Piti käydä pitkästä aikaa tsekkaamassa tääki palsta. Aika kuollutta menoa näyttäs olevan, missä kaikki rasittavat spämmäritkin oikein on? Ja mun nimimerkkiki pöllitty :´(
Mä taidankin painua takaisin harmaaseen luolaani teitä häiritsemästä, adioos!
Tervehdys arvon kanssatoverit
7
85
Vastaukset
Älä nyt pois lähde. Palstan kuolleen menon voi parantaa!
- Väsyttäää
Mä taidan vaan olla kasvanut yli tästä palstasta. Sä vissiin asut täällä vai :D Ja taidan mä lähtee, oon jo liian vanha tänne pikkunappuloitten
- Väsyttäää
Väsyttäää kirjoitti:
Mä taidan vaan olla kasvanut yli tästä palstasta. Sä vissiin asut täällä vai :D Ja taidan mä lähtee, oon jo liian vanha tänne pikkunappuloitten
...sekaan. Ja tuleeko tuo numerosönkötys- ja teidentunnistamisjuttu jokaisen kommentin kohdalla?
Väsyttäää kirjoitti:
...sekaan. Ja tuleeko tuo numerosönkötys- ja teidentunnistamisjuttu jokaisen kommentin kohdalla?
Tulee, ellei ole kirjautunut.
Väsyttäää kirjoitti:
Tuskin olet yhtään sen vanhempi kuin minäkään.
- Väsyttäää
yuggis_ kirjoitti:
Tuskin olet yhtään sen vanhempi kuin minäkään.
En varmaan, olo tuntuu vaan niin orvolta näiden 12 vuotiaden seassa. Täällä oli jotenkin luontevampi olla peruskouluikäisenä muitten samanlaisten joukossa. Ja tehty vähän liian ärsyttäväksi tää kommentointi. No mutta mä häivyn tästä valittamasta, piti vaan vähän käydä nostalagioimassa :')
- feelsbatman
Väsyttäää kirjoitti:
En varmaan, olo tuntuu vaan niin orvolta näiden 12 vuotiaden seassa. Täällä oli jotenkin luontevampi olla peruskouluikäisenä muitten samanlaisten joukossa. Ja tehty vähän liian ärsyttäväksi tää kommentointi. No mutta mä häivyn tästä valittamasta, piti vaan vähän käydä nostalagioimassa :')
Sama, tää oli ennen ihan jees paikka nauraa ihmisten elämälle mut nykyään tää on vaan täynnä epätoivoisia 12 vuotiaita etsimässä seuraa. Tai kysymässä miten iso penis/isot tissit muilla on.
Kyllä masentaa tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761