Kaunissaaren Lomakylä Oy

SatunnainenVierailija

TODELLA SUURI PETTYMYS!
Vierailimme Kaunissaaressa 23.08.2017
Saavuimme yhteysaluksella satamaan noin 17.30 josta jatkoimme suoraan Kaunissaaren lomakeskukseen, olettaen että voisimme siellä mökissä yhden yön majoittua. Aluehan on pitkän ja kivisen tien päässä keskellä metsää, mutta kauniilla rannalla. Saavuimme alueelle 17.50 ja alue oli aivan tyhjä! Koska siellä oli täysin autioa, soitin yrityksen numeroon.
Puhelimeen vastasi joku mies, jolle kerroin että voisimme majoittua mökkiin ensi yöksi ja että olimme jo alueella. Mies vaikutti penseältä, ja tivasi heti että miten olemme voineet alueelle saapua niin nopeasti, kun aluskin on vasta saapunut satamaan! Kerroin sitten että autolla tietenkin, kuinkas muuten. Sitten se ripitys alkoi!!!
"mitä tästäkin tulee jos joka mökin pihassa on auto... 10 mökkiä ja 10 autoa! EN MAJOITA AUTOILIJAA!!!"
Itsellä kyllä oli kaksi autoa pihalla....
ETTÄ KIITOS VAAN PASKASTA PALVELUSTA KAUNISSAAREN LOMAKESKUS!!!
Poistuimme paikalta ja SAIMME MUUALTA TODELLA HYVÄÄ PALVELUA!!!
Muita alueen yrittäjiä kiittäen, T&T

30

3548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulinenpaikka

      Tämä tarina on tosi, uskokoon ken tahtoo, vastuu on lukijalla.

    • Hiljaistaon

      Samalaista palvelua saanut itsekin. Ei asiakkaat kiinnosta.

    • mielikuvitusta

      Millä paatilla menitte jos auton veitte samalla? Oliko oikein Tallink Star vai cinderella?

      • autootava

        OTAVALLA !


    • mopiline

      Ja tienkin teitte mennessänne?

      • vanhatienpätkä

        Kyllä se oli jo tehty jo aiemmin !


      • ylläripyllärisullehomo

        Mitä dorka vinkuu. Lomakylään menee tie ja yhteysalukseen saa auton mukaan. Tais tulla sulle pikku runkkari melkoisena yllätyksenä.


    • Rasvakari

      Väitän, että ylläripylläri...jne sinä se olet semmoinen pieni runkku, joka asut äit muorin peräkamarissa sniffaillen koon 58 sloggeja. Aika harva varmaan autoa vie Kaunissaareen jos on lomakylään menossa. 30 vuotta on tullut saarella käytyä, pidempään ja lyhyempään. Harvoin sinne tulijat autoaan tuo.

      • parruasulleperseeseen

        Epäilemättä katsastettu ja vakuutettu auto on jotain uutta Kaunissaaressa. Mönkkärihomoja siellä on enemmänkin mutta tuskin heilläkään vakuutuksia.


    • SatunnainenVierailija

      Joopa joo!
      Missään ei sanottu ettei sinne autoa saisi viedä, kun mainoksia ennakkoon tutkin.
      Huomasin kyllä että tiet oli aika kinttupolkuja, eikä vauhdin hurma päässyt iskemään. Olihan siellä jopa nopeusrajoituksetkin, 10 ja 20 km/h!
      Kummallista oli kumminkin se, että automme pahastutti vain ja ainoastaan yhtä ihmistä, eli kys. leirintäalueen pitäjää. Saattoihan se olla että auton merkki oli vain väärä. Ladan kanssa olisimme ehkä saaneet jäädäkin...

    • i000000000000i

      Kyllä perheellisen on helpompi mennä omalla autolla kaunissaareen kuin julkisilla.

    • veneauto

      Ootte varmaan kyllä katsoneet Yotubesta, että on autoja joissa on potkurit. Eli auto ja vene samassa. Tää on vaan tätä nykypäivää.

    • isoMiinus

      Tulimme matkailuautolla kaunissaareen ja yllätys oli melkoinen kun täällä ei ollutkaan caravan aluetta. Ei tartte tulla tänne enään.

    • sullapersehellänä

      Kyllä taisi jollekulle busteripojalle olla aika pommi ja älyllinen persraiskaus ttä yhteysalus pystyy kuljettamaan henkilöautojakin.

    • pirityinen

      Ei se, vaan, että joku on niin kyrsä, että muka ajelee siellä. Paska trolli tämä asiakas pinellä prinssin-nakilla. Busteria ei ole, Tiiskeri on.

      • SatunnainenVierailija

        Jaa mä olen paska trolli? Ja mulla on prinssinakkikin???
        Varmaan aika moni näki meidät siellä, ja varmaan tuo kulkuneuvokin tuli huomattua kun ei se Lada ollutkaan... On kyllä kuviakin matkalta, ja yksi tuttukin tavattu...
        Taitaa nyt kääntyä tää juttu sua vastaan, Mister minisalami!


    • Sisäsiittiöitä

      En lomakylästä tiedä mutta muuten ei ole enää viitsinyt koko saaressa käydä. Vähän huono fiilis on jäänyt sataman ja muiden palvelujen toiminnasta.

    • Rumatikki

      Voi kuttu kun tulin 7m vaunulla saren ja työnnettiin kyseiselle alueelle niin ei sähkötolppia eikä kemssan tyhjennystä. Mut onneksi rumatikki lämmittää niin tarkenee.

      • homoooooå

        Homooo, avaa ovi!


      • HeteroMies

        Soita ovikelloa! =D


    • Pyttisbo

      Voiko tänne kirjoittaa muutkin kuin Pyhtääläiset?

      • mehomoikaikki

        Jos oot homo.


      • Pyttisbo
        mehomoikaikki kirjoitti:

        Jos oot homo.

        Olenhan minä!


    • HomoIlmanKaaappia

      Olen homo niin ajattelin sanoa et kyllä Pyhtää on mukava paikka yrittää ja asua.

      • homokosieolet

        Nii jos on homo.


    • H-O-M-O

      Olen mä, enkö maininnut viestissä. Ei ole kaappia ollenkaan.

    • Kuappi1

      Mistä löytäis kaapin, olen muuttamassa Pyhtäälle

    • Lippalakki-bmw

      Mopo tallista löytyy kun joutuu lopettamaan. Haisee vähän 2-tahdille ja hikiselle lippikselle.

      • Toyotaläskimaha

        Missä Toyotaläskimahat käyvät nyt pikkupoikia kuolaamassa!?


    • ToyotaForEver

      Taitaa Toyotaläskimaha olla näitä mopotallin pojuja. No kohta ei o tallia..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe