Nainen mitä jos kaivattusi olisikin alkoholisti

xdfhdf

Nainen mitä jos kaivattusi olisikin alkoholisti

20

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavaasia

      Niin taitaa ollakin. Vaikea asia. Ehkä hoitaa masennustaan alkoholilla? Ei vaikuta käytännön tasolla minuun, kun emme ole tekemisissä.

      • kerrolisää

        tai vaikene. mun mielestä alkoholismi on sitä, kun ei pääse ilman viinaa asennosta toiseen. eli ei ole komennossa.
        t.kenttäoikeus


    • Ei välii ku itekin oon tämmönen "narkkari"😀.
      Yhteen ei tietenkään kannata muuttaa, siis jos kuppia tulee otettua liikaa.

      • erfdg

        Ympäri käydään ja yhteen tullaan O_o


      • tuskinpasentään
        erfdg kirjoitti:

        Ympäri käydään ja yhteen tullaan O_o

        No hohhoijaa.


    • minäkysyn

      Eiköhä sitä ihimine tiijä, onko kaivattu holisti tai ei.

    • Oma_asia

      Ei olisi..

    • ihminensiltihyvä

      Voi ihmisen hyväksyä toisen silti sellaisena kuin on. Taitaa tietää, hyväksynee tuon tosiasian ja näkee ihmisen sen sisällä eikä pelkkää ongelmaa. Ihminen voi olla silti rakas oli ongelmia tai ei, eikä maailma tuohon kaadu. Ylpeät ja itsekäät eivät näe ihmisen sisälle, jotkut voivat nähdä.

      • niinvarmaanjooo

        Ai että ehdoin tahdoin ottais alkoholistin, kun heti alussa tietäis sen olevan alkoholisti. Ei tasan, en varmaan ottais, riittävästi tietoo tästä ym.


      • Kaveruuserijuttu
        niinvarmaanjooo kirjoitti:

        Ai että ehdoin tahdoin ottais alkoholistin, kun heti alussa tietäis sen olevan alkoholisti. Ei tasan, en varmaan ottais, riittävästi tietoo tästä ym.

        Vaikka alkoholisti on ihminen hyvä sydämmeltään (usemmiten). Ei se tarkoita että voisi elää hänen kanssaan ja totta tässä on itsekkäät syyt myös takana. Useimmat ihmiset haluavat elämältä tällöin eriasioita. Toinen haluaa juoda ja toinen käydä esim. Elokuvissa.

        Hoidat vaan toisen aiheuttamia ongelmia esim. Maksamattomia laskuja jne. Ei sellaista pitemmän päälle jaksa.


    • Tämänähty

      Olisin tietenkin tukena! Alkoholisti voi jättää alkoholin ja raitis voi ratketa juomaan. Asiat voivat muuttua.

      • Tai_kuolema

        Moni nainen on "hakannut päätään seinään " kun on kuvitellut et alkoholisti raitistuisi..
        Uskoon tuleminen voi raitistaa..


    • SamaanKonkurssiin

      Ei siinä itse olen outo ja epähaluttava sekä en ole mitenkään tasokas millään osa alueella ja lisäksi elämäni on hyvin tylsällistä joten ihan sama vaikka kaivattu olisi lohikäärme.

    • Åqåqåq

      Alkoholistikin voi olla outo, epähaluttava ja ei-tasokas millään alueella pahan hajunsa ja kännäilynsä lisäksi.

      Mutta jokainen valitsee taakat, mitä kantaa ja taakat, mitä ei halua kannettavakseen.

    • EiKiitosPulsuille

      Kaivattuni ei todellakaan ole alkoholisti. Se on faktatieto.

    • Alkkisjuu

      Sit ollaan samiksii. Eiköhän paranneta toisen toisemme?

    • Eiköseollujoselväämuahah

      Huonossa hapessa lehtiroskikseen ja alas mäkeä.

    • EtenkinSyvälläUiville

      Kuunellaanpa Johanna Kurkelan Ainutlaatuinen ja mietitään kinka ainutlaatuisia olemme joimmepa tai emme.

    • Monet naiset ovat parisuhteessaan alistuneet olemaan tärkeysjärjestyksessä vasta toisella sijalla.

      Se heille kaikin mokomin suotakoon, mutta selittelyä kuulee silti.

    • EtenkinSyvälläUiville

      Se että suostuu olemaan tärkeysjärjestyksessä toisella sijalla, ei auta alkoholisoitunutta.

      Kuunnellaanpa taas sitä Johanna Kurkelaa! Ajatuksen kanssa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe