Tuorein galluppi osittaa kepun kannatuksen olevan jo 25,5%, joka on paljon enemmän, kuin vaaleissa 2003. Demarit ovat vielä puoli prosenttiyksikköä edellä, mutta on vain ajan kysymys koska kepun kannatus ajaa demareista ohi.
Kokoomus on palannut normaalille tasollensa ja tuskin tulee sieltä nousemaan, pikemminkin suunta näyttää alaspäin.
Ei kuitenkaan kannata galluppien varaan laskea, vaan töitä on tehtävä 2007 vaalien eteen, ettei käy niinkuin kunnallisvaaleissa.
Kepun kannatus nousu-uralla.
5
212
Vastaukset
Laitisen Jorkka toistelee Terijoen tietotoimiston uutisia vanhojen sukulaistensa oppien mukaisesti.
Kokoomuksen kannatus nousee KEPU:n ohi eduskuntavaaleihin mennessä.
Kunnallisvaaleissakin kansa antoi tukensa sinipuna koalitiolle.
Punamulkku-hallituksen kähmintään kansa on perin kyllästynyt. Pekkarisen oman edun tavoittelu mm. syö kannatusta-.- Tapio.Talvi
koska uskon kuitenkin demareiden ja keskustan yhteistoimintaan, mutta siten, että Vanhanen ottaa lusikan kauniiseen käteen tai siten, että sosialidemokraatit ottavat takaisin johtavan aseman. Keskustan vaalivoitto perustui kepulaiseen petokseen. Demarit on sen jälkeen ohittaneet Keskustan.
- ;-)
"Ei kuitenkaan kannata galluppien varaan laskea, vaan töitä on tehtävä 2007 vaalien eteen, ettei käy niinkuin kunnallisvaaleissa Emeritukselle ja Kerimäelle."(=ei pääse yksikään läpi)
- tarkkis
Suomen Keskusta saa seuraavissa vaaleissa "veretseisauttavan vaalivoiton". Siihen mennessä on paljastettu SDP:n ex-puheenjohtajan rötökset. Eero Heinäluoma yrittää torjuntavoittoa, joka tarkoittaa, että SDP jää niukasti alle 20%. SAK ei saa enää joukkojaan liikkeelle, kun lipposen petokset paljastuvat vuosien takaa.
Ja tunnetusti Keskustan äänestäjäkunta lähtee liikkeelle osoittaen kaapin paikan. Hyvä Suomen Keskusta, kaikissa oloissa, kaikissa olosuhteissa, turvallisesti, keskusta on parasta suomalaisille! - umpikepu
lähettämään pyytämättömiä fakseja ja kaksi korvaa
kaikille kepulaisille.
Mistä tämä tieto on peräsin ja kuka henkilö?
- ..kertoi Venäjän sanoneen, että demareiden
värisuora hankaloittaa asioiden hoitoa. Suomi
ei ole enää liittoutumaton.
??
- Voisimme sanoa koko porukkana, että olemme
Annelin takana.
??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483