Ollut susta vähän huolissanikin.
Välillä oon nainen
39
1393
Vastaukset
- Olethuolissas
Miksi ?
- Hyvinvoin
Hän on sen verran empaattinen ja herkkä, etten yhtään ihmettele vaikka olisi minua vähän ajatellutkin. Ei tarvitse olla huolissaan.
- Sydäntälämmittäisi
Lämmittäisi, jos tietäisin hänen huolehtivan.
- Totuuuuud
Huoli on aiheellista mikäli kyseessä se jonka luulen
- minäkans
Niin mäkin hänestä, miehestä. En haluaisi, että hänellä olisi koskaan paha olla. Mistään syystä.
- hyvinvoivan
Usein olen ollut huolestunut,viimeeksi nähdessä huolestuin kun hän oli hieman sen näköinen ettei
ollut nukkunut hyvin. No ei kosketa varmaankaan minua, mutta kerro suoraan sille kenestä olet huolissaan.
Ei se täällä, ilman mitään tunnistetta tee muuta vaikutusta ainakaan minuun, kuin sen, että on PROVO!- oikeakielistä
Olen huolissani, olet huolissasi, hän on huolissaan, olemme huolissamme jne...
- Ihanhyväniiin
No ehkä on ollut syytäkin siihen....
- Aapeezii
Mites noi?
- Ihanhyväniiin
Aapeezii kirjoitti:
Mites noi?
Pohjalla on käyty, sanotaanko näin. Eikä tässä vieläkään mikään hyvä olo ole muttei ainakaan enää itsetuhoisia ajatuksia ole ollut. Eikä ihan kokoaikaa ole enää paha olla. Aurinkokin välillä pilkistää vaikkakin aika vähäisesti mut jospa tää tästä.
- Ihanhyväniiiin
Ja ny mua alko itkettää ku ajattelen asioita taaksepäin ja mietin jos sinä oisit vaikka hän.... ei nuo lääkkeet musta ihan tunteetonta ole tehnyt vaikka pelkäsinkin että mikä zompie musta tulee...
:( :) - ketääänkiinnosta
Ihanhyväniiiin kirjoitti:
Ja ny mua alko itkettää ku ajattelen asioita taaksepäin ja mietin jos sinä oisit vaikka hän.... ei nuo lääkkeet musta ihan tunteetonta ole tehnyt vaikka pelkäsinkin että mikä zompie musta tulee...
:( :)LOL, nykyään on olla in masentunut ja ahdistunut , sillä saa mukavasti huomioo.
ketääänkiinnosta kirjoitti:
LOL, nykyään on olla in masentunut ja ahdistunut , sillä saa mukavasti huomioo.
Ja ainakin saikkua ovat kerjäämässä ;). Tekomasis ei enää mene läpi, on huomioitava faktat, ja sen jälkeen arvioitava se todellisuus.
- Sivustatämä
Oletko täysin tunneköyhä??? Aika julmaa.
- GuruNäissäAsioissa
Sivustatämä kirjoitti:
Oletko täysin tunneköyhä??? Aika julmaa.
Haista sinä "ketäkiinnostaa" pitkä paska sen muotimasennusdignoosisi kanssa. Et auta typerillä kommenteillasi ketään, joten miksi edes kommentoit. Toki jos näin vähän syvemmälle poraudun ajatusmaailmaasi, niin voisin jopa kuvitella että kärsit itse masennuksesta, mutta et halua myöntää sitä. Siksipä vedänkin sen piiiittttkkkääään paskan takaisin ja toivotankin sinulle sen sijaan jaksamista ja annan mielessä sinulle voimahalin.
- yuijkl
GuruNäissäAsioissa kirjoitti:
Haista sinä "ketäkiinnostaa" pitkä paska sen muotimasennusdignoosisi kanssa. Et auta typerillä kommenteillasi ketään, joten miksi edes kommentoit. Toki jos näin vähän syvemmälle poraudun ajatusmaailmaasi, niin voisin jopa kuvitella että kärsit itse masennuksesta, mutta et halua myöntää sitä. Siksipä vedänkin sen piiiittttkkkääään paskan takaisin ja toivotankin sinulle sen sijaan jaksamista ja annan mielessä sinulle voimahalin.
Et sinä ole kyllä guru missään asioissa
- ertyuj
YksK-Nainen kirjoitti:
Ja ainakin saikkua ovat kerjäämässä ;). Tekomasis ei enää mene läpi, on huomioitava faktat, ja sen jälkeen arvioitava se todellisuus.
