Piti käydä pitkästä aikaa tsekkaamassa tääki palsta. Aika kuollutta menoa näyttäs olevan, missä kaikki rasittavat spämmäritkin oikein on? Ja mun nimimerkkiki pöllitty :´(
Mä taidankin painua takaisin harmaaseen luolaani teitä häiritsemästä, adioos!
Tervehdys arvon kanssatoverit
7
105
Vastaukset
Älä nyt pois lähde. Palstan kuolleen menon voi parantaa!
- Väsyttäää
Mä taidan vaan olla kasvanut yli tästä palstasta. Sä vissiin asut täällä vai :D Ja taidan mä lähtee, oon jo liian vanha tänne pikkunappuloitten
- Väsyttäää
Väsyttäää kirjoitti:
Mä taidan vaan olla kasvanut yli tästä palstasta. Sä vissiin asut täällä vai :D Ja taidan mä lähtee, oon jo liian vanha tänne pikkunappuloitten
...sekaan. Ja tuleeko tuo numerosönkötys- ja teidentunnistamisjuttu jokaisen kommentin kohdalla?
Väsyttäää kirjoitti:
...sekaan. Ja tuleeko tuo numerosönkötys- ja teidentunnistamisjuttu jokaisen kommentin kohdalla?
Tulee, ellei ole kirjautunut.
Väsyttäää kirjoitti:
Mä taidan vaan olla kasvanut yli tästä palstasta. Sä vissiin asut täällä vai :D Ja taidan mä lähtee, oon jo liian vanha tänne pikkunappuloitten
Tuskin olet yhtään sen vanhempi kuin minäkään.
- Väsyttäää
yuggis_ kirjoitti:
Tuskin olet yhtään sen vanhempi kuin minäkään.
En varmaan, olo tuntuu vaan niin orvolta näiden 12 vuotiaden seassa. Täällä oli jotenkin luontevampi olla peruskouluikäisenä muitten samanlaisten joukossa. Ja tehty vähän liian ärsyttäväksi tää kommentointi. No mutta mä häivyn tästä valittamasta, piti vaan vähän käydä nostalagioimassa :')
- feelsbatman
Väsyttäää kirjoitti:
En varmaan, olo tuntuu vaan niin orvolta näiden 12 vuotiaden seassa. Täällä oli jotenkin luontevampi olla peruskouluikäisenä muitten samanlaisten joukossa. Ja tehty vähän liian ärsyttäväksi tää kommentointi. No mutta mä häivyn tästä valittamasta, piti vaan vähän käydä nostalagioimassa :')
Sama, tää oli ennen ihan jees paikka nauraa ihmisten elämälle mut nykyään tää on vaan täynnä epätoivoisia 12 vuotiaita etsimässä seuraa. Tai kysymässä miten iso penis/isot tissit muilla on.
Kyllä masentaa tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402