Kokemuksia AutoJerry- palvelusta?

TammisenJarsse

Pitäisi vaihtaa Chevrolet Captivaan kokonainen moottori ja lienee niin kallis remontti että täytynee "kilpailuttaa" korjaamo.. Onko noilla siis kaikki korjaamot mukana tuossa vai jonkun tietyn ketjun vain? Hakemusta en ole vielä täyttänyt kun ei tiedä miten ko. palvelu toimii.. itse sivusto näyttää varsin hyvältä --> https://autojerry.fi/tt/?tt=22359_932555_84926_&r=

107

25560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppat

      On siellä kaikkien ketjujen korjaamoja. Taitaa olla melkeen puolet kaikista suomen korjaamoista. Ainakin itse olen säästänyt muuataman kerran palvelun avulla ihan merkittäviä määriä rahaa.

      • omakokemustoinen

        Voi myös kysellä itse tarjoukset, näin ei välikäsi syö säästöä. Kokemukseni mukaan parhaan hinnan saa kun käy paikanpäällä ihan kasvotusten pyytämässä tarjouksen.
        Tuon palvelun käyttäminen antaa korjaamoille kuvan tietämättömästä ja helposti kusetettavasta asiakkaasta.


      • Anonyymi
        omakokemustoinen kirjoitti:

        Voi myös kysellä itse tarjoukset, näin ei välikäsi syö säästöä. Kokemukseni mukaan parhaan hinnan saa kun käy paikanpäällä ihan kasvotusten pyytämässä tarjouksen.
        Tuon palvelun käyttäminen antaa korjaamoille kuvan tietämättömästä ja helposti kusetettavasta asiakkaasta.

        Joo kokeilin jakopääremontin hintoja ja todella kalliista oli. Kysyin korjaamoilta suoraan ni vastas vaan että provisiot nostattaa hintaa. En käytä enää


      • Anonyymi
        omakokemustoinen kirjoitti:

        Voi myös kysellä itse tarjoukset, näin ei välikäsi syö säästöä. Kokemukseni mukaan parhaan hinnan saa kun käy paikanpäällä ihan kasvotusten pyytämässä tarjouksen.
        Tuon palvelun käyttäminen antaa korjaamoille kuvan tietämättömästä ja helposti kusetettavasta asiakkaasta.

        KYSYKÄÄ SUORAAN KORJAAMOLTA
        TULEE HALVEMMAKSI


      • Anonyymi

        jerry vie välistä rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kokeilin jakopääremontin hintoja ja todella kalliista oli. Kysyin korjaamoilta suoraan ni vastas vaan että provisiot nostattaa hintaa. En käytä enää

        Lopetin kanssa käyttämisen kun käytettiin yhdessä huollossa.Oli hienosti käytetty osina tarvike osia jotka huomattavasti alkuperäisiä halvempia ja hinta kuitenkin sama kuin alkuperäisillä.Laitoin piruuttani uuttaa kyselyä näin jälkikäteen ja ilmoitin siinä että alkuperäiset osat on jo valmiina niin eipä tullut yhtään tarjousta,miksiköhän???


      • Anonyymi

        No niin, taas on yksi totuudenpuhuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jerry vie välistä rahaa

        Vaikuttaa että Jerryn kautta tilatuissa huolloissa/korjauksissa asentajat ovat epäammattitaitoisia HARJOITTELJOITA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYSYKÄÄ SUORAAN KORJAAMOLTA
        TULEE HALVEMMAKSI

        Kiitos tiedoista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jerry vie välistä rahaa

        Kuulin että 2.6 prosenttia autojerry ottaa välistä


    • Erimieltäasiasta

      Riippuu paikkakunnasta, meilläpäin minulle vastasi tasan yksi korjaamo. Korjaamoita oli kyllä listassa n.10kpl. Korjaamot joutuvat maksamaan Autojerrylle nykyään, se nostaa täällä ainakin hintoja. Halvemmalla saa suoraan kysymällä.

    • LuurillaElämää

      Palvelu laiskoille nettipojille.

      • jhjhgjhgjhg

        Olet varmaan vielä niitä jääriä jotka lähtevät arkipäivänä toisten työaikana etsimään fyysisesti korjaamoita, tai rengasliikkeitä ja kyselemään "tarjouksia" tai ottavat sen luurin käteen ja viettävät päivän soitellen sinne sun tänne kuunnellen epämääräisiä muminoita kun rahasta tulee puhe?

        No mikäs siinä jos ei työt paina eikä ole tärkeämpää tekemistä.


      • pääsetköUlosKoskaan
        jhjhgjhgjhg kirjoitti:

        Olet varmaan vielä niitä jääriä jotka lähtevät arkipäivänä toisten työaikana etsimään fyysisesti korjaamoita, tai rengasliikkeitä ja kyselemään "tarjouksia" tai ottavat sen luurin käteen ja viettävät päivän soitellen sinne sun tänne kuunnellen epämääräisiä muminoita kun rahasta tulee puhe?

        No mikäs siinä jos ei työt paina eikä ole tärkeämpää tekemistä.

        Nettiin leijan heittäjää on helppo kusettaa ja antaa sellaisen kuvan ettei tiedä autoista yhtään mitään ja silloin on pissityksen vaara.
        Netistä voi etsiä paikalliset korjaamot ja liikkeet ja käydä tai soittaa ja sopia asiat alusta loppuun aikatauluista ym.... Ei siinä mitään välikäsiä tarvita asioita sotkemaan.


    • Kokemuskin

      Kerran kysyin Jerryltä laturinvaihtoa. Yksi ainoa tarjous sitten tuli. Ei kovin kallis hinnaltaan. Sen tarjouksen sitten hyväksyin ja laturi vaihdettiin.
      Laturin moniurahihnan onnistuivat kuitenkin asentamaan väärin, Vaarana oli hihnan katkeaminen ja silloin mahdollinen jakohihnavaurio.
      Itse jouduin askartelemaan uuden moniurahihnan paikoilleen. Palutetta laitoin AutoJerrylle, Eipä ole kuulunut mitään vastinetta vielä.
      Itseppä autoni vein rengasfirmaan korjattavaksi. Toiste en vie.

      • jgvhfcgxs

        Moniurahihnan, eli apulaitehihnan katkeamisesta ei seuraa jakohihnavauriota.


      • näitäkinOnNähty
        jgvhfcgxs kirjoitti:

        Moniurahihnan, eli apulaitehihnan katkeamisesta ei seuraa jakohihnavauriota.

        Ellei katkennut hihna mene jakohihnan sekaan.
        Melko pätevää työtä jos ei osaa laittaa hihnaa ikein kun on mallin ollut silmien edessä.
        Ei Jerry toisten työstä vastaa ja siksi tyhmää reklamoida sinne.


      • jkhbvjhfdxs
        näitäkinOnNähty kirjoitti:

        Ellei katkennut hihna mene jakohihnan sekaan.
        Melko pätevää työtä jos ei osaa laittaa hihnaa ikein kun on mallin ollut silmien edessä.
        Ei Jerry toisten työstä vastaa ja siksi tyhmää reklamoida sinne.

        Jakopään hihna on koteloitu erikseen, moniurahihnalla ei ole pääsyä sille osastolle edes katkettuaan. Toki jossakin ranskiksessa voi olla mahdollista, mutta niissä on kaikki mahdollista, jopa mahdoton...

        "Melko pätevää työtä jos ei osaa laittaa hihnaa ikein kun on mallin ollut silmien edessä."

        Siinäpä se kun sen mallin eli vanhan hihnan reitteineen purkaa pois ja saman tien unohtaa että miten se meni. Itse kun tekee niin kannattaa näpätä kuva ennen purkamista.


      • Hemitu
        jgvhfcgxs kirjoitti:

        Moniurahihnan, eli apulaitehihnan katkeamisesta ei seuraa jakohihnavauriota.

        Mm Volvo oli noita autoja joissa apulaitehihnan katkeaminen saattoi johtaa hammashihnan katkeamiseen .


      • Jappexi
        jkhbvjhfdxs kirjoitti:

        Jakopään hihna on koteloitu erikseen, moniurahihnalla ei ole pääsyä sille osastolle edes katkettuaan. Toki jossakin ranskiksessa voi olla mahdollista, mutta niissä on kaikki mahdollista, jopa mahdoton...

        "Melko pätevää työtä jos ei osaa laittaa hihnaa ikein kun on mallin ollut silmien edessä."

        Siinäpä se kun sen mallin eli vanhan hihnan reitteineen purkaa pois ja saman tien unohtaa että miten se meni. Itse kun tekee niin kannattaa näpätä kuva ennen purkamista.

        Kyllä transportereissa on usemman kerran moniurahihna mennyt jakopään väliin


      • Anonyymi
        jgvhfcgxs kirjoitti:

        Moniurahihnan, eli apulaitehihnan katkeamisesta ei seuraa jakohihnavauriota.

        Mihin tietosi perustuu, ettei aiheuta? Minulla on mennyt kaksi konetta siksi, kun apuhihna on syöttänyt itsensä jakohihnan koteloon ja jako sekaisin. Toinen vw dieseli ja toinen peugeotin bensa.


      • Anonyymi
        Jappexi kirjoitti:

        Kyllä transportereissa on usemman kerran moniurahihna mennyt jakopään väliin

        Kuullut myös samaa


    • alkoperäinen

      Huonosti artikuloin tai kirjallisesti esitin asian. Apulaitehihna oli asennettu kulkemaan ohjainrullan reunan päällä, puolesta leveydestään. Kun tämä hina olisi mennyt halki, terävähkön reunan päällä pyöriessään. Siellähän melkoinen mylläkkä olisi tullut.
      Muovinen ohut jakopään suojus olisi ehkäpä saanut siipeensä siinä mylläkässä. Kappa.leet jakohihnan välissä, jako sekaisin. Venttilit ottaa mäntiin kiinni, vääntyvät. Männän päät ottavat venttilien iskut vastaan. Pahimmillaan ylimmät männänrekaat jumiutuvat, koska männän saamat iskut tyssävät kevytmetallia, joista männät on tehty.
      Pienelle virheele tuntuu, noin äkkisistään.
      Vakavat seuraukset kuitenkin olisivat olleet olemassa, ellen olisi pikkuisen epäileväinen työsuoritusta kohtaan.

      • ölkjlkjhhg

        Aika dramaattinen skenaario, ottaen huomioon että moniurahihna haljetessaan menee yleensä vain tylsästi solmuun irronneelta osaltaan, yleensä haju ja ääni kertoo missä mennään.


    • 43634634

      Autojerryssä on korjaamoja eri ketjuista mutta ei siellä läheskään kaikkia seudun korjaamoja ole, tuskin puoletkaan korjaamoista. Ihan hyvä työkalu se on hintavertailuun kuitenkin, itse kyselin juuri jarruremonttia eteen ja hinnat siinä 400-600 välillä eli vaihtelua kyllä löytyy.

      Tarjousten määrä riippuu vähän homman hankaluudesta, vahemman auton hitsukseen ei ainuttakaan tarjousta isohkossa kaupungissa mutta jos kyselee tyyliin jarrupalojen vaihtoa niin tulee monta tarjousta heti.

      • Anonyymi

        Paha antaa vanhan auton hitsauksesta könttäsumma tarjousta, koska homman laajuus selviää vasta töiden alettua...


    • RanskanRapea

      Ranskalainen rapea paku ei mennyt katsastuksesa läpi, helmakotelon taka päät rapeat ja vaatii uutta peltiä. Kyselin AutoJerryltä tarjouksia ja kaksi tuli. Ensimmäinen viiden päivän jälkeen, seuraavana päivänä toinen. Tarjoukset olivat 280€ ja 340€ ja mahdolliset lisätyöt 70€ tunti. Noista ruosteen hitsailuistahan on todella vaikea antaa tarjousta näkemättä kun ei ikinä tiedä mitä yllätyksiä löytyy.

      Kuitenkin kun tarjousta ei kuulunut luvattuna parin päivän aikana, niin kyselin tutuilta homman osaavaa korjaamoa. Kävin näyttämässä ennen AutoJerryltä tullutta ensimmäistä tarjousta. Tuntihommina tehtynä tuli maksamaan 160€ ja homma oli viimosen päälle tehty.

      • Jarruputki

        Kilpailutin jarruputkien vaihdon. Tarjoukset oli väliltä 70-300 €. Valitsin tietysti halvimman.. Menin sovitusti paikan päälle ja huonosti suomea puhuvat kaverit tulivat puoli tuntia myöhässä avaamaan putiikkia. Auto nostettiin ylös ja totesivat, että kaikki putket pitää vaihtaa. Kysyin mitä maksaa, sanoivat, että n. 300€. Tuota luokkaahan se vaihdon hinta yleensä on, mutta minkä helvetin takia sitten tarjotaan, että työ tehdään 70€? Anteeksi maalaisuuteni, mutta eikö tuo vie pohjan koko palvelulta? Katsoivat vielä vikakoodit, missä näkyi jotain vikaa ABS-järjestelmässä. En jättänyt autoa sinne koska en saanut selvyyttä minkälainen ja minkä hintainen operaatio olisi tulossa. Auton arvo on niin alhainen, ettei jotain ABS-yksikköä kannata lähteä vaihtamaan. Kysyin vielä, että olenko jotain velkaa, niin sanoivat, että ei maksa mitään. Sanoin, että mietin vielä asiaa ja todennäköisesti myyn vain auton pois. Parin viikon päästä tuli Autojerryltä sähköposti missä tämä korjaamo oli valittanut huollon peruuntumisesta: "asikas varata aikaa 2 vikko sitten mutta ei tulle." Ei näin..


    • Juipelsson

      Miksi maksaa jollekin välistävetäjälle? Kysykää suoraan korjaamolta.

      • NismoMies

        heh heh, sain Jerryn kautta halvemmalla kuin korjaamosta suoraan kysymällä. Palvelun luonne lienee sellainen ettei voi laittaa ilmaa hintoihin. Eiköhän kaikki korjaamot osaa markkinointikulut asiakkaalta periä, muutoin saattaa toiminta loppua lyhyeen. Jututin toista korjaamoa asiasta ja sanoi ettei saa mistään asiakasta niin halvalla kuin Jerrystä.


    • Sasa197222

      Joo, ihan ehdottomasti kannattaa kysyä suoraan korjaamolta, niin saa halvemmalla. Korjaamo maksaa Autojerrylle provikat, joten hinta suoraan kysyttynä halvempi.

    • w123vm1978

      Jerryä käyttäny useasti Työn laaja skaala hinnoittelussa. Vanha ennestään tuttu korjaamo antoi myös jerryn kautta aina halvimman hinnan. Käytän siis jatkossaki Tällä saan varmuuden etten tule maksaneeksi liikaa. Provikka käsittääkseni on könttä summa kuukausittain jonka korjaamo maksaa

      • jippeli

        Prosenttiosuus joka työstä.


      • PeukkuaJerrylle

        Hyviä kokemuksia autojerrystä. Tarjouksia tuli ja hinta piti. Tuli jälkeenpäin vielä postia, että oliko sovittu hinta. Tulee vielä tyytyväisyyskysely, minkä takia korjaamo hoitaa varmuudella sovitusti. Ikävä lukea netistä huonoa yrityksen toiminnasta. Hinta oli oikeasti edullinen.


    • hghfhfh

      Kävin paikanpäällä kysymässä yhdestä puljusta öljynvaihdon hintaa. Sanoivat 90€. Laitoin autojerryn kautta tarjouspyynnön samaiselle paikalle ja hinta olikin 70€. En kuitenkaan mennyt koska sain toisesta paikasta 60€.

    • Jerryganisteri

      Olemme olleet todella tyytyväisiä Jerryn palveluun. Ei tarvitse juosta kyselemässä, eikä soitella sokkona pajoihin. Paras palvelu autokorjaamoalalla.

    • suosittelen.ainakin

      Hyvä palvelu, sain nopeasti 3 tarjousta. Jokainen voi valita sitten tarjouksen tehneen korjaamon tai olla valitsematta. Itse tein kyselyn Jerryn kautta laajasta 4v huollosta. Ei valittamista, hinta yli 300 euroa alle merkkihuollon. Sijaisautokin vain pari kymppiä.

    • SkodaOctavia

      Espoosta yritin varata Autojerryn kautta määräaikaishuoltoa. Tarjouksia tuli useita, mutta ei yhdeltäkään merkkikorjaamolta. Merkkikorjaamoja ei myöskään voinut listalta valita eli eivät ole mukana palvelussa. Autossa muutama sähkövika, minkä takia ei viitsi viedä ihan joka pajalle.

    • Kapteeni_Nemo

      Meitsi lienee jo AutoJerryn sellainen hevijuuser kun vähintään kymmenen huoltoa olen varannut palvelun kautta. Pelvelu on toiminut minulle kyllä 5/5. Minua kiehtoo palvelun käytön helppous ja autorempan oikean hintatason ymmärtäminen. Olen huomannut, että yhteen pyyntöön ei kannata tunkea liian montaa asiaa. Korjaamo voi kokea tarjouksen teon työlääksi ja koska asiakas ei ole ns varma nakki tiskillä niin ei tahdo tulla niin hyvin tarjouksia. Lyhyisiin selkeisiin pyyntöhin olen lähes aina saanut tosi hyvin vertailukelpoisia tarjouksia.

    • SaabistaMersuun

      Muutaman kerran on autojerryä käyttänyt. Ja oon mielestäni säästänyt aika paljon myös rahaa. parasta palvelussa on se ettei helevata tarvi soitella joka suuntaan ja kysellä tarjouksia niinkuin ennen. Ja mikä parasta ne korjaamot jotka olen löytänyt jerryn kautta on olleet oikeasti laadukkaita. Monesti paras korjaamo löytyy lähempää kuin kuvitteletkaan ja netistä muiden asiakkaiden arvosteluineen!

    • pettynyt1

      Ihan täys p#!¤%ka palvelu!!!! ite pyytäny turbon vaihdost ja tandempumpun vaihdost tarjouksia.... EI YHTÄAINUTTA tarjousta tullu. Ei vissii korjaamoille työt kelpaa

      • tietsä

        Ai se on AutoJerryn vika että korjaamoita ei kiinnosta tarjouspyyntösi? Varmaan on postin tai pankin vika että tulee laskujakin, vai mitä?

        Tekstistäsi päätellen tarjouspyyntösi saattoi hyvinkin näyttää siltä, eli yhtä tökeröltä kuin tuo viestisikin, että ei ole ihme jos kukaan yrittäjä ei halua sinunlaistasi asiakasta taakakseen.


    • KeteRahkonen

      Ihan ok palvelu, helppo käyttää, mutta ei missääntapauksessa halvin.
      Korjaamo joutuu "sisällyttämään " jerrylle maksettavan provision tarjoukseen, mikä on prosentti osuus laskun loppusummasta. Jerrystä saa toki vertailukelpoista ja suuntaaantavaa tietoa työn hintatasosta. Kannattaa pitää tarjouspyyntö mahdollisimman yksinkertaisena.

    • Tarez

      Autojerry toimii välikätenä joten aavutettu säästö haihtuu... Tosi huonosti tuli myös pyyntöön tarjouksia (3) ja nämäkin eppilyttäviä pajoja jotka ei pysy montaa kuukautta pystyssä...

    • Jaska_

      Kerran kokeilin kilpailuttaa Webaston asennusta autojerry palvelussa, ei tullut yhtään tarjousta. Et sellaiset kokemukset siitä palvelusta, ei varmaankaa tarvi toiste kokeilla.

      • Pepperi22

        Webaston asennukseen täytyy korjaamolla olla lupa.


    • turhapalvelu8

      Autojerry on surkea palvelu koska heti kun on vähänkin hankalampi homma, ei tule yhtäkään tarjousta (en asu keskellä korpea vaan ihan keskisuuressa kaupungissa). Esimerkkejä vaikka ohjaustehostimen öljyn täysvaihto, halkeilleen maalipinnan paikkausmaalaus, tai vanhan auton ruostepaikkaus pienestä kohtaa pohjasta. Maalauksessakin suostuttiin vain koko takaluukun hyvin kalliiseen uudelleenmalaukseen vaikka sanoin että "rajat" saa näkyä paikkauskohdissa.

      Ainoastaan kaikista helpompiin töihin saa tarjouksia, kuten moottoriöljyn vaihto, jarrupalojen vaihto jne. Mutta tällaiset voi hyvin itsekin tehdä.

      Turha palvelu kun ei löydy ammattitaitoisia tekijöitä tuon kautta. Mitä hyötyä tuosta on kun saa vain helppoihin hommiin tarjouksia mutta heti kun vaaditaan ammattitaitoa ei tule yhtään tarjousta...

    • sdg3

      Itse kyselin peltivanteiden maalausta eikä yhtään tarjousta edes suurehkossa kaupungissa. Kuinka hankala homma voi olla kun ei kukaan suostu tekemään? Eikö maalamoilla/peltipajoilla ole hiekkapuhalluslaitteita?

      Minäkin saanut ainoat tarjoukset tyyliin jarrupalojen vaihdolle tai vastaavaan hyvin yksinkertaiseen hommaan.

    • S8906

      Kusetus, ei edes tarjousta tullut

    • ElämäntapanaGolf

      Pyysin tarjousta korjaustyöstä. Odotin, odotin. Sain vastauksen ?????korjaamo ai antanut pyynnöistä huolimatta tarjousta. Soitin toiseen korjaamoon ja pyysin tarjousta, 9 päivän kuluttua remontti oli tehty (tarjous tuli vuorokauden sisällä tarjouspyynnöstä).

