Edulliset perusmaksut ja 0 euron perusmaksut?

Maksanko_liikaa

Kulutan hyvin vähän sähköä ja perusmaksun osuus sähkölaskustani on lähes 30 prosenttia.
Onko kokemuksia siitä että mitkä yhtiöt tarjoaa sähköä edullisella perusmaksulla niin ettei perusmaksun hinta muutu?
Pitäisikö sopimus tehdä määräaikaisena 1-2 vuodeksi vai voiko myös määräaikaisissa sopimuksissa sähkön tai perusmaksun hinta oleellisesti muuttua kesken sopimuskauden?

7

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e---

      Ei.

    • Ainakin energia 247 tarjoaa perusmaksutonta Ekowattispotti sopimusta. Itse otin tuon sopimuksen noin 1,5 vuotta sitten ja olin siihen ihan tyytyväinen.

      Tosin hetki sitten vaihdoin koska sain Heleniltä sopimustarjouksen ilman perusmaksua ja kwh hinta vain 3.99. 247 Energialle olin kuitenkin maksanut kwh hintaa 4,5 senttiä noin keskimääräisesti ja heidän sähkössään oli aika suolainen marginaali.

      Perusmaksulla kilpaillaan tällähetkellä aika paljon ja löytyy paljon sähköyhtiöitä joilta löytyy perusmaksuttomia soppareita.

      Käy katsomassa vaikka Energiamarkkinaviraston hintavertailuista http://www.sahkonhinta.fi/ sieltä löytynee näitä tarjouksia.

    • ääni_Energia247lle

      Minäkin voin suositella http://energia247.fi

      Ekowatti Spotti on ollut pari vuotta ja olen tyytyväinen.

    • waesrdtfgyhcjkvhgfd

      Eikös tuo Energia 24/7 ole joku entinen Market Energia, Energia 220 tai jotain muuta vastaavaa...

      • ääni_Energia247lle

        Ei ole.

        Ilmeisesti aika pieni firma kuitenkin ja voi kaatua milloin vaan, muttei se ainakaan minua stressaa. Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan. Erityisesti sähkön ostamisessa tuo on järkevä tapa, kun tuote käytännössä sama firmasta riippumatta.


    • Tietäväinen112

      En ostaisi Energia 247:lta. Firma löytyy mm. protestilistalta. http://www.protestilista.com/yritys/2626480-5

      Ilmeisesti lakisääteiset työntekijävakuutukset ollut maksamatta. Lienee sittemin hoidettu, mutta yhtiö selkeästi kamppailee maksuvaikeuksien kanssa. Eli voi kaatua milloin tahansa.

    • VÄERox

      Vaihdoin toimittajaa. Kuukauden saa halvalla, sen jälkeen nostavat hintaa ja perusmaksu lisätään. Samaten en todellakaan tue protestilistalla olevaa yritystä, liian suuri riski.

      Kannattaa kiertää tämä kioski kaukaata ja valita toinen toimittija.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2561
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1642
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      223
      1016
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      720
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    Aihe