Tom Tom Go 60

Eksynkö

Osaisikohan joku kertoa että mikä vika tuli laitteeseen kun kesken päivityksen tuli ilmoitus karttoja ei saatavilla ja pyydettiin asentamaan jo olemassa oleva kartta uudelleen. Sitten meni akku tyhjäksi ja nyt ei ota enää virtaa ollenkaan vastaan. Laite on reilu vuoden vanha.

7

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Navigointia

      Tuo kartta ongelma viittaa siihen että asennus olisi keskeytynyt esim. akun tyhjäksi menon takia. Yleesnä jos asennus keskeytyy niin TomTom tyhjentää navigaattorin välimuistin.

      Kun päivityksiä asentaa niin pitää aina varmistua ettei akkuvirta pääse loppumaan, mutta jos ei kerran laite ota virtaa vastaan niin tällöin tod.näköisesti joko akku tai lataus johto/muuntaja on vioittunut.

      • Vakaumuksesi

        Kannattaa yrittää asentaa kartta uudestaan Tomtomin päivitys portaalista. Portaalissa on laitteesi kapasiteetti josta näet pystyykö siihen asentamaan karttoja tai muita päivityksiä. Tarvittaessa poista ylimääräisiä sovelluksia.


      • Akustiikkaa

        Kannattaa seurata akun tilaa. Kun käynnistät laitteen niin pidä virtanäppäintä pohjassa noin 30 sekuntia ja tällöin avautuu musta ruutu jossa on tietoja laitteessa. Etsi kohta battery charge level ja seuraa akuntilaa. Jos akku purkaantuu nopeasti tai ei ota virtaa vastaan lainkaan on tällöin akku syytä vaihtaa.


      • Uutta-verhoilua

        Laitteessa on käytetty cold-verhoilua joka on uuden aikakauden verhoilua. Akun irroittamiseen joutuu purkamamaan osin myös verhoilua.


      • Eksynkö

        Nyt sain akun ottamaan virtaa vastaan ja ei tyhjene enää nopeasti. Kävin mydriven sivulla ja huomasin että luki kartta vioittunut. Yritin korjata karttaa, mutta korjaus meni noin 40% ja sitten hyppäsi 0%. Mitä nyt voisi seuraavaksi yrittää?


      • Kartanko

        Karttakorjauksen ei pitäisi tehdä tuollaista että hyppää 0%. Kannatta yrittää vielä uudelleen ja jos edelleenkin epäonnistuu niin yhteyttä tekniseen tukeen.


      • Karttakorjaus

        Jos korjauspäivitys ei onnistu niin laite kannattaa viedä takuuhuoltoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe