Tämän aamun Aamulehdessä on tilastoa P-Karjalan yleisimmistä sukunimistä. Top5 -kärki on:
- Turunen 2830
- Hirvonen 2028
- Nevalainen 1512
- Korhonen 1426
- Kinnunen 1286
Lieksassa voisi lista olla pikkasen erilainen. Tietojeni mukaan Turunen johtaa, Nevalainen on 2. sitten jossain on esim. Kärkkäinen ja liekö Oinonenkin listalla.
Sukunimien yleisyyttä täälläpäin
14
869
Vastaukset
- me.gröönit
Juukassa on Gröön yleisin ja Lieksassa kolmonen.
- joitakin.Gröhnejä
Tarkoitat varmaan, että Juuassa. Gröönejä ei näyttänyt olevan Lieksassa yhtään. Gröhnejä on Lieksassa vain parikymmentä eli nimi on harvinainen. Nimi ei pääse pistesijoille.
- Sukuhutkija
Mikä suku on menestynein rikostilastoissa?
- muhamettisormi
elä ees kerro :D
- Rajatietoa
Kerompa sittenkin,nokkaa kohti Puumalainen on kärkisijolla.
- Kalunsamittainen
Mikälli lusii jo linnassa pelkääjien osastolla ei sillä
hetkellä ole lieksalainen. - Kansanviisaus
Vaihtokauppa olisi ratkaisu,yksi hamppi lieksasta niinkauvas kuin pakolaisten lähtöalueita löytyy ja kaksi tilalle etupäässä naispuolisia.
- Monenmonta
Turusia paljon
- Hukusutkija
Vuonna 2016 Gröhnejä oli Juuassa 86 ja koko Suomessa 1174 Gröhniä. Ruotsissa on parisataa Gröhniä. Myös Kiteellä on paljon Gröhnejä.
- luettelo.on.tallessa
Pari - kolmekymmentä vuotta sitten Pankakosken tehtaalla oli Oinonen yleisin sukunimi. Heitä oli tuolloin yli 20. Nevalaisia oli myös paljon, mutta Turusia vain muutamia.
Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä.
Tästäpä sainkin aasinsillan viimeaikaiseen kirjoitteluun lehdissä. Se alkoi Hesarista. Karjalainen jatkoi aihetta. La 30.9.:
Äänestäjät eivät tiedä rötöksistä.
Lieksa: Kuntapäättäjien rikostuomiot 2012-2017.
Varavaltuutettu (ps.)2012, kiihottaminen kansanryhmää kohtaan. 2013. Yksityiselämää loukkaavan tiedon välittäminen. Sakkoa yhteensä 390 euroa.
Varavaltuutettu (sd.) 2016. Törkeä rattijuopumus . 55 päivää ehdollista vankeutta sakkoa 720 euroa.
Varavaltuutettu (vas.) 2013.Törkeä rattijuopumus. 80 päivää ehdollista vankeutta sakkoa 850 euroa.
Valtuutettu (vas.) 2015. 50 päivää ehdollista vankeutta.
V. Vennamo aikoinaan sanoi: ”Kyllä kansa tietää”. Minä sanon. Osassa kansan ryhmissä tieto lisää tuskaa, vaikka toisinpäinhän sen pitäisi olla?
Pasi Koivumaa kolumnissaan tänään jo paljasti, että harkitsivat ihan nimien paljastamista.Ohoh! Valtuutetun (vas.) kohdalla syy unoittui. Se oli ,eli on: Laittoman maahantulon järjestäminen.
- ikinä.en.käytä
Akseli.Pärekorpi kirjoitti:
Ohoh! Valtuutetun (vas.) kohdalla syy unoittui. Se oli ,eli on: Laittoman maahantulon järjestäminen.
Uunot unhoittui.
https://www.youtube.com/watch?v=BYL6ZwMixYU
Noita sukunimiä taitaa alkaa olla täällä Syvässä Etelässä enemmän kuin siellä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2342180Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse611456Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611085
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832