Seuraatteko kuninkaallisten elämää?

KuninkaallistaEloa

Juuri nyt Ruotsin kuninkaalliset esittelevät televisiossa Drottningsholmen linnaa ja kertovat siellä asumisestaan.

Mietin, olisiko mukavaa, jos olisin syntynyt kuninkaalliseen perheeseen.

6

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en.katsele

Maddekin taas raskaana, sikiävää porukkaa.

• khiunbgf

Toisaalta helppoa, toisaalta vaikeaa. Rahaa ja loistoa piisaa, mutta yksityisyyttä ja omia valinnanmahdollisuuksia on vähemmän.

• En seuraa ihmeemmin, mutta historia-dokumentteja katselen riippumatta siitä, keitä siinä esiintyy. Tuon kyseisen katselin.

• ruotsi-rakas-naapurimaa

Arvostan suuresti ruotsia , kuten suomen kansa kokonaisuudessaan arvostaa
      ja ruotsin kunikaalista perhettä,
      hartain haaveeni on,
      tuleva kuningatar Viktoria perheineen olisi suomenki kuninigatar,
      olispa ihanaa,,,,,,,

unelmia saa olla,

• ö-Öö

Not

Vaikka ainahan net on lööpeissä. Mua vähän ihmii nämät euroopan kuninkaaliset. Kallista pr-hommaa maille. Kaikki maat parlamenttijohtoisia, kuninkailla oikein mitään valtaa, saati sitten perheillä. Sinällään, tollaset linnat jne historiallisia kohteita, sama kai se, jos vaikka asuukin museossa. Mutta kyllä siinä fyrkendaalia pyörii asukkaiden elättämisessä jne.

Tollanen periytyvä nimike sinällään hyvä, se selkeetä. Vaan jos jotain brittejä ajattelee, menee farssiksi, lispetti ei millään jää eläkkeelle. Mikäpä siinä, jos hommansa jaksaa hoitaa, mutta kai se aika raskasta on.

Jotenkin vois kääntäen ilmaista "keisarin vanhat vaatteet". Nyt on komeet kulissit ja kruunut, kledjut, sisältöä hankala nähdä.

=DW=

• jkihy-kaji

Näin jonkin aika sitten Viktoriasta ja hänen perheestään dokumentin. Kaunis ja kauniisti käyttäytyvä Viktoria ei suotta ole kansansuosikki ja suomalaisten.
      Ei minusta olisi kuniinkaallisiin puitteisiin. Raparipasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5638
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      494
      2584
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1575
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1409
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1129
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      984
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      907
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      892
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      883
    10. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      194
      807
    Aihe