Kuka on arviolta 30-40v mukavanoloinen nainen. Oli asioimassa k-market manussa tänään lauantaina 26.7 noin klo 13.30-14.00 välillä. Pitkät hiukset,päähine päässä, vaaleahkot vaatteet, syntymämerkki poskessa. Söi purkkaa. Korvakoruja. Pituus noin 165-170 cm. Olisin vähän ihastunut häneen ja haluaisin tavata. Ei ollut mahdollisuutta vetää hihasta juuri tuolloin. On ennenkin asioinut Manussa. Osaako joku yhdistää johonkin?
k-market manu asiakas nainen kuka on?
11
3926
Vastaukset
- frumrs
"Ei ollut mahdollisuutta vetää hihasta juuri tuolloin." Jaa, koska olit vaimosi kanssa?
- grillikanaHML
Puoli tuntia Manussa on jo saavutus sinänsä, olisi luullut ehtivän vähän vetäistäkin.
- MuistiTepponen
26.7. oli mielestäni keskiviikko?
- jhgfdsdrtyuio
Hämäläinen Riitta, asuu myllymäessä.
- vähä.ihastunut.kätees
Viimeistään kuukauden päästä tuli aikaa vetäistä hihasta Suomi24:llä jotakuta, joka tuntis semmosen naisen, joka kuukausi sitten kävi kaupassa....
Näillä näytöillä poika, ei tuu irtoomaan ikinä keneltäkään. - Anonyymi
Jättäsin väliin korvakorujen syöjät.
Mutta ihan mielenkiinnosta: löytyikö vuosien varrella piirakkatasku? - Anonyymi
Melko varmasti Uosokkisen Kristiina
- Anonyymi
Ennen se oli Janne, mutta nykyään pitää kuulemma sanoa Jennica Henriettaksi.Etkö ihmetelly isoja käsiä?
- Anonyymi
Asioin siellä kohtapuoliin trv. As,mummosi
- Anonyymi
Rivo-Riitta asuu Jukolassa
- Anonyymi
Näin yhen Manun siel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197