Mistä Raumalta saisi naisesta seuraa? Olen 20v seksinnälkäinen mies jolle ikä on vain numero :)
Raumalta naisesta seuraa?
8
2374
Vastaukset
- Visitor-pori
Rauman naiset on kylmiä. Porista saa helpommin.
No Niinpä..... Nyt raumalla olis kohta kundi joka tahtoo nuolla pillua, ja puhdasta sellaista. Olisi mukava kuulla susta meilin muodossa joka löytyy nim. Merkin takaa... (sininen tossa ylhäällä) kirjoita nainen ja nuolleta itsesi vielä tänään.
Tulee taas selvä kundi raumalle, tule nainen hakemaan mut ajelulle vaikka iltasella.... Ehkä keksitään jotain kivaa?
- yksin-ikuisesti
On ikävää olla yksin ja sinkku. Naiset deittailee kaikenlaisia renttu alkoholisteja.
- Ikävää-olla-on-on
Äly hoi! Rupea rentuksi alkoholistiksi, ei tartte valittaa. Teeskentele örveltäjää, johan flaksi käy.
Olen taas raumalla, nyt salille jumpalle ssit vois olla aikaa jollekin kivalle naiselle..... Ja selvinpäin.
[email protected]- Nais-seuraa
Pupiin kaljalle. Kun olet tiskillä maksamassa levitä lompakkoas niin että sataset ja viiskymppiset näkyy. Kohta huomaat olevas suosittu, pöytääs tunkee porukkaa jos jonkinlaista. Ja ei kun valitsemaan.
- T.Torkkeli
Vanha Manta tai Seitsemänmeren baari Kannattais kolata läpi. Hanki kaikki rokotukset ruttoa ja spitaalia myöten valmiiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988