Tietääkö kukaan Mansikkaharjun yrittäjän? Miten on pääsyt aikoinaan huijaamalla muita ihmisiä ja rahat niiltätäkin vieneenä....yrittäjä tuollaiseen asemaan? Kunta on polvillaan tekemässä lisä investointeja tuollaiseen systeemiin. Maksaahan kunnalle vuokraa n. 1000€/kk paikasta ja lisää vaan siihen kunnalta annetaan! Tosin autot hienoja ja rahoitusyhtiöiden omaisuutta....
Mansikkaharjun kehitys???
karjunhulli
8
1418
Vastaukset
- äö12
piiripienipyörii...suhteet ja niiden tehokas käyttö.
- eimuutkelpaa
Onko kepulainen? muutapa ei tarvitakkaan..
- Anonyymi
Helsinkiläisen postilaatikko firman super vedätys. Kulut kunnalle ja tulot pimeänä omaan taskuun. Peukku sille.
- Anonyymi
Juuri näin ja homma eikun pahemmaksi vaan menee...
- Anonyymi
Diesel kurssilla oppii vaikka mitä
- Anonyymi
Taas oli oikein uusia rahareikiä tarjolla.
- Anonyymi
Pikku tarkastukset tekisi terää
- Anonyymi
Rahat taskuun ja viulut maksaa muut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340