Ollaan eroamassa ja avioehtoa ei ole tehty eikä edes ajateltu. Rehellisiä neuvoja kaipaan en halua puolison omaisuutta en mitään mikä on hänen omaansa. Olemme olleet avioliitossa monia vuosia, olemme ns. uuspari yhteisiä lapsia meillä ei ole. Mikä tässä tilanteessa olisi molempien kannalta järkevintä niin että kumpikin saa pitää oman omaisuutensa eikä tasinkoja tarvitse maksaa voimme sopia asian mutta nyt en ole enää varma miten puolisomme lapset asiaan suhtautuvat, voivatko he jotenkin puuttua tilanteeseen vai onko tämä kuitenkin kahden kauppa ns. kumpikin pitää sen mikä on omissa nimissä ja se jaetaan mikä on yhteistä.
Omaisuuden ositus
2
146
Vastaukset
- mekkk
Osittakaa vain yhteinen omaisuus ja jos sitä ei ole niin tehkää ositus paperi siten ettei kumpikaan käytä avio-oikeutta toisen omaisuuteen. Jos omaisuus on ollut kummallakin ennen avioliitoa niin ei tartte tehdä mitään muuta kuin erota jos ei ole ytheistä omaisuutta.
- Mitäomistatte
Tuota toisen lapsilla ei ole oikeutta sekaantua teidän päätöksiin. Vasta kun ovat perillisiä silloin voivat vaatia jotain. Te kaksi päätätte miten jako tapahtuu. Siihen ei ole kellään muulla vaatimuksia tai muutoin vaikuttaa. Jos ne syyttää sinua puolisosi huijauksesta se on niiden mielipide ei muuta. Omaisuus jaetaan kahden kesken joille se kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1592900Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1451619Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91272Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i3201221- 1031185
- 561172
Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali1431105Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku731048Martinan ulosanti haastatteluissa.
Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h1751003- 46926