Taas on osannut Ulla pukea ajatukseni sanoiksi,

KomppaanUllaa

16

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskaakutenaina

      Aplari osaa nuoleskella ip-lehtien lukijakuntaa....

      • Minä tykkään lukea hänen ajatuksiaan. Ei hän nuoleskele, sanoo vain mielipiteensä, yllättävän moni on samaa mieltä hänen kanssaan.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Minä tykkään lukea hänen ajatuksiaan. Ei hän nuoleskele, sanoo vain mielipiteensä, yllättävän moni on samaa mieltä hänen kanssaan.

        Kuten myös minä pidän hänen mielipiteistään.

        Sisareni kertoi toisen Turun kuolonuhreista olleen hänen työkaverinsa sukulainen, traaginen, yllättävä nuoren ihmisen kuolema järkyttää monia.
        Kuten toisenkin menehtyneen ja vammoja saaneiden.


      • KomppaanUllaa

        Olisiko sinulla kykyä kertoa myös mikä kolumnissa oli roskaa ja mikä nuoleskelua? Luitko kolumnin ja ymmärsitkö lukemasi?
        Ip-lehtien lukijakunta? mikä se on?


      • engelii
        Ancelina kirjoitti:

        Kuten myös minä pidän hänen mielipiteistään.

        Sisareni kertoi toisen Turun kuolonuhreista olleen hänen työkaverinsa sukulainen, traaginen, yllättävä nuoren ihmisen kuolema järkyttää monia.
        Kuten toisenkin menehtyneen ja vammoja saaneiden.

        Minä olin toisen kanssa kerran samassa sateessa. Eli lähes hyvänpäivän tuttu....


      • engelii kirjoitti:

        Minä olin toisen kanssa kerran samassa sateessa. Eli lähes hyvänpäivän tuttu....

        Oli varmaan lähes yhtä rankka kokemus kuin tutun ihmisen kuolema.
        Otan osaa.


    • mimmimum-..mi

      Olen pitänyt Ullan jokaisesta kolumnista...jotka olen lukenut ...niinkuin tästäkin....niin totta... Kekustellut tänään viimeksi näistä tapahtumista tyttären kanssa... tuntui että se kosketti niin läheltä...kun oli moni perheenjäsen liikkeellä juuri tuohon aikaan ..samassa paikassa... Tytär tiivisti asiaa sanoessaan ...vaikka sitä on osattu odottaakin....niin miksi juuri meillä Turussa... Sepä se juuri on....ei koskaan voi tietää ....missä.

    • ö-Öö

      Jep, mä luin kans.

      Jotenkin miettinyt, siitä ois tullut hyvä diplomaatti, tahi politiiko. Mimmiä lukeneena, mielestäni teki järkevämmän valinnan alkamalla journalistiksi.

      =DW=

    • Olen myös Ullan fanittaja. Linkitin artikkelin faceeni ei ole tullut reaktioita. Vaikka livessä tiedän, että moni facekaverini on samaa mieltä uhkista. Ehkä tyypillinen suomalaisuuden piirre on pitää turpa rullalla.

    • Hyvä kirjoitus. Enpä ole häneltä huonoa lukenutkaan..)) Se vähän ihmetytti, että julkkissuvakit jatkavat omalla linjallaan, vähättelevät tapahtunutta, syyllistävät toisinajattelijat, muistuttavat meidän omasta väkivaltakäyttäytymisestä. Niin tuttua, niin tuttua...

      • Niin, kyllä ihmetellä täytyy, miksi jotkut vain haluavat sulkea silmänsä tosiasioilta.
        Ehkä se on sitä ajattelua, ettei minun kohdalle tapahdu tuollaista, eikä osata ajatella nenäänsä pidemmälle.
        Ullan teksti on myös helppolukuista. Ei ole turhaa kiemuraa, eikä kiihkoa.


    • mää oon oikeesti varmaan ihan hirvee ihminen kun
      en oo yhtään kiinnostunu näistä terrori iskuista
      ja niistä kirjoituksista mitä niistä kirjoitetaan
      niitä on ollu jo niin kauan että menee jo yli
      eikä ne siitä kummene vaikka kuinka lukisin ja välittäisin.

      • Muista Aino, kun asiat tulee iholle silloin ymmärrämme.


      • korppis kirjoitti:

        Muista Aino, kun asiat tulee iholle silloin ymmärrämme.

        uskon sen
        mutta kun ei oo vielä edes läheltä liipannu
        ja kun joka päivä jossain päin posahtaa
        niin ei jaksa enää edes seurata,


      • aina.i.ankeinenn kirjoitti:

        uskon sen
        mutta kun ei oo vielä edes läheltä liipannu
        ja kun joka päivä jossain päin posahtaa
        niin ei jaksa enää edes seurata,

        Sinuun on iskenyt journalistien kyynisyys


    • Realistinen kirjoitus.
      Hyväntahtoinen hölmöys pitäisi saada Suomesta pois..
      Nyt oli vähän tuuria, kun poliisi sattui olemaan lähellä, ja puukkomies valitsi tekopaikaksi torin, jossa ei ollut kasapäin ihmisiä.
      Kyllä paperittomat ja sellaiset, joiden henkilöllisyyttä ei pystytä varmistamaan olisi hyvä saada tarkkailun alle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2875
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      958
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      291
      927
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      912
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      871
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      824
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      801
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      787
    9. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      30
      767
    10. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      764
    Aihe