      P.s. Paloi ajovalo, eli H7 poltin pimeni. Katsoin "kilpailuta polttimon vaihto", hyvänen aika mitä hintoja.
      Menen liikkeeseen ostan polttimon 2,60€, vaihdatan pihilla olevassa "teltassa", 3-5€ hintaan.

    • pelottavaa

      Olin tilannut autolleni määräaikaishuollon sekä mahdollisesti jarrupalojen vaihdon ( tarvittaessa ) sekä eteen että taakse. Sain kuitenkin huollon puolet halvemmalla muualta kuin mitä Autolan Autohuolto tarjosi. Soitin liikkeeseen kaksi päivää ennen huoltoa, jossa kukaan ei vastannut puhelimeen ja jätin heidän vastaajaan viestin huollon peruutuksesta. Nyt ovat illalla soitelleet moneen kertaan ja uhkailleet minua yli 300 euron laskulla. Lasku koostuu varaosista ( vaikka eivät ole autoa edes nähneet ) sekä 4,5 tunnin töistä??? Miksi eivät aamulla soittaneet minulle, jos eivät ole peruutustani vastaajastaan kuunnelleet vaan mekaanikko istuu 4,5 tuntia odotellen minua ja autoa.
      Liikkeen työntekijät eivät ole suomalaisia ja alkaa tuntua jo uhkailulta nämä soitot ja tekstiviestit. Pitää varmaan ottaa yhteyttä laki- sekä kuluttaja-asiamieheen.

    • anonyymi_a0A

      Autojerry saa tietty provisiot joka korjauksesta ja sitä ei kiinnosta vaikka hinta mikä on luvattu ei pidä paikkaansa sinne päinkään.Itsellä kävi näin, toki yleensä hinta on pitänyt kutinsa.
      Autojerry on siis pessyt kätensä sen jälkeen täysin kun korjaamon kanssa on tehty hintasopimus.
      Kyselevät kyllä kovasti oliko hinta mikä piti ,ja hoitavat asian kuntoon ,mikä on lähinnä hyvä vitsi.
      Käytännössä laittaa vaan viesti että VOI,VOI.ja kehottavat tekemään reklamaation korjaamolle.
      Sen tietää jokainen että kuluttaja on siinä täysin tyhjän päällä muutamien kymppien tai satasten takia.
      ELI TÄSSÄ SYSTEEMISSÄ AUTOJERRY JA KORJAAMO ON JOKA TAPAUKSESSA VOITTAJA.
      KULUTTAJA VOI OLLA VAIN TYYTYVÄINEN,TAI LOHDUTON HÄVIÄJÄ.

    • Eipaluuta

      Mainoksen perusteella tilasin öljynvaihdon. Laittoivat eri öljyn kuin sovittiin. Asiasta neuvoteltaessa vihjaistiin mielenterveyteen. Kuitissa ei ollut määritelty öljyä tarkasti. Pumppu näytti ottavan samasta isosta säiliöstä jokaiseen moottoriin.
      Myöhemmin huomasin huoltoliikkeen kuuluvan AutoJerryyn.

    • ei_osunut

      Miksi tuossa on joku kolmen tarjouksen rajoitus, eikö tarkoituksena ollutkaan kilpailuttaa monta korjaamoa ja valita niistä se paras?
      Laitoin tarjouspyynnön määräaikaishuollosta johon kuuluu tällä kertaa jakohihnan vaihto sekä parista pikkukorjauksesta jotka menisi parhaiten siinä samalla, mainitsin tuossa määräaikaishuollon lisätiedoissa erikseen että jakohihna pitää vaihtaa. Ensimmäinen tarjous koski vain yhtä pikkukorjausta, toinen oli mukavasti eritelty huolto korjauksineen mutta se tämän määräaikaishuollon tärkein eli jakohihna puuttui. Kolmas antoi tarjouksen määräaikaishuollosta muttei huomioinut mitenkään korjauksia.
      Nämä tarjoukset tulivat kyllä nopeasti mutta eivät vastanneet ollenkaan siihen mitä tarjouspyyntöni käsitti. Tässä kaupungissa on läjäpäin korjaamoja ja tuo kolmen tarjouksen rajoitus tarkoittaa nyt sitä että tarjouspyyntöjen pyyntö jatkuu nyt sähköposteilla ilman autojerryjä tai muita turhia välikäsiä

      • Nion

        Pyysin kolmelta tarjousta, yksikään ei vastannut. Arvelen syyksi, että pyysin tarjoukseen öljyjen tarkat merkinnät.
        Kerran sattui ettei laitettu puhelimessa sovittua öljyä. Kuitilla vain merkintä Moottoriöljy LIquit. Kyseltyäni selvisi öljyn olevan tarpeeksi laadukasta, mutta viskositeettimerkintä alkoi W5:stä, kun olisi pitänyt alkaa W0:sta. Ei ollut sitten kovia pakkasiakaan.
        Näin ison moottoriöljy tynnyrin, josta letkua pitkin otettiin öljy moottoriin. Hyvä öljy käy moneen moottoriin.


    • olenkokeillutHYVÄ

      Hyvä palvelu mielestäni.
      Olen useita hommia ottanut tuotakin kautta, siis korjauttanut autoani.
      Laitat sinne kyselyn ja sitten sulle tulee postia (sähköposti) mainoksia jostakin.
      Itse päätät, että käytätkö mitään niistä.
      Sen minkä valitset, jos valitset, joutuu maksamaan auto-jerrylle jonkun välityspalkkion.
      Tavallaan sääli, koska usein ihmiset valitsee muutenkin halvimman ja siitä vielä palkkion jerrylle.
      Mutta samalla saa tiedon, että ketkä ehtii tekemään ja kuinka nopeasti.
      Kannattaa kokeilla.

    • MM-2011

      Pari kertaa kokeillut, tarjouksia tuli mukavasti.
      Mutta... Itse kysymällä olen löytänyt aina parhaan hinnan.
      Toimii ehkä jollekkin joka ei osaa käyttää nettiä ja sähköpostia.

      En voi suosittella autojerryä, muuhun kuin vertailuun.

    • Antaa.Tulla.Alle

      AutoJerryn tarjoukset tulevat yleensä rengasliikeiltä ja öljynvaihtofirmoilta. Pari kertaa olen niitä käyttänyt ja aina pettynyt työn laatuun sekä ammattitaitoon.

      Korjaamot korjaa. Rengasliikkeet vaihtaa renkaita. Öljyfirmat vaihtaa öljyjä. Näin se vaan on.

    • TIEDÄN

      AUTOJERRY ON VÄLISTÄ VETÄJÄ
      KYSYKÄÄ SUORAAN KORJAAMOILTA

      • Anonyymi

        HYVÄ KOMMENTTI


    • auto555

      Korjaamot älkää käyttäkö tätä jerryä

    • Voivoivoivoivoi

      Liian hidas

    • Anonyymi

      Tuosta öljyjen vääristä merkinnöistä, tämähän ei liity mitenkään Autojerryyn vaan on ihan normia yleiskorjaamoilla/pikkupajoilla että samasta tynnyristä kaadetaan sitä samaa yleisöljyä kaikkiin autoihin. Tämän takia itse vaihdatan öljyt ainoastaan merkkihuollossa, ainoa paikka missä laittavat ohjekirjan mukaisen suosituksen.

      Eihän se kone hajoa jos esim 5w30 A5 tilalle laittaa vaikka 5w40 A3, mutta esim polttoaineenkulutus nousee turhaan kun ei käytetä suositeltua polttoaineensäästö-öljyä.

      • Anonyymi

        vai että polttoaineenkulutus nousee kun laittaa 5w30 sijasta 5w40 :D
        paljonko nousee, entä paljonko säästät satasella?


    • Anonyymi

      Ihme nillitystä täällä Jerrystä - kyllä, he "vetävät välistä", kun tarjoavat palvelua asiakkaille. Heidän ansiostaan saa korjaamoilta järkeviä tarjouksia, varsinkin tälläiselle autoista mitään tietämättömille peruskuluttajille erinomainen palvelu. Huoltamo voi laskea puolestani tarjoukseensa mukaan Jerryn osuuden, maksan sen ilomielin.

      Tosin nyt kesällä tarjouksia kysyessäni ei niitä ole vielä tullut ihan perushuoltoon liittyen, missähän mahtaa olla vika? Almamedia tosin ostin koko Jerryn alkuvuodesta, joten onko sillä vaikutusta?

    • Anonyymi

      Välistävetofirmoja piisaa. Trivago on kaikkein ärsyttävin, repii hotellihinnoista hurjat provisiot. Ja joka päivää joutuu katsomaan kymmeniä ärsyttäviä mainoksia. Mihinkähän tämä vertaa.fi sivusto perustuu. Nostaako sen television hintaa, kun ottaa privisionsa? Miten ihmeessä tähän on tultu, että auton huoltokin pitäisi ostaa jonkin välistävetäjän sivuilta?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti vaan firmat jotka maksaa saa mainoksensa tuohon


    • Anonyymi

      Ei Jerrystä nykyisin saa tarjouksia mihinkään hommaan, eli suomeksi turha palvelu. Tosin on se kyllä yksi saatanan työmaa saaha sitä tarjousta suoraan pajoiltakaan, jokaiseen ei jaksaisi erikseen soitella tai laitella sähköpostia. Kohtuu kovalla prosentilla eivät vastaa puhelimeen ja varmasti eivät soita perään, sama homma sähköpostin kanssa.

      Kai se on sit tehtävä jatkossa itse, joku nosturin tapainen on vaan keksittävä jossain välissä talliin.

    • Anonyymi

      Periaatteessahan AutoJerry -palvelun tyyppisen alustan pitäisi helpottaa sekä ostajan että palveluntarjoajan työtä? Moni edellä mainitsee, että "ei yhtään tarjousta tullut". Kuitenkin AutoJerryn sivuillahan on lähes kaikkia merkkejä ja malleja koskien "viimeisimpiä" tarjouksia ja niitä on paljon.

      Varmaan tuokin neuvo on perusteltu, että liikaa asiaa ei kannata samaan tarjouspyyntöön tunkea.

      Voisi muuten luulla, että Alma Median omistuksessa AutoJerryn markkinointi olisi voimistunut ja palvelukehitys voimistunut, mutta ainakaan toistaiseksi ei kummastakaan mitään merkkiä.

    • Anonyymi

      Laitoin Autojerryn kautta muutaman auton alla tehtävän työn ja sain kaksi tarjousta. Toiselta kysyin lisätietoa mutteivät vastanneet ja toinen lähetti valtavan pitkän litanian joka kertoi korjaamon hienoista tiloista, suuresta nosturimäärästä ja muusta tauhkasta. Itse työt oli laitettu tekstin joukkoon sinne tänne.

