman huonosti soooooomea puhuva henkilö joten koita käsittää ettei Suomi ole joku vitun azerbaidzan jossa voi pesismailan kanssa asioida pankeissa.Täällä on lait ja pykälät joita noudatatetaan.

        Odottele kiltisti kunnes poliisi tutkii asian.Saat varmasti heiltä tiedon miten asian kanssa on käynyt.


    • Simbbeli

      Onkohan kyseessä se mopopoika joka viettää koulupäivät tavaratalojen parkkipaikoilla? Luku- ja kirjoitustaito aika lähellä pakokaasutasoa.

    • Rahatnekatoomultaki

      Mulle käynyt samalla tavalla! Mutta mun tapaus on melko kierä. Siis alku kuusta saldo näyttää jokseenkin olevan kohdallaan, mutta aina loppukuuhun mentäessä rahat ikään kuin katoavat tililtäni?? Kuka vois jeesata tässä asiassa? Pitäisköhän soittaa telkkarin selvännäkijälle tai jotain muuta, mikä avuksi? Tätä tapahtunut jo kaksikymmentä vuotta kuukausittain. Help me!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2878
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2174
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe