Hei! Eilen 2 kuukautta vanha Syyrialainen hamsterini hyppäsi kädestäni noin metrin alas lattialle. Säikähdin todella paljon. Nyt minua pelottaa että sille on käynyt jotain. Se liikkuu, syö/juo ja juoksee juoksupyörässään ihan normaalisti mutta on arka kädelle. Välillä menee myös mökkiinsä makaamaan ja tuijottaa olemattomiin. Onko siis syytä huoleen? En viitsisi eläinlääkärille mennä vielä koska ei ole ilmennyt mitään niin erikoista ja päätin tulla tänne kysymään jos joku tietäisi jotain:) Olen 14v
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4101811- 1471165
- 671093
- 881091
- 1011024
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku152885- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654