Moikka, minusta on jo hetken tuntunut, että olisin raskaana. Tavallisia oireita ei juurikaan ole, mutta oloni on vain sellainen , että olisin raskaana. Onko tämmöinen asia mahdollista aistia? On minulla tosiaan päänsärkyä ollut reilummin ja flunssaa, sekä unet jäävät oudon lyhyiksi. Mutta on kuitenkin täyteläinen olo jos sen niin voi muotoilla.
OMITUINEN TUNNE
FEELSLIKEIT
3
197
Vastaukset
- Feelslikeit
Plus vatsassani vasemmalla melkein alavatsan kohdalla pistelee, ja hieman aaltoilee.
- Lkvi
Ei omakohtaisia kokemuksia mutta olen lukenut joltain palstalta että osa on vain aistinut raskauden ilman sen kummosempia oireita.
Plussaonnea jos sitä toivot! - My1
Esikoisen kohdalla tunsin vähän ennen kuukautisten poisjääntiä olevani raskaana. Ilman mitään oireita. Eli mielestäno voi.
Nyt toinen raskaus alussa eikä sellaista tunnetta ole. Oikeatmstaan tyhjä ja tavallinen olo. Vähän jännittää löytyykö ultrassa jotain elävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082