Ovikellonpimputtelijapenskat!!!

Hermotmenee

Typerät äidinkultamussukat, soitellaan ihmisten ovikelloja ja sitte painetaan pakoon. On useamman penskan porukka. Vielä te kiinni jäätte!

6

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuolestunutViranomainen

Nyt kun otat äkkiä yhteyttä lähimpiin terveysviranomaisiin niin vainoharhoistasi ollaan tietoisia ja pääset rauhalliseen paikkaan, jossa varmasti ajan kanssa paranet.

laitoin sinusta nettivinkin poliisille, olen itse päivystävä psykiatri ja teen töitä poliisin ja terveysviranomaisten kanssa.
      He ottavat sinuun toivottavasti yhteyttä. avaathan ovesi ambulanssihenkilökunnalle, ettei poliisin tarvitsisi käyttää sinuun pakkokeinoja.
      Todennäköisesti pääset 5pv tarkkailun jälkeen psykiatrisesta sairaalasta kotiin, ellet sitten ole psykoottinen jolloin sinä tarvitset hoitoa 1-2kk yleensä riittää lääkitys.

Odottele rauhassa.

• Salemias

Ipanoilla ja vanhemmilla tulee pitkä itku kun apinat erehtyvät soittamaan väärää ovikelloa. Siinä saa sitten parkua palstoilla menetettyä lapsuutta kun pimpottaja on loppuiän pyörätuolissa. Lisää vain narkkareita ja hulluja haukiputaalle asumaan ja pikkuapinat niiden ovikelloja pimpottamaan.

• Ex-deittiPimpotteli

Tuommoinen toimintahan on kotirauhan häirintää ja siten rikollista, oli ne sitten lapsosia tai ihan aikuisia. Voi hymy hyytyä, kun uhrin ovelle on laitettu tallentavat turvakamerat :)

• PimppaRaudankilistelijä

Kuka lukee itsensä ihmiseksi, kuka ei...

• Gluko

Minulla on jousipamppu. Täällä ei pelleillä.

• MaksuTullessaTaiLähdössä

Penskana nakeltiin kananmunia liikennemerkkeihin ja talojen seiniin. Jopa auton tuulilasiinkin parkkikatoksessa. Ei sitä lapsena ymmärtänyt tekevänsä väärin, mutta maksamaan joutui kuitenkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe