JULKKISFORUM
1
672
Vastaukset
- erica14
Viidakon tähtöset,juuri näin heidät tuomas enbuske ohjelmassa.en edes vaivaudu ohjelmaa viidakon tähtöset katsomaan.eukot esittää tehtyjä tekotissejään vaan.ei ne syntymästä asti teillä ole ne tötsit olleet,teko on tekoa näkeehän sen.voi herranenaika.ennemmin itse pidän luomut ja pienet pysty tissit,kuin ottasin tollasia ilmakuplia vartalooni.kyllä niitä kehuja olen silti saanut vaikka kuppikokoni ei mikään c-d olekaan.kyllä jos miehenne tollasista piittaa,niin voitte vaan miettii kuinka uskollisia miehenne ovat kun tollasten kanssa on parisuhteessa,ilmapallotissit:):)minun suhteeni on pysynyt ja uskollisena toistakymmentä vuotta,vaikkei vartalolla noita ilmapalloja olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751131
- 741124
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 34727
- 49704
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118567