Turun Sanomat - Valhemedia

valheille.loppu.nyt

Oliko Turun Sanomille journalismin vastaista kertoa asiat, niin kuin ne todellisuudessa meni? Koska jihadisti-iskun uhria auttoi ns. "natsi", niin sitä ei voitu julkaista. Onneksi vieressä seisoskeli muslimi, josta saatiin leivottua sankari.

Muutenkin nämä lähi-idän tietäjät on saaneet suitsutusta tapahtumien sankreina, ja samalla on suomalaisia halveerattu siten, että he vain kaiveli kännyköitä ja kuvasivat, eivätkä tehneet mitään. Hienoa Suomen Mädätysmediat. Ei mene ymmärrykseen, että islaminuskoisten ja suomalaisten välistä kuilua pitää yrittää poistaa valhein ja mädätyksin. Ymmärrättekö mädättäjät, että näin aiheutetaan vain lisää ongelmia, kun se todellisuus, mitä tuolla ulkona, elävässä elämässä tapahtuu, tulee aina tavalla tai toisella ilmi. Koko mediakentän mädätysrintaman pyrkimykset luoda keinotodellisuus "paremman asian puolesta" ei ole kestävää. Se kääntyy itseään vastaan, ja valehtelijoita vastaan. Kyllä tämä uusi toimintatapa, jossa valheet hyväksytään taistelemaan ns. pahaa vastaan, näkyy ihan selvästi. Mutta kun se "pahakin" on mediakentässä luotu keinotekoinen ilmiö. Millä näin sairasta käytöstä voi perustella itselleen? Olemalla sairas? Ehkä juuri näin.

Toivottavasti suomalaiset ymmärtää, että islam, terrorismi, tph-toiminnan jättimäiset kustannukset, EU-politiikka, mediamädätys, suvakkimädätys jne. koskettaa meitä kaikkia tavalla tai toisella myrkkypiikillään. Koska meitä kohtaan on nähty oikeutetuksi olla häikäilemättömiä ja asettaa itsensä meidän yläpuolelle, niin meidän velvollisuus, ja oikeutus, on puolustaa itseämme tällaista epäsuomalaista, epärehellistä, vahingollista, toimintaa vastaan. Joten....

7

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VMP.suoltaa.MV

      Aivan idiootti kirjoitus. Ei mitään faktaa mistään, ei edes siitä että tuo "natsi" ei ole Turun Sanomien pyynnöstä huolimatta halunnut antaa haastattelua. Ei mikään ihme että suomalaisia halveerataan kun typerykset vain uhoaa päättömiä ja ei tiedä mistään mitään. Onneksi poliisi on päättänyt alkaa tutkia tämän vihakampanjan jossa MV julkaisi väärän kuvan tietoisesti ja tarkoituksellisesti. LOL.

      • viemäristäkö_luikertelit

        Mikä ihmeen otus sinäkin olet, kun kehtaat puolustaa valta- eli valhemedian todella härskiä toimintaa!?


    • Suomie2idiootit

      Aloittaja oli tietenkin itse paikalla ja voi todistaa kirjoituksensa ?

    • LOUKATTU

      Minusta teki haastattelun toimittaja Heikki Kauhanen v. 2012 jossa solvasi ja herjasi minua . Piti olla asiallinen juttu Turun sanomiin, Nyt on laittanut sen nettiin. Ilmoitti minulle haastattelun lopuksi että on muslimi. Huomasin tämän netissä vasta 2 viikkoa sitten. Otan juristiin yhteyttä.
      Netissä on että juttu on tehty v. 2015?
      __paula koras

    • solvaus

      En silloin kun Heikki Kauhanen teki minusta haastattelua ymärtänyt; kun rehenteli ; että on
      MUSLIMI......mutta nyt ymmärrän nämä solvaukset ja herjauks! tämä ei jää tähän!
      _paula koras

    • herjaus

      Tulen vaatimaan että tämä minun haastattelu netissä tulee poistaa!
      _paula koras

    • valitus

      tulen tekemään valituksen,
      _paula koras

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe