Kulutan hyvin vähän sähköä ja perusmaksun osuus sähkölaskustani on lähes 30 prosenttia.
Onko kokemuksia siitä että mitkä yhtiöt tarjoaa sähköä edullisella perusmaksulla niin ettei perusmaksun hinta muutu?
Pitäisikö sopimus tehdä määräaikaisena 1-2 vuodeksi vai voiko myös määräaikaisissa sopimuksissa sähkön tai perusmaksun hinta oleellisesti muuttua kesken sopimuskauden?
Edulliset perusmaksut ja 0 euron perusmaksut?
7
362
Vastaukset 7
- e---
Ei.
Ainakin energia 247 tarjoaa perusmaksutonta Ekowattispotti sopimusta. Itse otin tuon sopimuksen noin 1,5 vuotta sitten ja olin siihen ihan tyytyväinen.
Tosin hetki sitten vaihdoin koska sain Heleniltä sopimustarjouksen ilman perusmaksua ja kwh hinta vain 3.99. 247 Energialle olin kuitenkin maksanut kwh hintaa 4,5 senttiä noin keskimääräisesti ja heidän sähkössään oli aika suolainen marginaali.
Perusmaksulla kilpaillaan tällähetkellä aika paljon ja löytyy paljon sähköyhtiöitä joilta löytyy perusmaksuttomia soppareita.
Käy katsomassa vaikka Energiamarkkinaviraston hintavertailuista http://www.sahkonhinta.fi/ sieltä löytynee näitä tarjouksia.- ääni_Energia247lle
Minäkin voin suositella http://energia247.fi
Ekowatti Spotti on ollut pari vuotta ja olen tyytyväinen. - waesrdtfgyhcjkvhgfd
Eikös tuo Energia 24/7 ole joku entinen Market Energia, Energia 220 tai jotain muuta vastaavaa...
- ääni_Energia247lle
Ei ole.
Ilmeisesti aika pieni firma kuitenkin ja voi kaatua milloin vaan, muttei se ainakaan minua stressaa. Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan. Erityisesti sähkön ostamisessa tuo on järkevä tapa, kun tuote käytännössä sama firmasta riippumatta.
- Tietäväinen112
En ostaisi Energia 247:lta. Firma löytyy mm. protestilistalta. http://www.protestilista.com/yritys/2626480-5
Ilmeisesti lakisääteiset työntekijävakuutukset ollut maksamatta. Lienee sittemin hoidettu, mutta yhtiö selkeästi kamppailee maksuvaikeuksien kanssa. Eli voi kaatua milloin tahansa. - VÄERox
Vaihdoin toimittajaa. Kuukauden saa halvalla, sen jälkeen nostavat hintaa ja perusmaksu lisätään. Samaten en todellakaan tue protestilistalla olevaa yritystä, liian suuri riski.
Kannattaa kiertää tämä kioski kaukaata ja valita toinen toimittija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa771806Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341182Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200869- 64704
- 77692
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210664On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 51601
- 63561
- 33551
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 55517
- 36504
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
- 82408
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12398