Ovikellonpimputtelijapenskat!!!

Hermotmenee

Typerät äidinkultamussukat, soitellaan ihmisten ovikelloja ja sitte painetaan pakoon. On useamman penskan porukka. Vielä te kiinni jäätte!

6

766

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuolestunutViranomainen

Nyt kun otat äkkiä yhteyttä lähimpiin terveysviranomaisiin niin vainoharhoistasi ollaan tietoisia ja pääset rauhalliseen paikkaan, jossa varmasti ajan kanssa paranet.

laitoin sinusta nettivinkin poliisille, olen itse päivystävä psykiatri ja teen töitä poliisin ja terveysviranomaisten kanssa.
      He ottavat sinuun toivottavasti yhteyttä. avaathan ovesi ambulanssihenkilökunnalle, ettei poliisin tarvitsisi käyttää sinuun pakkokeinoja.
      Todennäköisesti pääset 5pv tarkkailun jälkeen psykiatrisesta sairaalasta kotiin, ellet sitten ole psykoottinen jolloin sinä tarvitset hoitoa 1-2kk yleensä riittää lääkitys.

Odottele rauhassa.

• Salemias

Ipanoilla ja vanhemmilla tulee pitkä itku kun apinat erehtyvät soittamaan väärää ovikelloa. Siinä saa sitten parkua palstoilla menetettyä lapsuutta kun pimpottaja on loppuiän pyörätuolissa. Lisää vain narkkareita ja hulluja haukiputaalle asumaan ja pikkuapinat niiden ovikelloja pimpottamaan.

• Ex-deittiPimpotteli

Tuommoinen toimintahan on kotirauhan häirintää ja siten rikollista, oli ne sitten lapsosia tai ihan aikuisia. Voi hymy hyytyä, kun uhrin ovelle on laitettu tallentavat turvakamerat :)

• PimppaRaudankilistelijä

Kuka lukee itsensä ihmiseksi, kuka ei...

• Gluko

Minulla on jousipamppu. Täällä ei pelleillä.

• MaksuTullessaTaiLähdössä

Penskana nakeltiin kananmunia liikennemerkkeihin ja talojen seiniin. Jopa auton tuulilasiinkin parkkikatoksessa. Ei sitä lapsena ymmärtänyt tekevänsä väärin, mutta maksamaan joutui kuitenkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4633
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2596
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1522
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1092
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      136
      1048
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe