äiti, isä ja lapset aloite on arkistoitu

yhdenvertaisuutta

eu:n virallisella sivustolla aloite on siirretty arkistoituihin aloitteisiin, niiden muiden joukkoon joilla oli liian vähän allekirjoittajia.

tarina siis päättyi.

37

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä kävi heille pahasti kalpaten.

      Ei tullut ainuttakaan kannatusta.

      Vetkuttelivat tahallaan kannatusten vientiä viranomaisille niin kauan, että vientiaika meni umpeen ja tulokseksi tuli 0 kantusta.

    • kiirettäkaiollut

      Rizzollakin kai muita kiireitä kun ei ole ehtinyt tästä tiedottaa vaikka siirto on tapahtunut jo 14.7.17.

    • fdsjljklet

      Hieno uutinen!

    • Ei tiedottamisella tunnu olevan kiirettä? Eniten mietityttää se, ovatko he tuhonneet nuo lippuset ja lappuset kuten laki vaatii?

      • Ei tuolla näytöllä ole yhteisten asioiden hoitajaksi! En luota tyyppiin. Varmaan on se, joka AA:n kirstunkin tyhjentää.

        Jos on jossakin hommassa, niin kyllä se pitäisi kunniallisesti hoitaa tai siitä luopua, jos ei pysty. Siihen Ritsosta ei ollut eikä tule olemaan, mutta kyllähän pelkurirotat jätti AA-laivan jo sitä ennen.


      • Daavidinpasuuna kirjoitti:

        Ei tuolla näytöllä ole yhteisten asioiden hoitajaksi! En luota tyyppiin. Varmaan on se, joka AA:n kirstunkin tyhjentää.

        Jos on jossakin hommassa, niin kyllä se pitäisi kunniallisesti hoitaa tai siitä luopua, jos ei pysty. Siihen Ritsosta ei ollut eikä tule olemaan, mutta kyllähän pelkurirotat jätti AA-laivan jo sitä ennen.

        Saihan Rzzo kuntavaaleissa peräti 6 ääntä TV-kampanjansa ansiosta, joten alkava poliittinen ura on nousujohteinen.
        Seuraaviin kuntavaaleihin kun äänimäärän kolmikymmenkertaistaa, niin menee Järvenpään valtuustoon, niin että heilahtaa.


      • Daavidinpasuuna kirjoitti:

        Ei tuolla näytöllä ole yhteisten asioiden hoitajaksi! En luota tyyppiin. Varmaan on se, joka AA:n kirstunkin tyhjentää.

        Jos on jossakin hommassa, niin kyllä se pitäisi kunniallisesti hoitaa tai siitä luopua, jos ei pysty. Siihen Ritsosta ei ollut eikä tule olemaan, mutta kyllähän pelkurirotat jätti AA-laivan jo sitä ennen.

        Taitaa jo moni laistaa tähän järjestöön kuulumistaan.


    • eiääriuskoville

      palstan ääriuskovatkaan eivät enää löydä uusia valheita joilla selittäisivät aloitteen olevan yhä aktiivinen.

    • Äärigenderismiä

      Isompi ongelma teillä äärigenderisteillä taitaa olla kun ette enää tiedä, kuka perheessä on isä ja kuka äiti. Haluatte normalisoida sen, ettei äiti tiedä kuka/ketkä hänen lastensa isä/isiä on/ovat. Ette enää edes tiedä mitä sukupuolta olette.

      • eiääriuskoville

        kun argumentit oman aloitteen puolesta ovat 0-taosoa ja oma aloite on sirretty roskakoriin niin siirrytään hyökkäämään kuten teit juuri..... ja rizzokin on hipihiljaa että aloite on kaatunut ja allekirjoittajat epätietoisia jos eivät itse älyä hakea tietoa eu:n sivuilta....


      • Äärigenderismiä
        eiääriuskoville kirjoitti:

        kun argumentit oman aloitteen puolesta ovat 0-taosoa ja oma aloite on sirretty roskakoriin niin siirrytään hyökkäämään kuten teit juuri..... ja rizzokin on hipihiljaa että aloite on kaatunut ja allekirjoittajat epätietoisia jos eivät itse älyä hakea tietoa eu:n sivuilta....

        Jaa. Enpä tiedä pitäiskö sinun nikkiäsi itkeä vai nauraa. Nimittäin minun lapsuudessani ei vielä tarvinnut tietää uskonnosta yhtään mitään tietääkseen, että lapsella on isä ja äiti. Nytkö siitä on tullut jo jotakin uskontoon viittaavaa. 😂


      • eiääriuskoville
        Äärigenderismiä kirjoitti:

        Jaa. Enpä tiedä pitäiskö sinun nikkiäsi itkeä vai nauraa. Nimittäin minun lapsuudessani ei vielä tarvinnut tietää uskonnosta yhtään mitään tietääkseen, että lapsella on isä ja äiti. Nytkö siitä on tullut jo jotakin uskontoon viittaavaa. 😂

        tuohon hylätytyyn aloitteeseen tuokaan ei liity mitenkään. miksi valehdeltiin että nimiä olisi voinut kerätä keräysajan umpeuduttua? miksi ei kerrota että aloite on siirtynyt arkistoituihin?


    • AAlleTappioTaas

      Uusi nöyryyttävä tappio aa-kerholaisille siis taas.

      • Sitä se on.

        Lupasivat vielä keväällä pitää koko Euroopan ajan tasalla aloitteen etenemisessä.

        Sen jälkeen eivät ole kertoneet mitään edes omille nimien kerääjilleenkään, jotka sateessa ja tuiskussa raatoivat kuukausia hatarilla teltoillaan.


      • Juhlakuntoon
        Pe.ku kirjoitti:

        Sitä se on.

