Eihän se tietenkään sinun ongelmasi ole.
En ole onnellinen nykyisessä elämässäni
23
732
Vastaukset
- Ihanhelvettiä
Aika monella on tuo sama ongelma
Mitään muuta olekaan kuin ongelmia vaikka monet ovat tärkeitä niin muut menevät toisten edelle. - Taivaanisäsuojelee
Onni täällä vaihtelee
- yksinkertaisesti
Tee sit asialle jotain!
- Plusseonnellisuus
Parannan muutaman ihmisen rukouksellani.
- ridgeforrester.fi
Säkö olet joku kaunareisi hahamo. Ilamoota seiskapäiväälle.
Juttua.ö
T.kohtelen roskia roskiksiihi :) Kannattasko sun ihan ottaa itseäsi niskasta kiinni ja rakentaa oma elämäsi uuteen kuosiin?
- minäkysyn
No kuis se ol siin entises elämäs?
- Anonyymi
Menehän murretta vääntävä kukko sinne töihis kiekumaan palstauutisia. Sivusta Tee
- sivusta
Miksi et ole onnellinen mitkä ovat ne asiat jotka haluaisit elämässäsi muuttaa??
- Otansinutsyliin
Miksi olet onneton?
- onnellistaelämää
Elämä on valintoja. Onnellisuus on täysin sinusta itsestäsi kiinni. Luo elämäsi niiden asioiden ympärille, jotka tekevät sinut onnelliseksi.
- helppoaaloittaaheti
Juurikin noin, tunnista ne asiat joista tulee hyvää mieltä ja toteuta niitä asioita. Ole ihmisten kanssa jotka tekevät sinulle hyvää oloa. Kokeile ja toimi.
- Enoleapmutta
En käsitä, en todellakaan käsitä sitä miten aikuiset ihmiset voivat ajatella noin. Eikä taida olla edes harvinainen näkemys elämästä.
Ei tarvitsisi kuin vähän miettiä elämää ja maailmaa, niin tajuaisitte ettei kaikki ole aina omissa käsissä! - Anonyymi
Enoleapmutta kirjoitti:
En käsitä, en todellakaan käsitä sitä miten aikuiset ihmiset voivat ajatella noin. Eikä taida olla edes harvinainen näkemys elämästä.
Ei tarvitsisi kuin vähän miettiä elämää ja maailmaa, niin tajuaisitte ettei kaikki ole aina omissa käsissä!Joo, tälläistä milleniaali-huttua. Nää vielä hoitokodissakin dementikkoina heittää tätä ”kaikki lähtee itsestä” -höpinää 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tälläistä milleniaali-huttua. Nää vielä hoitokodissakin dementikkoina heittää tätä ”kaikki lähtee itsestä” -höpinää 😆
Syöpä, työttömyys ja vanheneminen vaan kato valintoja
- Anonyymi
Silloin kannattaa erota.
- Anonyymi
Yritän koko ajan erota itsestäni mutta olen liian vanha siihen monella tapaa. Luulen että ihastumismyrkytys teki aivoille hyvää kuitenkin, jotenkin jäi sellainen ajatus, että tähän tää varmaan on tarkoitettu, plastisiteetin lisäämiseksi hetkellisesti kun pitäisi sopeutua toiseen henkilöön ja äkisti. Nyt hyödynsin tän vaan tuohon itsestäni pois pääsyyn 🤪.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän koko ajan erota itsestäni mutta olen liian vanha siihen monella tapaa. Luulen että ihastumismyrkytys teki aivoille hyvää kuitenkin, jotenkin jäi sellainen ajatus, että tähän tää varmaan on tarkoitettu, plastisiteetin lisäämiseksi hetkellisesti kun pitäisi sopeutua toiseen henkilöön ja äkisti. Nyt hyödynsin tän vaan tuohon itsestäni pois pääsyyn 🤪.
Ja tää oli sivusta jos muuta epäilette 😅
- Anonyymi
Vaikka teillä on yhteiset velat sun muuta niin mikäli rakkautta ei tunne enää toista kohtaan, on aika lähteä. Lapsi hyväksyy aina asian ja on oikeasti hyvillään kun näkee vanhempiensa vapautuneen eron jälkeen. Raha- asiat saa järjestelyillä kuntoon.
Itse erosin jo vuosia sitten. Kolme lasta jäi minulle koska olin se turvallisempi aikuinen.
En tiedä mikä sinua vielä pidättelee siellä. Älä anna eukkosi manipuloida sinua asioilla joihin hänellä ei ole valtaa. - Anonyymi
Ei kosketa
- Anonyymi
Ei oo ei. Hyvä mulle.
- Anonyymi
No ei.
- Anonyymi
Mikä siinä tekee onnettomaksi? Kerro yksi syy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743820Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873080Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572441Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632250- 1601880
- 781575
- 331457
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391362