Huomattavan paljon hyökkäyksiä on tehty Keski-eurooppaan, Englantiin ym. ja nyt Suomeenkin.
Turun puukottajatkin olivat jo ryhmittyneet valmiiksi pahempiin eli laajempiin ja suurempiin toimin.
Entisiksi ihmisiksi pitäisi nuo saattaa jos kiinni saadaan. Kansainväliseen urkintaan ja valvontaan kuluu rahaa. Oikeustoimetkin, samoin tulkit ja puolustsasianajajat.
Ryhmittyykö isis Eurooppaan.
4
102
Vastaukset
- pelottavaa
Uutisissa kerrottiin että se massamurhaaja on käyttäytynyt yllättävän kiltisti vankimielisairaalassa. Miten ketään voi pakottaa hoitamaan tuollaista saastaa kuten muitakin potilaita ? Saako se käyttää veistä ja haarukkaa ruokailussa, lasista juomalasia jne?
Aiotko pistää kansainväliset sopimukset ihan uuteen uskoon? Toisaalta, mitä luulet voittavasi , jos toiveesi toteutuisi?
- sivusta-seuraava
Ruunemanni joka ensimmäisenä aina kehoittaa keskustelemaan, ei itse keskustele ollenkaan!
Jos asettaa omassa vastauksessaan hänelle vastakysymyksen, odottaisi niitä paljon mainittuja perusteluja vastauksessaan.
Ei itse vaivaudu vuoropuheluun keskustelun merkeissä. Jääköön sitten avauksensakin vastaamatta osaltani! - Nähty.onnn
Ei ruune vastaa kuin muutamalle nikilliselle joita palvoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359944- 415404
- 435013
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133403
- 463216
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise702627- 442593
- 562503