Mitä nyt teen kun kello on 00.35?

Menen nukkumaan ellei parempaa neuvoa tule.

Kirjoitellaan sitten TÄNÄÄN aamulla.

9

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isoäiti_

      Lähes 2500 v sitten kreikkalaiseen kuvanveistäjäperheeseen syntyi poikalapsi, joka sai kasteessa nimen Sokrates. Hänestä kasvoi viisaudestaan kuuluisa filosofi.
      Viisauden ylevimmän tavoitteen ja päämäärän hän kiteytti lauseeseen: tunne itsesi.

      Tätä päämäärää voi jokainen tavoitella lepoasennossa, omassa sängyssään.
      Hyvää yötä!

      • Pahus vieköön? Olisit nyt aikaisemmin tuon sanonut. Olisin minäkin tavoitellut viisautta nukkumisen sijaan.


    • Himmelsauge
    • iltapala-yö-puheradio

      Jaaa, jaa, mitä teet, kyselet? Koska sinulla ei ole lapsia...tietääkseni, joten ei siis lapsenlapsiakaan, jotka ovat innokkaita näiden "härveleiden" kanssa, niin valistuneimmilla vanhemmilla on ohje, että kaikki tuollainen ajatuksia häiritsevä pois iltaisin klo 21.00 jälkeen. Korkeintaan kirja luettavaksi.

      Ajatusten täytyy rauhoittua tästä nykyajan liiasta "uutisvuodosta", saati jatkuvasta päivystämisestä, mitä joku kirjoittaa. Sitä varten on puhelin, jos jollain on tärkeää asiaa, ei siis maailman menoin tarkkailua enää iltaisin. (Nuoret/teini on eri asia, koska heillä alkaa elämä silloin, kun me vanhukset menemme nukkumaan;))

      Itse olen jo "varttunut vanha", mutta yleensä suljen tietsikan klo 17,> jälkeen, mikäli ei ihmeitä uutisista kuulu. Aamulla herään aikaisin ja silloin on hauska/masentavaakin joskus lukea näitä "yönhörhöjen" kirjoituksia.

      • 8 tunnin yöunet on takana, nukkumaan klo12.00 kerran herääminen klo 4.00 ja taas sikeitä klo 8.00. 🛌
        Pyykinpesupäivä, hopeakorujen puhdistus ja perunoiden keitto parast'aikaa, vie aamupäivästäni suurimman osan. Vilkaisen aamulla koneelle uutisten jälkeen, mutta en malta istua lukemassa joka pientä osallisutmista.

        Parin alkuvuoden innostuksen jälkeen, on itselleni vakiintumut netissä olo, kesällä varsinkin on ulkoilu ja liikkuminen muualla terveellisempää 😊

        Virikkeitäkin tulee enemmän ihmisten kanssa jutellessa,...eilen nauroin kun istahdin aamulla penkille tuolla pihalla, roskis reissun jälkeen.
        Ajattelin jutella siinä istuvan mummelin kanssa, mutta hänpä ei kuullutkaan puhetta, joten lakkasin huutamasta kun kaiku löi vastaan talojen seinistä, ja parvekkeen ovia avautui 🤣 )))
        Mummeli vaan vilkutti lähtiessäni, mutta yleensä on kiva vaihtaa muutama sana jo tutuimmille naapureille.

        Parvekkeelle pitäneekin nyt ripustaa pyykit ,... näkemiin!


    • jjoutava

      Putosin sängystä puolenyön tienoilla. Eikä ole aikoihin sellaista tapahtunut. Olin niin pyörryksissä että nostin jalat sängynreunalle ja yritin kampeutua siitä sänkyyn seurauksella, että jalat joutuivat gramppiin niin oli pakko yrittää kiivetä käsivoimin yli sängynreunan. Nukahdin taasen heti ja heräsin noin 3.30 vc käynti ja unta taasen kello kuuteen asti.

      Aika nerokasta on selällään lattialla ollessa nostaa jalat sängynreunalleja siitä ponnistella
      sänkyyn. Tulisiko päiväsaikaan sellainen agropatia mieleen. Eipä tulisi.
      Tästähän huomaa että yö on nukkumista varten en minä ainakaan yöllä pysty järkevästi toimimaan, poikkeusihmisiä tietennii on joka lajia.

      • sama1

        Piti kirjoittaa akropatia.


      • sama1

        myös piti kirjoittaa kramppiin.


      • F_____

        Hyvä kun korjasit! Silmä lepää 😄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      441
      9573
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2476
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      56
      1911
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1679
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1442
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1369
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      374
      1278
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      145
      1224
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      20
      1185
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1062
    Aihe