Miksi kirjoittelet noita naisvihamielisiä mutuheittojasi muka naisena, auttaako se impotenssiin?
- Sivustajoku
Se on ihan totta että nykyään on niitä muka masentuneita, jotka haluavat vain saada huomiota. En kuitenkaan usko että he hakevat sitä huomiota suomi24-palstalla. :D eiköhän se huomion haku tapahdu oikeassa elämässä (ihmisten ilmoilla tai somessa).
Muista että niitä oikeasti masentuneitakin on, älä heille auo päätäsi huomion kalastelijoiden takia.
- tapettiliima
Vai niin. Älä suotta. Miten jakselet ihan oikeasti itse?
- rentukkainen
Ois vaan niin kiva lähtee kanssasi tapettiostoksille...
- tsip
Taas pelkkää tapettirullaa tarjolla...
- Huolehdinystävästä
Olet niin kiinnostunut mitä mulle kuuluu? Mutta olen huolestunut mitä aiot nyt tilanteessa tehdä? Tykkäsitkö mitä laitoin? Mutta pidä sitä vain huolen pitona miten jakelet? Haluan nähdä oletko vihainen. Hyvin kyllä esität rauhallista täytyy myöntää. Mutta kai nyt ymmärrät etten uskonut väitettä heinäkuussa? No kai siihenkin selitys löytyy.
- Dysfasia_on_sairaus
Huolenpito on yhdyssana
- kätinenvikisijä
Naru
- YstävyydelläN
Huolenpito toisesta on kaunis ele.
Vihaa on turhaa ylläpitää.Se ei vie eteenpäin.
Aurinkoa päivääsi! - aisiksikö
kun postailet sille niitä sikaihrajuttuja ja muita asiattomuuksia.
- hUihAihöpinää
mites sitä nyt narsistinaisesta huolissaan ois joka kaataa paskaa niskaan ,,, joutavia jorinoita.
- Äläsuotta
Sinun huolissaan ololla ei ole merkitystä minulle eikä sinulle itsellesi, kaiken jälkeen en koskaan löydä sanomisistasi muuta kuin teeskentelyä ja ilkeyttä ja halua näpäyttää, tällaisellakin viestillä.
- kunnäitettenvoinuthyvin
Se on mukava kuulla mutta vielä mukavampaa ja arvostettavampaa olisi ollut jos olist joskus edes kysynyt suoraan mitä mulle kuuluu tai miten voin???
- Niinmitävoinkysyä
Suoraan kysyä? No onko sillä väliä kun sun tästä väännöstä ota selvää. Haluat olla ystävä. Samalla muutat mieltäsi kuin tuuli viiri. Joten kannattaako enään edes voinnista kysyä silloin? Eihän sitä taas tiedä jos nakkaat ulos?
- onkoapnointyhmä
Niinmitävoinkysyä kirjoitti:
Suoraan kysyä? No onko sillä väliä kun sun tästä väännöstä ota selvää. Haluat olla ystävä. Samalla muutat mieltäsi kuin tuuli viiri. Joten kannattaako enään edes voinnista kysyä silloin? Eihän sitä taas tiedä jos nakkaat ulos?
että se huoli kantoi noin kauas - vieraan ihmisen luo. sitähän se nettihuolehtiminen on, täyttä huuhaata.
- Minkävuoksi
No?
- pahoinpitelijälle
älä viitsi tiedän että stalkkaat netistä kiusaat lapsiani ja miniääni täällä ja herjaat milloin mistäkin mulle ei kukaan kerro ikävä kyllä tiedän mitä on tapahtunut mulla on herkkänä ihmisenä semmonen kyky tiedän paljon ^salaisuuksia se on osaksi kirous
- ihmiset
olisi tärkeitä opintoja alkamassa että jätä rauhaan
- naiseltatyöp
yritän olla oksentamatta kun näen sinut
- kannustan
Tee siitä ilmoitus, niin tuo urputus loppuu
- Kikattelija
Mitä se haittaa jos kikattelen itsekseni kaupassa. Olen niin hullu jos haluan. Saa kai ihminen hauskaa pitää itsekseenkin.
- köjetpuuskassako
Vai niin, se on sitten iha totine paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868119
- 896208
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 363224
- 493217
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562442