Tom Tom Go 60

Eksynkö

Osaisikohan joku kertoa että mikä vika tuli laitteeseen kun kesken päivityksen tuli ilmoitus karttoja ei saatavilla ja pyydettiin asentamaan jo olemassa oleva kartta uudelleen. Sitten meni akku tyhjäksi ja nyt ei ota enää virtaa ollenkaan vastaan. Laite on reilu vuoden vanha.

7

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Navigointia

Tuo kartta ongelma viittaa siihen että asennus olisi keskeytynyt esim. akun tyhjäksi menon takia. Yleesnä jos asennus keskeytyy niin TomTom tyhjentää navigaattorin välimuistin.

Kun päivityksiä asentaa niin pitää aina varmistua ettei akkuvirta pääse loppumaan, mutta jos ei kerran laite ota virtaa vastaan niin tällöin tod.näköisesti joko akku tai lataus johto/muuntaja on vioittunut.

• Vakaumuksesi

Kannattaa yrittää asentaa kartta uudestaan Tomtomin päivitys portaalista. Portaalissa on laitteesi kapasiteetti josta näet pystyykö siihen asentamaan karttoja tai muita päivityksiä. Tarvittaessa poista ylimääräisiä sovelluksia.

• Akustiikkaa

Kannattaa seurata akun tilaa. Kun käynnistät laitteen niin pidä virtanäppäintä pohjassa noin 30 sekuntia ja tällöin avautuu musta ruutu jossa on tietoja laitteessa. Etsi kohta battery charge level ja seuraa akuntilaa. Jos akku purkaantuu nopeasti tai ei ota virtaa vastaan lainkaan on tällöin akku syytä vaihtaa.

• Uutta-verhoilua

Laitteessa on käytetty cold-verhoilua joka on uuden aikakauden verhoilua. Akun irroittamiseen joutuu purkamamaan osin myös verhoilua.

• Eksynkö

Nyt sain akun ottamaan virtaa vastaan ja ei tyhjene enää nopeasti. Kävin mydriven sivulla ja huomasin että luki kartta vioittunut. Yritin korjata karttaa, mutta korjaus meni noin 40% ja sitten hyppäsi 0%. Mitä nyt voisi seuraavaksi yrittää?

• Kartanko

Karttakorjauksen ei pitäisi tehdä tuollaista että hyppää 0%. Kannatta yrittää vielä uudelleen ja jos edelleenkin epäonnistuu niin yhteyttä tekniseen tukeen.

• Karttakorjaus

Jos korjauspäivitys ei onnistu niin laite kannattaa viedä takuuhuoltoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1419
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1215
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      201
      1199
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      999
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      910
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe