Kotiutunut leikkauksesta

Tinttura17

Maanantaina leikattu vasen rinta,miten olette muut tervehtyneett,liikunta ym.
Minulla tuo treeni valskannut jo parikin kertaa ja suorastaan ällöttävä koko pussi ja vähän pelottaako, ettei tukkeudu?Oletteko käyneet poistamassa sen heti viikon jälkeen?

8

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiaini

Viikon jälkeen sen sai poistattaa. Joku millimäärä nestettä (oliko 50 ml), jos sen alle jää vuorokaudessa, niin saa sen jo ennemminkin pois. Varmaan antoivat sairaalasta ohjeet mukaan. Jouduin sitten dreenin poston jälkeen käymään useita kertoja poistattamassa nestettä päivystyksessä. Toipuminen vei aikaa. Kannattaa aluksi olla varovainen, ettei rehki liikaa.

• Sivusta

Miten suihkuun menit ,pysyvätkö teipit vai pitikö teippailla uusia?

• Satuhani

Joka toinen kerta irtosi teipit, sit vaan uudet tilalle kunnes ei enää tarvinnut. Alle 2 vko, niin oli haavat ok.

• Tinttura17
        Satuhani kirjoitti:

Joka toinen kerta irtosi teipit, sit vaan uudet tilalle kunnes ei enää tarvinnut. Alle 2 vko, niin oli haavat ok.

Joo dreeni nyt poistettu,elämä helpottui kummasti.Vajaa kaksi viikkoa leikkauksesta ,lääkäri torstaina.Jännittää mitä edessä...

• aiaini

Kyllä muistaakseni teipit piti. Ja eihän se puhdas vesi ole vaarallista.

• Rintasyöpä

Mulla tulee maanantaina 2viikkoa leikkauksesta ja haavan seutu nyt tosi kipeä.Meillä oli muutto tässä,onkohan tullut riehuttua vähän liikaa.Mistä tietää onko sinne kertynyt kudosnestettä vai mikähän on?

• aiaini

Neste tuntui minulla semmoisena paineena, ja kuin olisi ollut pallo kainalossa. Jos haava on kipeä, niin kannattaahan sitä käydä näyttämässä lääkärille. Siinä sitten selviää se mahdollinen nestekin. Ei varmaan ole hyväksi tehdä mitään raskaita töitä noin pian leikkauksen jälkeen. Haavatkin voi aueta.

• Tinttura17

Tänään oli lääkäri,haava parantunut hyvin ja kuulemma hyvin olen jumpannut kättä.
        Kai se niin,kun superterve sairastuu,kaikki kauhistuttaa.
        Minun syöpä ,laiskanlainen ,hormonaalinen syöpä.Todella helpotus,ettei kainaloa tarvitse leikata,nyt sitten syöpä lääkärille seuraavaksi.Jotain lueskelin lääkityksestä,että sivuvaikutuksia paljon...taas kohti uusia ja pelottavia asioita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2284
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1995
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1582
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1498
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1394
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1135
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1094
    Aihe