Moikka. No huh, jo tääkin viestin kirjottaminen tuntuu jännältä. Oon 23v nainen Varsinais-Suomen seudulta ja mua kiinnostais kokeilla seksiä naisen kanssa. Toisaalta jo naisen läheisyys tuntuu kiinnostavalta vaikka seksiä ei olisi. Olen aika varma heteroisuudestani mutta ajatus kiinnostaa suuresti. Myönnän, olen turhamainen ja erittäin varovainen joten jos lähettyviltä löytyy itseään kauniina pitävää ja puhdasta naista, saa laittaa kommenttia :)
Bicurious on my mind, heh
WhiteDandelion
1
142
Vastaukset
- Anonyymi
Oigeesti mä oo melkei 60v ja painan yhtä paljo qu mopoauto, mut ei kerrot kenellekää.....
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673