Uuteen Clioon pitäis laittaa sisäpistorasia apukuskin jalkatilaan. Mistä kohtaa on optimaalisinta tuoda johto sisään , eli missä ei olis piuhoja tai putkia tiellä?
Clioon sisäpistorasia
7
233
Vastaukset
- Rel-lu
Onko kellään laitettu? Mistä kohtaa tulee johto sisään?
- Jullijulius
Minun käsittääkseni hansikaslokeron takana tulipellissä on valmiiksi reikä, joka on tulpattu mustalla läpivienti kumilla. Siellä hansikaslokeron takana on vaahtomuovi eristeessä sellainen lepare, jonka alta löytyy.
- Rel-lu
Kiitoksia lähden heti tutkimaan!
- nytToimii
Juu hansikaslokero irti ja reikä löyty tosin sitä on hiukan porattava isommaksi jotta johdon liitinpää mahtuisi siitä.
- ropottiruttunen
Muistithan tietysti maalata poraamalla suurentamasi reijän reunat, ettei ala ruostumaan ja vuotamaan vettä sisälle.
- rinkelinen
Juu ei vuoda on sen verran suojaisassa paikassa , eikä ole ihan helppo löytääkkään.
- Rel-lu_
Nyt on lämmintä autossa ostin tehokkaan lämppärin eilen oli 26° sisällä kun ulkona aste pakkasta😌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882