sinä tumma ihoinen kaunis nainen tänään kaukovainion linkka pysäkillä klo 15. olit todella kaunis näky. olisin pyytänyt kahville mut ,en kerennyt kun sinä nousit onnikkaan ja tultiin vastakkain,,olis kiva kahvitella.hessu.
kaukovainio
10
331
Vastaukset
- TummaIhokastar
Kymmenkunta virhettä sait mahtumaan avaukseesi, ei minua kiinnosta sivistymättömä't miehet. Näin sinut kyllä kieli pitkällä toljottamassa, mutta EVVVK.
- lausuntokierros
niin paljon mahtuu yhteen lauseeseen
- hessukessuli
voi anteeksi ,tarkoitin sitä kaunista tumma ihoista kaunokaista,enkä sinua joka pullukka tuulitakissa joka olit tyhjiä pulloja palauttamassa..
- OikeaToimintatapa
hessukessuli kirjoitti:
voi anteeksi ,tarkoitin sitä kaunista tumma ihoista kaunokaista,enkä sinua joka pullukka tuulitakissa joka olit tyhjiä pulloja palauttamassa..
Ota seur. kerralla nippu seteleitä valmiiksi esille ja heiluttele niitä näkyvästi tummaihoisen kaunottaren edessä, niin se ei pakene bussiin...
- mustaalihaa
OikeaToimintatapa kirjoitti:
Ota seur. kerralla nippu seteleitä valmiiksi esille ja heiluttele niitä näkyvästi tummaihoisen kaunottaren edessä, niin se ei pakene bussiin...
...mutta älä vaan rakastu junttiparka... :D
- Se.siitä
Tummaihoisia kulkee Oulussa asti itseään myymässä.
Hgissä tavallisempaa..- ostolupa
kiitos tiedosta
- setummasieltäpysäkiltä
hessu,sulla on aivan liian pieni minulle, ajele sinä vain niillä onnikoilla tästäkin edespäin
- somppuseoli
Helvetin ruma somalipaska se oli. Aloittaja oli vaan juonut senkin kauniiksi, ja kännipäissään luuli itsekkin olevansa komea. Minun aamupaskakin on komeampi ja tuoksuu paremmalle kuin somali horo.
- haaakotush
Toivotan hyvää ja onnellista loppuelämää sen aamupaskasi kanssa. Olette toisenne varmasti ansainneet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992190- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132