Saako Wallas 1000 Safe Flame -hellan käyttövivun kääntää käynnistäessä suoraan yli täystehon puoliteholle, kun tuntuu että se ei käänny helpost heti vaan haluaisi jäädä ensin täysteholle?
Wallas-hella
3
95
Vastaukset
On parempi käynnistää ja antaa lämmetä ensin täysteholla kunnes punainen valo syttyy. Siten nokeaa vähemmän ja kun tuo ei muutenkaan ole mikään varsinainen pikaliesi. Ei siinä kuitenkaan ole mitään mekaanisia rajoittimia. Mahdollisesti joskus kasattu vähän huolimattomasti. On näet hiukka erikoinen katkaisinrakenne.
- järjestys
Kiitos tiedosta. Kuluttaisiko lieden päälle laitettava puhallinkansi paljon akkuvirtaa, ja mihin suuntaan puhaltaa, saako puhallluksen kannen päädystä salongin suuntaan, tai alaviistoon?
En löytänyt kansipuhaltimen virta-arvoja eikä tehtaan sivuiltakaan enää löytynyt tämän jo ohjelmasta pudonneen varusteen tietoja. Arvioin kuitenkin sen olevan 0,5A:n luokkaa, siis saman kuin uudemman, myös kahdella samanlaisella moottorilla motoroidun. Tosin uudemmassa moottorit pyörittävät samaa puhallinrumpua ja vanhassa on erillisflektit. Moottorit ovat kuitenkin samat.
Kansi puhaltaa eteenpäin eikä suuntaa voi muuttaa.
Jos laitat kannen ota huomioon että lieden takaa täytyy löytyä tyhjää tilaa vähintään 30mm. Till täytyy löytyä myös aukeamiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2412922
- 591472
- 981447
- 801138
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176994- 60948
- 78930
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40880Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja304822Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239770