      Asiakkaiden arvioiden mukaan kyseinen firma on jopa kolminkertaistanut alustavan hinta-arvion löytämällä korjauksen yhteydessä muita vikoja, jotka on muka pakko tehdä. Näihin arvioihin kyseinen mestarimekaanikko on kirjoittanut pitkät tarinat selityksiä. Kokeneena auton itsehuoltajana vaikuttaa siltä, että puhuvat autoja tuntemattoman asiakkaan ympäri pitkillä puheluillaan.

      Yksikään laadukas, tunnettu ja vanha korjaamo ei näytä kuuluvan Autojerryyn vaan vaikuttavat olevan lähinnä aloittelevia firmoja. Tilasin hommat sitten tutusta korjaamosta jonka työnlaadun tiedän hyväksi.

    • Anonyymi

      On se hullua, kun jotkut maksaa nykyvään pelkästä öljynvaihdosta 100 euroa. Tulee siinä öljylle hintaa. Onneksi mulla on tässä lähellä huoltokorjaamo, johon voi maksaa käteisellä ilman kuittia. Öljystä ja suodattimesta töineen hän pyysi 45 euroa, maksoin tasarahan 50 euroa. Motonetistä kun katsoin hintoja, niin pelkkä öljypötti olisi maksanut 49 euroa, siihen suodatin 12 euroa päälle... Ei siis mitään järkeä. Huoltokorjaamo pystyy tekemään halvalla, kun saa öljyt ja suodattimet puoli-ilmaiseksi. Ja varsinkin kun ilman kuittia hommat hoituu, niin kaikki voittaa.

      • Anonyymi

        Huh on kyllä hullua... Minulla pelkästään öljyt maksaa sen 80e 0W-20 tietysti vaihtotyö mutta se öljy maksaa kuitenkin enemmän.


      • Anonyymi

        Yes, yhteiskuntakin voittaa, kun tekijä ei maksa veroja ;-)


    • Anonyymi

      Kysyin huoltotarjousta Kemiin...ei vastauksia. Pohjolan agentti kyllä soitti kun klikkasin vakuutustarjousta.

    • Anonyymi

      Minä olen pari kertaa kokeillut. Ei ole tullut tarjouksen tarjousta. Paikkana riihimäki.

    • Anonyymi

      Tehdään köyhistä kyselijöistä kuninkaita. Tapetaan ala tuollaisilla palveluilla. Kaikki minulle heti ja helposti ja tottakai halvalla, ilmaseksi ja laadukkaasti. "Haluan että huoltoni ei maksa mitään ja käytetään laadukkaita alkuperäisiä varaosia. Kyselen ja kuormitan mutta en viitsi edes poistaa ilmoitustani vaikka homman teki jo viime viikolla naapurin Esa alle tunnissa kaljapalkalla."

      Eikö ollutkaan sitä sijaisautoa mitä ei koskaan edes luvattu? Yksi tähti.

    • Anonyymi

      soita suoraan korjaamolle niin jää autojerryn palkkiot pos

    • Anonyymi

      todella suurkee palvelu

    • Anonyymi

      Kuollut palvelu nykyään. Ennen sai vielä 3-4 tarjousta ja löysi mukavasti uusia korjaamoja. Nykyään korkeintaan yksi tarjous jos edes sitäkään, ihan perushuolloista kuten jarrut jne. Se yksi tarjouskin yleensä aika hintava.

    • Anonyymi

      Joskus muutama vuosi sitten kokeilin, eikä siinä mitään vikaa sinänsä. Tarjouksia tuli muutamia ja valitsin halvimman tarjouksen tehneen korjaamon. Itselleni se oli tuntematon, mutta netistä löytyneiden arvostelujen perusteella hyvä paikka.

      Oma kokemus tosin ei houkutellut asioimaan uudestaan. Sijaisauto oli sovittu ilmaiseksi käyttöön, mutta ei sitä sitten saanutkaan, taksikyydillä piti pöläyttää sitten työpaikan ja korjaamon välit. Ylimääräistä korjattavaakin oli löytynyt reilunlaisesti, niin hintakin oli vähän eri kuin alunperin tarjottu. Ehkä positiivisena seikkana se, että auto oli käytetty myös katsastuksessa "kaupan päälle", kun kerran katsastuskorjauksesta oli kyse.

    • Anonyymi

      Jos sulla vaan on joku/joitain kavereita jotka korjaamot ja autoistakin jotain tietää niin kysy heiltä. Autojerryyn voi liittyä vaikka millainen rasvaoaja. Itellä ei halvin sitten vastannut puhelimeen. Ja kävin paikan päällä. Aivan kuollut. Menin oikeaan autokorjaamoon paikan päälle. Heti hyvä palvelu. Eikä ollenkaan sikahintainen. Jerry on välistävetäjä. Ja aivan helppoheikkinä. Ja nyt saan sähköpostia edelleen. Sähköpostin estossa vaaditaan lähes enemmän tietoja kuin ilmoittautuessa. Eli tietynlainen loukku kyseessä. Pysykää poissa.

    • Anonyymi

      Autojerryn kautta tarjolle tulee kaikenlaisia korjaamoita, tarkoitan "korjaamoita".
      Tuntuu vähän siltä että tässä muutaman vuoden mittaan kaikenlaisia autokorjamoita on tullu lisää kuin sieniä sateella. Osa niistä ei todellakaan ole edes mitään autokorjaamoita vaan kaikkea vähän sinne päin tai edes sinnekkään päin.

      ikävää näissä on kunnon korjaamot menettä aika monta asiakasta, eikä se monesti ole ns minkäänlaista kilpailua kuitenkaan, helposti se halvempi hinta on riskinotto mutta tietääkö asiakas sitä edes.

