Piti käydä pitkästä aikaa tsekkaamassa tääki palsta. Aika kuollutta menoa näyttäs olevan, missä kaikki rasittavat spämmäritkin oikein on? Ja mun nimimerkkiki pöllitty :´(
Mä taidankin painua takaisin harmaaseen luolaani teitä häiritsemästä, adioos!
Tervehdys arvon kanssatoverit
7
105
Vastaukset
Älä nyt pois lähde. Palstan kuolleen menon voi parantaa!
- Väsyttäää
Mä taidan vaan olla kasvanut yli tästä palstasta. Sä vissiin asut täällä vai :D Ja taidan mä lähtee, oon jo liian vanha tänne pikkunappuloitten
- Väsyttäää
Väsyttäää kirjoitti:
Mä taidan vaan olla kasvanut yli tästä palstasta. Sä vissiin asut täällä vai :D Ja taidan mä lähtee, oon jo liian vanha tänne pikkunappuloitten
...sekaan. Ja tuleeko tuo numerosönkötys- ja teidentunnistamisjuttu jokaisen kommentin kohdalla?
Väsyttäää kirjoitti:
...sekaan. Ja tuleeko tuo numerosönkötys- ja teidentunnistamisjuttu jokaisen kommentin kohdalla?
Tulee, ellei ole kirjautunut.
Väsyttäää kirjoitti:
Mä taidan vaan olla kasvanut yli tästä palstasta. Sä vissiin asut täällä vai :D Ja taidan mä lähtee, oon jo liian vanha tänne pikkunappuloitten
Tuskin olet yhtään sen vanhempi kuin minäkään.
- Väsyttäää
yuggis_ kirjoitti:
Tuskin olet yhtään sen vanhempi kuin minäkään.
En varmaan, olo tuntuu vaan niin orvolta näiden 12 vuotiaden seassa. Täällä oli jotenkin luontevampi olla peruskouluikäisenä muitten samanlaisten joukossa. Ja tehty vähän liian ärsyttäväksi tää kommentointi. No mutta mä häivyn tästä valittamasta, piti vaan vähän käydä nostalagioimassa :')
- feelsbatman
Väsyttäää kirjoitti:
En varmaan, olo tuntuu vaan niin orvolta näiden 12 vuotiaden seassa. Täällä oli jotenkin luontevampi olla peruskouluikäisenä muitten samanlaisten joukossa. Ja tehty vähän liian ärsyttäväksi tää kommentointi. No mutta mä häivyn tästä valittamasta, piti vaan vähän käydä nostalagioimassa :')
Sama, tää oli ennen ihan jees paikka nauraa ihmisten elämälle mut nykyään tää on vaan täynnä epätoivoisia 12 vuotiaita etsimässä seuraa. Tai kysymässä miten iso penis/isot tissit muilla on.
Kyllä masentaa tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481