Miten toimia, jos lapsen kaverin vanhemmat käyttäytyvät epäkohteliaasti minua kohtaan, mutta haluavat silti, että lapsemme leikkivät keskenään? Heillä on vain yksi lapsi, joka on ollut meillä tai lapset ovat leikkineet puistossa, kun hänen vanhempansa ovat menossa. Joskus mies karjuu lapselleen, kun lapsemme on ollut heillä kylässä. Nyt hän karjuu myös minulle. Karjuminen ja nimittely tapahtuu julkisilla paikoilla. Aluksi huono käytös oli huutamista, myös rouvan taholta, kun yritin sopia yhteistä käytänteistä, nyt se on julkisen karjumisen lisäksi haukkumista ja epämääräistä uhkailua tekstiviestein, soitteluin ja sähköpostitse. Minulle riittäisi anteeksipyyntö ja tavanomainen kohtelias käytös, mutta kaverin vanhemmat haluavat ilmeisesti "ratkaista" asian uhkailemalla ja huutamalla minut lyttyyn. Uskallanko viedä enää lastani harrastuksiin tai pitääkö minun vaihtaa työmatkan kulkureittiäni, jotta vältyn raivoamiselta? En halua sanoa pahasti ja menettää malttiani, vaikka minulle huudetaan. Mutta en haluaisi joutua taas kuuntelemaan/lukemaan sitä meuhkaamista.
Vastaukset 2
- Leiwonen1
edellisessä otsikossa piti lukea "huolestuttaa", mutta se ei tainnutkaan mahtua. Olisin kiitollinen asiallisista neuvoista tilanteeseen liittyen.
- AvaaHiukan
Mistä tämä heidän raivoaminen/huutaminen/nimittely on saanut alkunsa? Vai huvikseenko he sitä tekevät, enpä usko jokuhan siinä on takana vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811261
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191069En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621013- 65888
- 61774
- 60770
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36565- 19527
- 29525
- 33520
- 42505
- 72486
- 40477