Hejsan, ruudun toisella puolella istuu 03- syntynyt tyttö. Yksinkertaisuudessaan oon susitherian. Theriantropiasta kuulin ensimmäisen kerran vuonna 2016, mutta therian olen ollut aina. Miten tämä on mahdollista?? Kahdeksanvuotiaasta kymmenvuotiaaseen näin paljon unia susista, osaksi käyttäydyin kuin sellainen. Kymmenvuotiaana aloin saada shiftejä ja tajuta, etten ole välttämättä psyykkisellä tasolla ihminen. Tällä hetkellä (v. 2017) oon neljätoista. Oon aina ollut sujut mun susityyppisen luonteen tai susimaisen käyttäytymisen kanssa.
Asiaan: Apuja shiftejen saamiseen? Shiftien määrä on vähentynyt viimeisen vyoden aikana, ja olen vähän huolestunut.
Toinen asia: Tampereen seudulla muita therianeja/ Therianlaumoja jossain päin Suomea? Olisin kiinnostunut muiden therianien tapaamisesta tai heille juttelemisesta.
Therianit?
10
630
Vastaukset
Mitä teet puhelimeni sisällä?
- Anonyymi
Itekki oon therian oon kettu🦊
- Anonyymi
Oon Oulusta ja oon therian
- Anonyymi
Saatana tekee töitään tottelemattomuuden lapsilla.
- Anonyymi
Wtf
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wtf
Lue raamattua niin tiedät.
- Anonyymi
Mä oon therian ja mun theriotypet on australinpaimenkoira ja oranssi mainecoon. Mulla on ollut 1 shifti. oon 13 ja asun raumalla. Mä en ikinä oo läjettäny viestii tälläseen
- Anonyymi
🤮🤮🤮
- Anonyymi
Tohon theriani juttuun ei kannata mennä. Luonnollisempi selitys on astrologinen (kiin.) luonnemerkki. Ja kaikesta päätellen aloittaja on luonteeltaan vesivuohi.
- Anonyymi
Älä usko valhetta, et ole mikään eläin eikä sinulla edes ole eläimen sielua. Jumala on sinut tehnyt ja puhaltanut sinuun oman henkensä. Vihreät viljelee tätä therian juttua, mikä on täysi valhe. Rukoile jeesukselta, että hän näyttää sinulle totuuden ja lue raamattua esim 1 mooseksen kirja ja sieltä luku, jossa kerrotaan miten jumala loi ihmisen. Kaikki tapahtuu niinkuin raamattu kertoo, elämme lopun aikoja.
Kysy helluntaiseurakunnan pastorilta esim paikallinen oneway (älä luota kirkon pappeihin tai piispoihin ne on eksyneet tieltä )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä6610782Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on13410221- 227967
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776404Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.395247- 704914
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1344221Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1303510- 643209
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2313160