Maanantaina leikattu vasen rinta,miten olette muut tervehtyneett,liikunta ym.
Minulla tuo treeni valskannut jo parikin kertaa ja suorastaan ällöttävä koko pussi ja vähän pelottaako, ettei tukkeudu?Oletteko käyneet poistamassa sen heti viikon jälkeen?
Kotiutunut leikkauksesta
8
280
Vastaukset
- aiaini
Viikon jälkeen sen sai poistattaa. Joku millimäärä nestettä (oliko 50 ml), jos sen alle jää vuorokaudessa, niin saa sen jo ennemminkin pois. Varmaan antoivat sairaalasta ohjeet mukaan. Jouduin sitten dreenin poston jälkeen käymään useita kertoja poistattamassa nestettä päivystyksessä. Toipuminen vei aikaa. Kannattaa aluksi olla varovainen, ettei rehki liikaa.
- Sivusta
Miten suihkuun menit ,pysyvätkö teipit vai pitikö teippailla uusia?
- Satuhani
Joka toinen kerta irtosi teipit, sit vaan uudet tilalle kunnes ei enää tarvinnut. Alle 2 vko, niin oli haavat ok.
- Tinttura17
Satuhani kirjoitti:
Joka toinen kerta irtosi teipit, sit vaan uudet tilalle kunnes ei enää tarvinnut. Alle 2 vko, niin oli haavat ok.
Joo dreeni nyt poistettu,elämä helpottui kummasti.Vajaa kaksi viikkoa leikkauksesta ,lääkäri torstaina.Jännittää mitä edessä...
- aiaini
Kyllä muistaakseni teipit piti. Ja eihän se puhdas vesi ole vaarallista.
- Rintasyöpä
Mulla tulee maanantaina 2viikkoa leikkauksesta ja haavan seutu nyt tosi kipeä.Meillä oli muutto tässä,onkohan tullut riehuttua vähän liikaa.Mistä tietää onko sinne kertynyt kudosnestettä vai mikähän on?
- aiaini
Neste tuntui minulla semmoisena paineena, ja kuin olisi ollut pallo kainalossa. Jos haava on kipeä, niin kannattaahan sitä käydä näyttämässä lääkärille. Siinä sitten selviää se mahdollinen nestekin. Ei varmaan ole hyväksi tehdä mitään raskaita töitä noin pian leikkauksen jälkeen. Haavatkin voi aueta.
- Tinttura17
Tänään oli lääkäri,haava parantunut hyvin ja kuulemma hyvin olen jumpannut kättä.
Kai se niin,kun superterve sairastuu,kaikki kauhistuttaa.
Minun syöpä ,laiskanlainen ,hormonaalinen syöpä.Todella helpotus,ettei kainaloa tarvitse leikata,nyt sitten syöpä lääkärille seuraavaksi.Jotain lueskelin lääkityksestä,että sivuvaikutuksia paljon...taas kohti uusia ja pelottavia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094