Paljonko voi pyytää metsävadelmasta? 0,5litran rasiasta/ 0,25l rasiasta?
Metsävadelman hinta
Metsävadelma
4
8925
Vastaukset
- marjastajatar
Sitäpä tässä minäkin olen kalastellut, että mitä voisi pyytää...löysin hyvän paikan ja sitä on hyvälaatuisena tosiaan.
- sesiitäsittenki
Vadelma-aika alkaa olla jo ohi. Kypsät ovat varisseet tai homehtuneet eikä niitä paljon tullutkaan ja pieniä olivat.
- madoton
5 €/litra olen myynyt. Hyviä vadelmia vielä saa valkkaamalla,ainakin Pohjois-Karjalassa.
- Anonyymi
Alihintaan myyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950