Eihän se tietenkään sinun ongelmasi ole.
En ole onnellinen nykyisessä elämässäni
12
434
Vastaukset
- Ihanhelvettiä
Aika monella on tuo sama ongelma
Mitään muuta olekaan kuin ongelmia vaikka monet ovat tärkeitä niin muut menevät toisten edelle. - Taivaanisäsuojelee
Onni täällä vaihtelee
- yksinkertaisesti
Tee sit asialle jotain!
- Plusseonnellisuus
Parannan muutaman ihmisen rukouksellani.
- ridgeforrester.fi
Säkö olet joku kaunareisi hahamo. Ilamoota seiskapäiväälle.
Juttua.ö
T.kohtelen roskia roskiksiihi :) Kannattasko sun ihan ottaa itseäsi niskasta kiinni ja rakentaa oma elämäsi uuteen kuosiin?
- minäkysyn
No kuis se ol siin entises elämäs?
- sivusta
Miksi et ole onnellinen mitkä ovat ne asiat jotka haluaisit elämässäsi muuttaa??
- Otansinutsyliin
Miksi olet onneton?
- onnellistaelämää
Elämä on valintoja. Onnellisuus on täysin sinusta itsestäsi kiinni. Luo elämäsi niiden asioiden ympärille, jotka tekevät sinut onnelliseksi.
- helppoaaloittaaheti
Juurikin noin, tunnista ne asiat joista tulee hyvää mieltä ja toteuta niitä asioita. Ole ihmisten kanssa jotka tekevät sinulle hyvää oloa. Kokeile ja toimi.
- Enoleapmutta
En käsitä, en todellakaan käsitä sitä miten aikuiset ihmiset voivat ajatella noin. Eikä taida olla edes harvinainen näkemys elämästä.
Ei tarvitsisi kuin vähän miettiä elämää ja maailmaa, niin tajuaisitte ettei kaikki ole aina omissa käsissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632