Onko tosiaan niin että kokemäkeilästen kampaajien ja kauneushoitajien on käytävä 5 min. välein tupakalla kun hermo ei pidä ja asiakas istuu sen aikaa tuolissa kauhistuneen näköisenä. Pari esimerkkiä tulee heti mieleen. Yksi Teboilin lähellä.
Kampaajat ja kauneushoitajat
10
733
Vastaukset
- apuahänelle
Taas joku alemman tason olento yrittää saada aikaan mollauskeskustelua. Ilmeinen oma paha olo? Kannattaa kääntyä ammattiauttajan puoleen tai mennä suoraan Harjavaltaan. Kyllä sinusta joku välittää...
- Kaikkeakanssa
Huh, mekoinen diagnoosi! Ota sä kanssa ihan rauhassa vaan.
Mutta siis itse en kyllä pidä tupakanlemusta parturilla, kosmetologilla tai oikeastaan kellään.
- Hyhyihyi
En käy haisevilla partureilla. Hyi.
- Yööx
Ällöttävää, polttas kotona töitten jälkeen!!
- eimaisturööki
Juu ei se hääviä ole jos joku haisee röökille ja vielä henkitys. Kooman kankaalle vaan kaikki savustetut.
- SekinsiinäTebbarinvieres
Jossakin haisee spaddu, jossain omakehu 😉
- tuskahikiki
Jos tuli toivoton olo nähdessään sut.
- Kaljuna
Hermosauhut on pakko saada, on sen verran ikäviä asiakkaita, luulen.
- Hiuksetpäässä
Kannattaa harkita sit ammatin vaihtoa...
- Nörtistänortti
Samaan asiaan olen kiinnittänyt ohi kulkiessani huomiota. Yök. Todella luotaantyöntävää ja ällöttävä ajatuskin,että näprää toisten hiuksia saatika ihoa tupakalle haisevilla sormillaan. En kävisi tuossa putiikissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710462
- 525060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281976
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131611Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta281093Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311041Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987