Kissani on 12-vuotias leikattu tyttökissa, täysin sisäkissa. Nyt viimeisen vuoden aikana kissa on alkanut ripuloimaan silloin tällöin. Etenkin silloin kun itse en ole kotona, kun olen esimerkiksi ulkomailla (kissalla on kyllä tällöin hyvä hoitaja). Voiko stressi ja ahdistus laukaista ripulin? Kissa syö Pure Naturalin seniorikuivaruokaa ja hyvälaatuista liharuokaa. Joskus kissalle tulee ripuli, mutta se menee ohi päivässä-kahdessa ja kissa syö, juo ja on oma normaali itsensä. Mistä tämä kausittainen vatsapöpö voisi johtua, ja miten kissan stressiä voi lievittää jos lähden matkalle taas seuraavan kerran?
Kissan stressiperäinen ripuli?
kissanomistaja_
2
225
Vastaukset
- herkkiksiä
Madotathan kissasi pari kertaa vuodessa? Oletko varma, että hoitaja on hyvä? Meidän "hoitaja" esitti hyvää ja asiantuntevaa, mutta viikon reissuni jälkeen kissani palkää kaikkia vieraita ihmisiä. Epäilen, että kaikki ei mennyt niinkuin sovittiin. Luonnollinen ruoka, siis oikea kala ja liha, ovat kissan terveydelle parhaita.
- montavaihtoehtoa
Sinuna kyselisin eläinlääkäriltä.Kissoilla voi olla vaikka mitä...
https://www.evidensia.fi/palvelut/kissat/kissan-tarttuvat-taudit/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667