Oon ajatellu ostaa itelle Macin lukioon. Miten vakuuttaa vanhemmat siitä, että ostan juuri sen. Niitte mielestä se on liian kallis. Ostan se toisaalta ite niillä rahoilla mitä oon saanu kesätöistä.
MacBook lukioon
10
194
Vastaukset
- OstaKirjoja
Liian kallis ja turhaa paskaa
Osta ihan surface.
- nolife24
Kyllä Windows-tietokoneet ovat hinta-laatusuhteeltaan paljon parempia kuin macit. Osta vain joku halvempi Windows-kone, säästät rahaa.
- Lslsmsndb
Macit on NIIN ylihinnoteltuja....
Ei mitään järkeä vaikka hieno onkin- Toimivana
Paitsi mac on ainoa tietokone mikä toimii.
- Lsls
Mee kotiis et ymmärrä koneista mitään
- fgtyhedhg
muuten hyvä mutta vastaavilla specseillä ja samanlaisella näytöllä mikä tahansa muukin kone maksaa about yhtä paljon
- MacOnRoska
Vaihtoehtoja on ny 2:
A) Voit joko ostaa reilusti ylihintaisen macbookin, jossa ei ole saatavilla esimerkiksi koulussa käytettävää wordia, exceliä yms. mitään Microsoftin ohjelmaa. MacBook on rajoittunut omaan alustaansa ja maksaa ominaisuuksiinsa ja tehokkuuteensa nähden liikaa.
B) Ostat windows läppärin 200€ halvemmalla, mutta paremman. Jos windows ei miellytä, saat sen tilalle suhteellisen helposti asennettua linuxin, jolla saat siitä juuri sellaisen kuin haluat.- Oddjejejejeoewwo
Täyden officen saa macille....
- lukioon
Hanki Applen Mac jos et tykkää viruksista ja muista haittaohjelmista.
Hanki Windows kone jos pelkäät kateellisia kakaroita.
Arvaa miksi monilla on Applen iPhone, mutta harvoilla Windows puhelin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514