Huomattavan paljon hyökkäyksiä on tehty Keski-eurooppaan, Englantiin ym. ja nyt Suomeenkin.
Turun puukottajatkin olivat jo ryhmittyneet valmiiksi pahempiin eli laajempiin ja suurempiin toimin.
Entisiksi ihmisiksi pitäisi nuo saattaa jos kiinni saadaan. Kansainväliseen urkintaan ja valvontaan kuluu rahaa. Oikeustoimetkin, samoin tulkit ja puolustsasianajajat.
Ryhmittyykö isis Eurooppaan.
4
119
Vastaukset 4
- pelottavaa
Uutisissa kerrottiin että se massamurhaaja on käyttäytynyt yllättävän kiltisti vankimielisairaalassa. Miten ketään voi pakottaa hoitamaan tuollaista saastaa kuten muitakin potilaita ? Saako se käyttää veistä ja haarukkaa ruokailussa, lasista juomalasia jne?
Aiotko pistää kansainväliset sopimukset ihan uuteen uskoon? Toisaalta, mitä luulet voittavasi , jos toiveesi toteutuisi?
- sivusta-seuraava
Ruunemanni joka ensimmäisenä aina kehoittaa keskustelemaan, ei itse keskustele ollenkaan!
Jos asettaa omassa vastauksessaan hänelle vastakysymyksen, odottaisi niitä paljon mainittuja perusteluja vastauksessaan.
Ei itse vaivaudu vuoropuheluun keskustelun merkeissä. Jääköön sitten avauksensakin vastaamatta osaltani! - Nähty.onnn
Ei ruune vastaa kuin muutamalle nikilliselle joita palvoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561