Olen syönyt muutaman vuoden venlafaxinia ja elämässäni ei ole ollut pakkoajatuksia, paniikkikohtauksia tai järjetöntä ahdistusta. Nyt olisi kuitenkin ajankohtaista lopettaa lääke mikäli vielä lapsen haluaisi. Mutta pelottaa! Masennus ja paniikkihäiriö vielä menisivät, mutta ne pakko-ajatukset! Aivan hirveitä.
Aiemmin sairastuin kai ensin synnytyksenjälkeiseen masennukseen ja sen jäätyä hoitamattomaksi se jäikin päälle. Ahdistuin, aloin herätä aamuyöstä ilman että sain enää nukuttua. Lopulta kai aivot kävivät niin ylikierroksilla etten enää pärjännyt ajatusteni kanssa ja hain apua. Varsinaista keskusteluapua minulle ei ole tarjottu, mutta onneksi lääke tehosi. Mutta entäs nyt? Haluaisin kiperästi vielä lasta. Mieskin sitä toivoisi, vaikka sanookin että ymmärtää jossen siihen pysty. Voi että kun tietäisi, että johtuivatko ne pakko-ajatukset silloin vain masennuksesta vai sairastanko pakko-oireista häiriötä.
Pelottaa lääkkeen lopetus
KunAjatuksetAhdistaa
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918