Mitkä on parhaat illanviettopaikat Uudessakaupunigissa sekä lähialueilla?
Vastaukset 8
- Qqqqqqqqqqq
Kerro ikäs nii vähä helpompi
- uusikaupunkilainen
Ikää siis 29
- Qqqqqqqqq
Ikäsi juuri sopiva jokaiseen juottolaan mut otat vauhdit tossa bar mukissa ja matkalla muutamat ranta baareissa ja loppu yö aqus ja sit kotiin nukkuu tai rynkyttää sänkyy ;)
- tuumimaailma
Kirstan disco ehdottomasti, siel yläkerrassa.
- laitilarules
Pub Hamskeri pietolassa lienee paras mahdollisuus
- ilpoo
Ilpon paja tietty....siellä mamujen ja musujen seura aivan parasta.
- ukiwomen
Minä 3vv nainen en enää käy juurikaan mutta tos pari vuot sit käytiin muistelee nuoruutta akussa (siel alakerrassa)ja voi luoja...porukka istu paikallaan ja jokainen tuijotti vaan puhelimiaan että ihme jos siellä kukaan ketää tapaa tai edes pääsee sitä sänkyy rynkyttää.Ite kun pyöri 2kybäsenä akus niin tanssilattia oli täynnä ja aina sai juttuseuraa tai sitä rynkytys seuraa. Liian vanhahan ite sinne nykysin on mut ihmettelen vaan jos siel meno on joka viikonloppu samanlaista.
Uusi kirsta voi olla muuten ihan jees mut sama väki sielläkin kun vanhassa joten tuskin.Muki pitäs kai käydä joskus tsekkaa mut kun ei oikeen enää jaksa toi yöelämä innostaa.- ukiwomentaas
Siis 36v eikä 3vv :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 46935
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118530Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e106502Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410