En ole onnellinen nykyisessä elämässäni

Kunhan.totesin

Eihän se tietenkään sinun ongelmasi ole.

23

732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanhelvettiä

Aika monella on tuo sama ongelma
      Mitään muuta olekaan kuin ongelmia vaikka monet ovat tärkeitä niin muut menevät toisten edelle.

• Taivaanisäsuojelee

Onni täällä vaihtelee

• yksinkertaisesti

Tee sit asialle jotain!

• Plusseonnellisuus

Parannan muutaman ihmisen rukouksellani.

• ridgeforrester.fi

Säkö olet joku kaunareisi hahamo. Ilamoota seiskapäiväälle.
      Juttua.ö
      T.kohtelen roskia roskiksiihi :)

• Kannattasko sun ihan ottaa itseäsi niskasta kiinni ja rakentaa oma elämäsi uuteen kuosiin?

• minäkysyn

No kuis se ol siin entises elämäs?

• Anonyymi

Menehän murretta vääntävä kukko sinne töihis kiekumaan palstauutisia. Sivusta Tee

• sivusta

Miksi et ole onnellinen mitkä ovat ne asiat jotka haluaisit elämässäsi muuttaa??

• Otansinutsyliin

Miksi olet onneton?

• onnellistaelämää

Elämä on valintoja. Onnellisuus on täysin sinusta itsestäsi kiinni. Luo elämäsi niiden asioiden ympärille, jotka tekevät sinut onnelliseksi.

• helppoaaloittaaheti

Juurikin noin, tunnista ne asiat joista tulee hyvää mieltä ja toteuta niitä asioita. Ole ihmisten kanssa jotka tekevät sinulle hyvää oloa. Kokeile ja toimi.

• Enoleapmutta

En käsitä, en todellakaan käsitä sitä miten aikuiset ihmiset voivat ajatella noin. Eikä taida olla edes harvinainen näkemys elämästä.
        Ei tarvitsisi kuin vähän miettiä elämää ja maailmaa, niin tajuaisitte ettei kaikki ole aina omissa käsissä!

• Anonyymi
        Enoleapmutta kirjoitti:

En käsitä, en todellakaan käsitä sitä miten aikuiset ihmiset voivat ajatella noin. Eikä taida olla edes harvinainen näkemys elämästä.
        Ei tarvitsisi kuin vähän miettiä elämää ja maailmaa, niin tajuaisitte ettei kaikki ole aina omissa käsissä!

Joo, tälläistä milleniaali-huttua. Nää vielä hoitokodissakin dementikkoina heittää tätä ”kaikki lähtee itsestä” -höpinää 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tälläistä milleniaali-huttua. Nää vielä hoitokodissakin dementikkoina heittää tätä ”kaikki lähtee itsestä” -höpinää 😆

Syöpä, työttömyys ja vanheneminen vaan kato valintoja

• Anonyymi

Silloin kannattaa erota.

• Anonyymi

Yritän koko ajan erota itsestäni mutta olen liian vanha siihen monella tapaa. Luulen että ihastumismyrkytys teki aivoille hyvää kuitenkin, jotenkin jäi sellainen ajatus, että tähän tää varmaan on tarkoitettu, plastisiteetin lisäämiseksi hetkellisesti kun pitäisi sopeutua toiseen henkilöön ja äkisti. Nyt hyödynsin tän vaan tuohon itsestäni pois pääsyyn 🤪.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritän koko ajan erota itsestäni mutta olen liian vanha siihen monella tapaa. Luulen että ihastumismyrkytys teki aivoille hyvää kuitenkin, jotenkin jäi sellainen ajatus, että tähän tää varmaan on tarkoitettu, plastisiteetin lisäämiseksi hetkellisesti kun pitäisi sopeutua toiseen henkilöön ja äkisti. Nyt hyödynsin tän vaan tuohon itsestäni pois pääsyyn 🤪.

Ja tää oli sivusta jos muuta epäilette 😅

• Anonyymi

Vaikka teillä on yhteiset velat sun muuta niin mikäli rakkautta ei tunne enää toista kohtaan, on aika lähteä. Lapsi hyväksyy aina asian ja on oikeasti hyvillään kun näkee vanhempiensa vapautuneen eron jälkeen. Raha- asiat saa järjestelyillä kuntoon.
      Itse erosin jo vuosia sitten. Kolme lasta jäi minulle koska olin se turvallisempi aikuinen.
      En tiedä mikä sinua vielä pidättelee siellä. Älä anna eukkosi manipuloida sinua asioilla joihin hänellä ei ole valtaa.

• Anonyymi

Ei kosketa

• Anonyymi

Ei oo ei. Hyvä mulle.

• Anonyymi

No ei.

• Anonyymi

Mikä siinä tekee onnettomaksi? Kerro yksi syy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3820
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      187
      3080
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2956
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2441
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2250
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1880
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1457
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1388
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1362
    Aihe