Liedon realisointi

Sepe383838

Minkälaisia kokemuksia muilla? Näyttää myyvän huutokaupat.comin kautta täysin remontoituna sellaista tavaraa mistä itsellä varma info että mitään ei ole kunnostettu todellakaan.

23

5913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko_toope

      Mitäs siinä kitiset urpo, mene tutustumaan myytäviin tuotteisiin jos olet jotain ostamassa. Tuskin sulla kuitenkaan rahaa on, kunhan paskaa jauhat.

      • tyhjäätyhjää

        Ei siellä rahaa tarvita, kun ei ole tavaraakaan.


      • Turuntykki

        Oletko_toope taitaa olla Petri itse, säälittävää :)


    • KarrilanPeedro

      =Automyynti Karrila. Google varmaankin kertoo loput.

    • Lietolainen

      Romaaneihin löytyy enemmän luottoa kuin tähän kauppiaaseen.

      • susirajalta

        Ostin sieltä nettihuutokaupasta dieselauton, junalla hakemaan "koeajettu montasataa kilometriä" , akku vähän heikossa latauksessa, oli kuulemma jäänyt radio päälle juuri vähän ennen hakemista.
        Siinä sai matkalla tiepalvelu vetää jä työntää ja etsiä uusia akkuja matkan jatkumiseksi,lataus ei toiminut minkäänvertaa, laturi palanut, ei kyllä palanut merkkivalokaan.
        Menihän siinä matkalla jotain 11 tuntia kaikkine kompastuskivineen ,kerkesi vuorokausikin vaihtumaan. Ei ole sellaista tarjousta , että ostaisin siitä putiikista , miten pystyy yleensä toimimaan monta vuotta !?


      • Petrite

        Ottanut merkkivalon pois, ei olisi ensimmäinen kerta..


      • Euralainen

        Olisikohan viimein tämä Huijari saatu pois huutokaupat.comista kun ei enää mitään myynnissä ?


      • ParaistenParoni

        Ei ole, tunnukset oli pois jonkun aikaa. Oin itse viittä vaile huutamassa huippukuntoista pakettiautoa jolloin huomasin että liedon realisointi on myyjä, Trafitahan selvisikin sitte avk kolarihistoria ym. että jätin ostamatta, toisaalta meni sitten jonku muun harmiksi.


      • Anonyymi

        ....kannattaa välttää koko firmaa.....multakin meni maine...en ehtinyt reagoimaan heidän mailiinsa ( n.30h)...oli ilmeisesti kiire saada multa rahat pois...nyt pitäis 200 e maksaa "sakkoa "...joopa joo


    • Weeyksi

      Ei kannata kauppaa tehdä pysykää kaukana .

    • Kyllavitutaa

      Huutokauppakohteen kuvaus ei todellakaan pitänyt paikkaansa, kohde erittäin huonossa kunnossa! loppui itseltä huutokaupat.comin käyttö.

    • Guukle

      tähän voi tägätä Gameparadise oy ja automyynti Petri Karrila.

    • Huonot on kokemukset erittäin huonot. Osta heiltä jos haluat tulla petetyksi.

      • M.n

        Itsellä myös erittän huonot kokemukset kannattaa kiertää kaukaa


      • Silupejatuspej

        Minulla on ihan hyvä kokemus yhteistyöstä tavaran myyjänä. Välitys toimi asiallisesti ja sopimuksen mukaan.


    • Anonyymi

      Hyvin organisoitu huijaus yritys. Yhteistyössä huutokaupat comin kanssa. Selvitellään nyt riitautunutta kauppaa kuluttaja asiamiehen avustuksella. Realisointi pitää huutokaupat comia koiranaan talutus nuorassa. Kannattaa pysyä kaukana ko firmasta jos ei halua ongelmia.

    • Anonyymi

      Huijari tuntuu olevan vielä tänäpäivänäkin....

    • Anonyymi

      Tämä kaveri kyllä vetää lokaan koko huutokaupat.comin. Eiköhän tuota saaha liiketoiminta kieltoon jo ?

      • Anonyymi

        lisää huijareita
        sitä tämä netti on tuonut
        eikä loppua näy
        lisääntyy vain kiihtyvällä vauhdilla.
        sit vaa naama kii.


    • Anonyymi

      Täyshuijari on koko pulju

    • Anonyymi

      Siirtynyt Huutomyllyyn huijaamaan tuo LIEDON REALISOINTI -niminen hölmöläisten puoti.

    • Anonyymi

      Eipä hänellä huutomylly kovin hyviä arvostelut ole..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe