Nainen mitä jos kaivattusi olisikin alkoholisti

xdfhdf

Nainen mitä jos kaivattusi olisikin alkoholisti

20

511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavaasia

Niin taitaa ollakin. Vaikea asia. Ehkä hoitaa masennustaan alkoholilla? Ei vaikuta käytännön tasolla minuun, kun emme ole tekemisissä.

• kerrolisää

tai vaikene. mun mielestä alkoholismi on sitä, kun ei pääse ilman viinaa asennosta toiseen. eli ei ole komennossa.
        t.kenttäoikeus

• Ei välii ku itekin oon tämmönen "narkkari"😀.
      Yhteen ei tietenkään kannata muuttaa, siis jos kuppia tulee otettua liikaa.

• erfdg

Ympäri käydään ja yhteen tullaan O_o

• tuskinpasentään
        erfdg kirjoitti:

Ympäri käydään ja yhteen tullaan O_o

No hohhoijaa.

• minäkysyn

Eiköhä sitä ihimine tiijä, onko kaivattu holisti tai ei.

• Oma_asia

Ei olisi..

• ihminensiltihyvä

Voi ihmisen hyväksyä toisen silti sellaisena kuin on. Taitaa tietää, hyväksynee tuon tosiasian ja näkee ihmisen sen sisällä eikä pelkkää ongelmaa. Ihminen voi olla silti rakas oli ongelmia tai ei, eikä maailma tuohon kaadu. Ylpeät ja itsekäät eivät näe ihmisen sisälle, jotkut voivat nähdä.

• niinvarmaanjooo

Ai että ehdoin tahdoin ottais alkoholistin, kun heti alussa tietäis sen olevan alkoholisti. Ei tasan, en varmaan ottais, riittävästi tietoo tästä ym.

• Kaveruuserijuttu
        niinvarmaanjooo kirjoitti:

Ai että ehdoin tahdoin ottais alkoholistin, kun heti alussa tietäis sen olevan alkoholisti. Ei tasan, en varmaan ottais, riittävästi tietoo tästä ym.

Vaikka alkoholisti on ihminen hyvä sydämmeltään (usemmiten). Ei se tarkoita että voisi elää hänen kanssaan ja totta tässä on itsekkäät syyt myös takana. Useimmat ihmiset haluavat elämältä tällöin eriasioita. Toinen haluaa juoda ja toinen käydä esim. Elokuvissa.

Hoidat vaan toisen aiheuttamia ongelmia esim. Maksamattomia laskuja jne. Ei sellaista pitemmän päälle jaksa.

• Tämänähty

Olisin tietenkin tukena! Alkoholisti voi jättää alkoholin ja raitis voi ratketa juomaan. Asiat voivat muuttua.

• Tai_kuolema

Moni nainen on "hakannut päätään seinään " kun on kuvitellut et alkoholisti raitistuisi..
        Uskoon tuleminen voi raitistaa..

• SamaanKonkurssiin

Ei siinä itse olen outo ja epähaluttava sekä en ole mitenkään tasokas millään osa alueella ja lisäksi elämäni on hyvin tylsällistä joten ihan sama vaikka kaivattu olisi lohikäärme.

• Åqåqåq

Alkoholistikin voi olla outo, epähaluttava ja ei-tasokas millään alueella pahan hajunsa ja kännäilynsä lisäksi.

Mutta jokainen valitsee taakat, mitä kantaa ja taakat, mitä ei halua kannettavakseen.

• EiKiitosPulsuille

Kaivattuni ei todellakaan ole alkoholisti. Se on faktatieto.

• Alkkisjuu

Sit ollaan samiksii. Eiköhän paranneta toisen toisemme?

• Eiköseollujoselväämuahah

Huonossa hapessa lehtiroskikseen ja alas mäkeä.

• EtenkinSyvälläUiville

Kuunellaanpa Johanna Kurkelan Ainutlaatuinen ja mietitään kinka ainutlaatuisia olemme joimmepa tai emme.

• Monet naiset ovat parisuhteessaan alistuneet olemaan tärkeysjärjestyksessä vasta toisella sijalla.

Se heille kaikin mokomin suotakoon, mutta selittelyä kuulee silti.

• EtenkinSyvälläUiville

Se että suostuu olemaan tärkeysjärjestyksessä toisella sijalla, ei auta alkoholisoitunutta.

Kuunnellaanpa taas sitä Johanna Kurkelaa! Ajatuksen kanssa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2955
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1225
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      987
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      951
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      915
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      887
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      160
      826
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      774
    Aihe