        Lupasivat vielä keväällä pitää koko Euroopan ajan tasalla aloitteen etenemisessä.

        Sen jälkeen eivät ole kertoneet mitään edes omille nimien kerääjilleenkään, jotka sateessa ja tuiskussa raatoivat kuukausia hatarilla teltoillaan.

        Niistä teltoista sai hyviä katoksia ja koristeita vaikka samaa sukupuolta olevien avioparien hääjuhliin ellei ne olisi jo matonkuteina.


    • tuntematon.havainnoija

      Onpäs yllättävää, että tämäkin hanke meni reisille...

      • eioleyllättävää

        ei kovin yllättävää kun ei edes perusasiat aloitteen suhteen olleet hanskassa eivätkä näytä olevan vieläkään.


    • Tosi.asiassa

      Odottakaan vain kun vuosia menee eteen päin ja ongelmia alkaa tulemaan, niin teidänkin mielet alkaa muuttumaan.
      Koskaan ei pidä olla liian sinisilmäinen minkään asian suhteen ja varsinkaan kun elämän perusasioista on kysymys.
      Ajan henki on vain nyt tämä, mikä on, ja valtavirran mukana on helppo uida.

      • eiongelmia

        onglemia ei tule koska aloite torpattiin ja haudattiin kuten aloituksessa kerrottiin.


      • kerro.toki

        Minkälaisia ongelmia olet ajatellut aiheuttaa?


    • nostoa

      nosto

    • EiUnohdu

      Rizzo taitaa kuvitella että olemalla vain hiljaa asia unohtuu. Tappiota ei haluta myöntää. Eikä sitä että allekirjoittajille on valehdeltu.

      • Juu, minä annoin tuon uutisvinkin ranneliike.netille perjantaina :)


    • Milloinkahan Sarah Rizzo ja Aitoavioliitto ry kertovat asiasta kannattajilleen?

      Todella hienoa, että jatkossakin EU tasolla perhekäsitys pitää sisällään myös sateenkaariperheet.

      Näille aitoaviolittolaisille tämä on varmasti ikävää. Samoin kuin Saksan hiljattain tekemä päätös tasa-arvoisesta avioliittolaista. Kun laki tulee Saksassa voimaan, on seuraavissa eurooppalaisissa maissa tasa-arvoinen avioliittolaki:

      Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Alankomaat, Belgia, Luxembourg, Saksa, Ranska, Espanja, Portugali, Malta, Irlanti ja Iso-Britannia.

      EU-kansalaisista siis suurin osa (?) asuu maassa, jossa on voimassa tasa-arvoinen avioliittolaki. Nin se kehitys kehittyy ja änkyrät ja yhä selvemmin marginaaliin.

      • fdjsakljkletkl

        eihän tappioista haluta kertoa omalle kannattajajoukolle, pidetään mielummin kannattajat pimennossa totuudesta.


      • Ensin kannattajajoukolle valehdellaan, että keräys on vielä voimassa. Nyt kannattajajoukot pidetään pimennosta, kun turpiin tuli. Kyllä naurattaa tällainen touhu.


      • fjdksaljklöjklöet
        kyllä.naurattaa kirjoitti:

        Ensin kannattajajoukolle valehdellaan, että keräys on vielä voimassa. Nyt kannattajajoukot pidetään pimennosta, kun turpiin tuli. Kyllä naurattaa tällainen touhu.

        kannattajat taitavat olla niin pimennossa että eivät edes uskoalla kommentoida tätä ketjua.


      • fjdksaljklöjklöet kirjoitti:

        kannattajat taitavat olla niin pimennossa että eivät edes uskoalla kommentoida tätä ketjua.

        Monella varmaan hävettää, kun tajuaa mihin on lähtenyt mukaan


      • Ehkä jotenkin pitää pitää yllä sitä kuvaa, miten heidän työnsä etenee? Odota vain, kohta on jossain joku "suuri voitto" uutinen - vaikkei se paikkaansa edes pitäisi.


    • Minä todellakin haluaisin tietää milloin Aito avioliitto ry:n puheenjohtaja Susanna Koivula tai tiedotussihteeri Sarah Rizzo (joka on myös tämän hyllytetyn Äiti, isä & lapset -eurooppalaisen kansalaisaloitteen Suomen kampanjakoordinaattori) kommentoi tämä eurooppalaisen kansalaisaloitteen reisille menosta.

      Onhan se noloa, mutta kyllä se on heidän tehtävä kertoa, että tämä heidän aloitteensa kaatui ihan heidän omaan tunarointiinsa.

      • "Onhan se noloa, mutta kyllä se on heidän tehtävä kertoa, että tämä heidän aloitteensa kaatui ihan heidän omaan tunarointiinsa. "

        Sepä vasta osoittaisi sellaista nöyryyttä, jota tuosta porukasta en ole vielä havainnut.


      • varmaan muita kiireitä kun ei ehditä kertoa aloitteen kannattajille sen kohtaloa. kiireitä on näköjään ollut jo 1,5 kuukautta.


      • yhdenvertaisuutta kirjoitti:

        varmaan muita kiireitä kun ei ehditä kertoa aloitteen kannattajille sen kohtaloa. kiireitä on näköjään ollut jo 1,5 kuukautta.

        Vaikka kovin on hiljaista tuolla rintamalla? Mikähän lie seuraava agitoitava aihe?


      • tiedotuspuutteellista
        mummomuori kirjoitti:

        Vaikka kovin on hiljaista tuolla rintamalla? Mikähän lie seuraava agitoitava aihe?

        ja hiljaisuus senkun jatkuu


      • tiedotuspuutteellista kirjoitti:

        ja hiljaisuus senkun jatkuu

        Ehkä voisi joskus joku sivujuttu olla jo lokakuussa jossain :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe