Suomessa käytetään ajovaloja autolla ajettaessa. Ei parkkivaloja eikä huomiovaloja. Päivälläkin. Kertokaa kaikille että osaavat.
Ajovalot. Aina.
11
506
Vastaukset
- Piret
Moni virolainen saattaa elää edelleen Neuvostoliiton aikaa osaamatta päästää irti. Se voi heijastua vielä niihinkin virolaisiin jotka eivät siitä ajasta mitään muista. Menee vielä useita sukupolvia että esimerkiksi liikennekäyttäytyminen on korrektia. Oikeastaan ainoa nopeuttava keino on luultavasti se, että jo syntymästään lähtien altistuu länsimaiseen yhteiskuntaan ja koululaitokseen.
- TaviCombi
Saattaa mennä tovi. Virolaisen voi kouluttaa suorittamaan yksinkertaisia tehtäviä mutta siisteyskoulutus vaatii tiukkaa luonnetta ja kärsivällisyyttä. Väitetään että asuminen sisähuoneissa on mahdollista jo vuoden koulutuksen jälkeen.
- Olleeeks
Sopii epäillä. Olen yrittänyt muutamaa kouluttaa mutta tulokset ovat jääneet heikoiksi. Olen saanut lahjakkaimman toistelemaan "minu nimi on Urmas" mutta pidemmän päälle siitä ei ole mitään hyötyä. Kaikki pienempi arvotavara tahtoo kadota taskuihin. Sisäsiistiksi opettaminen kannattaa aloittaa jo ennen ensimmäisiä juoksuja.
- TervemenoaUralille
Menkäähän Venäjää ihannoivat rasistit takaisin sinne MV-lehden keskusteluihin Ilja Janitskinia palvomaan. Venäjä on rasismin luvattu maa. Muuttakaa vaikka sinne, jos virolaiset noin jurppii.
- Jlfgjkllnhg
Itseasiassa hauskasti sanottu että muuttakaa vaikka Venäjälle jos jurppii. Kävin Pietarissa (ja ylipäätään Venäjällä) ensimmäistä kertaa jokin aika sitten ja kuinka ollakaan sielläkin näkyi useita virolaisia autoja ja ne ajoivat täysin holtittomasti verrattuna jopa paikallisiin autoihin! Uskon että kyseessä olivat aito-virolaiset Tahvot ja Kaljut, koska liikennekäyttäytyminen ei ollut niin hyvää kuin venäläisillä.
Mainittakoon etten luottanut liikenteessä venäläisiinkään, joten siitä voi jo päätellä jotain virolaisesta liikemnekulttuurista joka muistuttaa kokemukseni perusteella ehkäpä eniten Afganistania.
- TervemenoaUralille
Rasistiset hallusinaatiosi ovat seuranneet sinua (Lotilaa?) siis jo Pietariin asti. Surullista varmasti elää noin harhaisessa maailmassa. "Aaa apua, virolaiset tulee ja vie meidän työt ja naiset ja niillon nopeemmat autot ja lentävät lautaset ja ydinase... Mä en kestä enää!!" Rasisti on reppana.
- Hfhnnklll
Virolaisissa korostuu eräiden muiden ilman kansan legimiteettiä maassa oleskelevien ryhmien ohella kyvyttömyys vastaanottaa kasvattavaa kritiikkiä. Puuttuu terve nöyryys ja terve itsereflektio.
Ollaan joko niin nöyriä että ollaan valmiita pukemaan maaorjan viitta harteille tuhoten suomalaisen ja länsimaisen palkkatason. Toisaalta ollaan saman isäntä-orja-efektin lailla valmiita hommiin mihin kukaan muu ei kuuna kullan valkeana ryhtyisi.
Ylimielinen asenne ei kannata jos annetaan kasvattavaa kritiikkiä, mikä on opetukseksi ja ojennukseksi kaikille virolaisille. Älykäs ihminen ottaa opiksi, mutta tälläkin palstalla on toisaalta ollut keskustelua myös älykkyydestä... - Piret
Täällä on haukuttu Lotila nimistä herraa todella paljon ja aihetta kunnianloukkausrikosilmoitukseen alkaa jo olla. Itse en tunne häntä ja olen kuullut hänestä tämän palstan kautta. Pitänee vinkata hänelle täällä harjoitetusta vihapuheesta.
- onkoselotilaitse
Piret kirjoitti:
Täällä on haukuttu Lotila nimistä herraa todella paljon ja aihetta kunnianloukkausrikosilmoitukseen alkaa jo olla. Itse en tunne häntä ja olen kuullut hänestä tämän palstan kautta. Pitänee vinkata hänelle täällä harjoitetusta vihapuheesta.
Älähän lässytä. Lotila on toimittaja ja näkyvällä profiililla julkisuudessa esiintyvä henkilö. Näin ollen hän on vapaaehtoisesti kohdallaan kaventanut yksityisyyden suojaansa ja myös hänen toimintaansa julkisuudessa ym. on lupa arvioida myös kriittisesti. Myös kaikki häneen henkilöönsä menevät kommentit ovat sallittuja. Esimerkiksi hänen mielipiteitään saa arvioida täysin vapaasti. Omasta mielestäni ne ovat syvältä.
- stopracism
Piret kirjoitti:
Asia on juuri niin kuin aiemmassa kommentissa vastattiin. Pitkä olisi jono kunnianloukkausilmoituksissa, jos kaikki julkisuuden henkilöihin kohdistunut negatiivinen palaute vedettäisiin oikeuteen. Ja mitä tulee Lotilaan kohdistuneeseen kunnianloukkaukseen, niin tuo oli paras vitsi mitä olen kuullut vuosikausiin. Hän on Suomen tunnetuin rasisti Ilja Janitskinin ohella. Suoltanut rasistista vihapuhetta jo vuosikaudet, joten en näe mitään puolusteltavaa hänen kohdallaan.
- TervemenoaUralille
Enpä voi muuta sanoa kuin että oksettavaa luettavaa. Miten joku ihminen voi kannattaa rotuoppia ja kansojen paremmuusjärjestykseen laittamista? Sairasta stalinismia. Painu sinä rasisti oikeasti jo kauas tältä keskustelupalstalta lietsomasta vihaasi. Etkö ole saanut äidinrakkautta vai mistä kiikastaa? Pyydän, mene hoitoon rasisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172