kax kaksosta...

allstars

kuinka sopii kax kaksosta....?

5

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarot-ennustaja

      Yhteensopivuus: Kaksonen & Kaksonen

      Kahden kaksosen suhde vaikuttaa välillä neljän persoonan temmellyskentältä. Suhde ei ole ainakaan koskaan tylsä ja molemmat kaksoset suhtautuvat elämään älyllisesti kiinnostuneina. Kaksonen arvostaa vapautta ja kokemusten laajaa kirjoa, molemmat nauttivat keskusteluista. Älykkyys ja uteliaisuus tekee heistä näyttävän ja mielenkiintoisen parin, joka viihdyttää sekä itseään, toisiaan ja kaikkia ympäröiviä ihmisiä. Jos molemmat osaavat toimia yhdessä, suhde on onnellinen.

      Kaksoset on pelaaja, joka suhtautuu elämään sarkastisesti, kyseenalaistaen ja huumorilla. Ongelmia syntyy silloin, kun jompikumpi tai molemmat ovat haluttomia ottamaan suhdetta kovin vakavasti. Kevytmielisyys ja naurava suhtautuminen maailmaan on kuitenkin se sama asia, joka viehättää kahta kaksosta toisissaan. Kaksonen kyllästyy helposti ihmisiin ja tilanteisiin, mutta samanlaisen ihmisen kanssa kaksonenkin voi elää kestävässä parisuhteessa.

      Kaksosen planeetta on Merkurius. Merkurius edustaa kommunikointia ja nopeaa älyä. Kaksi kaksosta voi puhua päivät ja yöt ympäriinsä ilman, että kumpaakaan edes huimaa. Kommunikointi on kaksoselle niin luonnollinen asia, että autiolle saarelle joutuessaan kaksonen ottaisi mieluiten juuri sen toisen kaksosen mukaansa. Merkurius on kommunikaation lisäksi myös matkaamisen planeetta, mikä antaa kaksoselle tarpeen nähdä jatkuvasti uusia asioita, paikkoja ja ihmisiä. Molempien lyhytjännitteisyys voi johtaa samanaikaisiin loppuunpalamisen tunteisiin, jotka eivät kylläkään kestä pitkään. Jotain ihanaa uutta löytyy taas todella nopeasti.

      Kaksi kaksosta muodostaa ihastuttavan neljän persoonan suhteen. Kunhan kaksoset oppivat tekemään kompromisseja sekä omien tuntemusten että toistensa kanssa, ei riitoja synny kovin usein. Kaksonen huomaa nopeasti tappeluun jouduttuaan, ettei se ole hyödyllistä, kannattavaa tai millään mittapuulla kehittävää. Parasta kahden kaksosen suhteessa on valtaisa älyllinen energia ja stimuloivuus. Molemmat nauttivat toisen olemassaolosta valtavasti ja kokeminen sekä asioiden saavuttaminen on helpompaa yhdessä kuin yksin.

      • kaksonen

        no ainakaan minä ja mun kaksos jätkä frendi ei saada riitaa aikasex millään... väittelyä taas molemmat RAKASTAA.... ja juttua riittää pikkuasiastaki useix tunneix... luulempa että teijänki juttu toimii jos ees toinen tai mielellään molemmat osaa antaa joskus periks...=)


    • kak2

      Ollaan ollut n. kaksi viikkoa puhelin yhteydessä emme siis ole tavanneet vielä tutustuimme tuolla internetin ihmeellisissä maailmassa. Puhetta pulppua kuin täydestä lähteestä kuinka kaksos mies voi olla näin tunteellinen romanttinen aivan uskomattomat on hänen puhumisen lahjansa arvostan sitä.Hän sanoo asioita mitä haluaisin sanoa en kehtaa minä siis kaksosnainen :)Olen vilkas kuitenkin luonteeltani ja rakkauden tunustus on tullut tämän ihanan miehen sanomana meinas jalat mennä alta. Tämä vain tuntuu niin oikealta uskon ,että just kohtalo on näin määrännyt .Tapaamme pian eihän tästä voi tulla kuin hyvää eihän?

      • 3:n kaksosen kanssa

        Tai toisin sanoen puhutte toisenne pyörryksiin ja latelette valheita sen kun kerkiätte. no ei kai, kai niitä rehellisiäkin kaksosia on olemassa.. itselläni vaan niin paljon kokemusta epärehellisistä. Oon itse jousimies ja todellinen totuuden torvi ja odotan sitä myös muilta. En näe mitään järkeä valehtelemisessa. Tykkään kaksosten menevästä ja sosiaalisesta luonteesta, mutta olen todennut etten oo niiden kanssa yhteensopiva, koska ne jos jotkut on kyllä epärehellisintä sakkia tähtikartalla.. puhuvat minkä kerkeävät.. ja osa pettää minkä kerkeää (en sano että kaikki mutta ne ketkä ei petä, löytävät valehtelemista sitten muista asioista).

        nim. 3:n kaksosen kanssa seurustellut, ei ikinä enää koskaan


      • kax2
        3:n kaksosen kanssa kirjoitti:

        Tai toisin sanoen puhutte toisenne pyörryksiin ja latelette valheita sen kun kerkiätte. no ei kai, kai niitä rehellisiäkin kaksosia on olemassa.. itselläni vaan niin paljon kokemusta epärehellisistä. Oon itse jousimies ja todellinen totuuden torvi ja odotan sitä myös muilta. En näe mitään järkeä valehtelemisessa. Tykkään kaksosten menevästä ja sosiaalisesta luonteesta, mutta olen todennut etten oo niiden kanssa yhteensopiva, koska ne jos jotkut on kyllä epärehellisintä sakkia tähtikartalla.. puhuvat minkä kerkeävät.. ja osa pettää minkä kerkeää (en sano että kaikki mutta ne ketkä ei petä, löytävät valehtelemista sitten muista asioista).

        nim. 3:n kaksosen kanssa seurustellut, ei ikinä enää koskaan

        Kait meitä on monenlaisia yksilöitä itse en ole opetllut epärehelliseksi no ei kait toisesta voi mennä takuuseen mutta nyt ainakin näyttää hyvältä ,sitä kristallipalloa en tietysti omista mutta näillä mennään . KAURIS OLI MINULLE KAUHISTUS


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe