Eikö ne parakkikylän kämpät olekaan täynnä kun niitä jo Tori.fissä mainostetaan?
Autotehtaalaisten asunnot
4
422
Vastaukset
- laitilarules
Kaikki pultsarit ja narkomaanit niihin asumaan, jos tyhjiä ovat. Kaupunki kyllä maksaa sen järjettömän vuokran...
- Vai4
Ennen napsu otsaa.
- asiaaa
Ilpon pajasta väki vähenee..surkeaa sontaa kaikki tyyni
muka opiskelemaan ja armeijaan..
kammottava ilmapiiri ja naurettava palkka..
hah hah, ei voi kuin nauraa moiselle paskapuljulle!! - Asukasparakista
Asun täällä, ei valittamista siistit lämpöiset huoneet ja paikat kunnossa. Jollakin tasolla jopa jotenkin hyväksyttävä vuokra kun ottaa huomioon että sisältää niin veden,sähkön ja internetin. Tähän päälle vielä niin pesukoneet ja ja kuivausrummut niin voittaa kyllä aika monta betonirähjää idiootti vuokrapyynneillä ja pahimmillaan jopa vuoden määräaikaisilla sopimuksillaan. Että kyllä nämä matalan kynnyksen vuokrakasarmit ajaa täysin asiansa.
Se että niitä mainostetaan tori.fi ssä ei tee näistä yhtään huonompia asumismuodoltaan. Ja ihan viimeaikoina tänne on tullut useita asukkaita lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892