      Itsekkin koittaa hakea aina joitain korjaamoita, miksi no siksi että olisi minulle sopiva palvelu kuten että saan sovitettu työssäkäynnin auton huoltoon. Sitten ne kustannukset tietysti. Hyviäkin paikkoja on löytynyt.

    • Anonyymi

      Tosi kivasti tuntuu toimivan

    • Anonyymi

      Vaihdatin moottorin Hyvinkäällä Volvo V 70 Farmariin.Kestoksi arvioitiin päivä.Meni kuukausi ja auto oli romuna,sähköpuoli oli vioitettu niin että piti romuttaa koko auto.Vahingot,joita tumarifirma ei korvannut oli 3.500 €. Romuttamon nimi on Hyvinkään kansityö ja huolto.Suositukseni on,että ÄLÄ VIE SIIHEN PUULAAKIIN REMONTTIIN,SIITÄ EI SEURAA KUN PETTYMYS JA AUTO ROMUTTAMOON !

    • Anonyymi

      Ei viitsi komentti edes laittii tähän. Lukotont työt..ä.

    • Anonyymi

      Autojerry on täyttä paskaa, yrittäjän että asiakkaan kannalta katsottaessa. Työn laatu paskaa ja asiakas palvelu autojerryllä vielä paskempaa... Ja silkkaa ryösytöä, en voi suositella.

    • Anonyymi

      Eipä ole kuulunut tarjouksia. 2 vrk mennyt ja olisi ollut isokin remppa/huolto tulossa.

    • Anonyymi

      Tyttäreni on käyttänyt pari kertaa Autojerryä ja ottanut halvimman tarjouksen. Homma hoitui, mutta yllättäen tuli muitakin vikoja, joita sitten korjailtiin moneen kertaan, ei ole vieläkään kunnossa. Harmittaa, kun joudun viemään ja hakemaan. Yhtäläisyys näiden kahden korjaamon välillä on se, että ovat juuri muuttaneet, ei vielä tarpeeksi asiakkaita !!?? Toisessa vilkaisivat oman autoni konepellin alle, kun siinä vuotaa vesiä sisälle. Kun lähdin sieltä, lämmitys ei enää toiminut sisätiloissa, meinasin jäätyä. Toki korjasivat sen muutamalla satasella. En usko sattumiin. ☹️

    • Anonyymi

      Laitetaan kokemus täältäkin. Marraskuu 2021.

      Eli ihan pellepalvelu on. Ei sieltä mitään tarjouksia saa korjauksiin, jota kyllä pahoittelivatkin.

      Tutkin sitten tätä AutoJerryä vähän tarkemminkin. Siis asiakkaiden kokemuksia. Niistähän paljastui, että ehkä huolloille on ihan käypä palvelu. Huollothan ovat korjaamoille kaikkein helpointa rahaa, joten vastaavat ilmeisesti paremmin niihin tarjouspyyntöihin. Lisäksi niissä löytyy aina kaikkea "yllättävää" korjaustarvetta, joista tulee helppoa lisämyyntiä, kun puhelimella soitetaan.

      Mutta jos on jotain oikeata remppaa, kannattaa marssia suoraan korjaamolle ja pyytää tiskiin kova tarjous. :)

    • Anonyymi

      Jerry pyytämättä tarjosi 30t remppaa pariinsataan, merkkihuollossa arvioitiin kuuteen sataan ja oletan että siihen tulee vielä saman mokoman verran tavaraa päälle.

      Ero on aika tuntuva, mutta jotenkin auto on (minulla) vielä sen verran uusi että taidan kuitenkin huollattaa marmoripalatsissa. Nuo nykykoneet ovat tosi tarkkoja öljyistä ja filttereistä.

    • Anonyymi

      Mekononem nyrkkipajat kannattaa kiertää kaukaa, ellei halua maksaa itseään kipeäksi.

    • Anonyymi

      Tarkoitus oli saada autooni helmojen maalauspalvelu. Laitoin kaikki vaadittavat tekniset tiedot ko. toimenpidettä varten. Ei tullut yhtään tarjousta pyyntööni. Jerry vaan
      kertoili, että tarjouksia kyllä saadaan. Ei saatu. Autoni helmat on maalattu. Ammattitaitoisesti. Jatkossa en Jyrryä vaivaa.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Autojerryn korjaamoja ainkin kolme kertaa. koskaan en olr valinnut halvinta, koska ajattelin että rahalla saa parempaa. Minulla yleinen auto, Toyota Avensis johon olen vaihdattanut tuulilasin- vuoto A-pilarin saumassa, takaiskarit- olivat huonommat kuin vanhat,ilmeisesti käytetyt, automaattilaatikon öljyt- eivät saaneet vanhoja öljyjä ulos. laatikkoon jäi ainakin 10 litraa vanhaa öljyä. Laatikkoon menee noin 16 litraa öljyä. (portaaton automaatti). Olen saanut niin paljon harmaita hiuksia, että en suosittele. Kalliiksi tulee kun joutuu tekemään kaiken uudestaan Ammattilaisten avulla.

    • Anonyymi

      Arvostelujen perusteella valitsin huoltamon autojerryn kautta. Kaikissa kiiteltiin hyvää asiakaspalvelua, nopeutta ja hinta-arviota joka oli sitten lopullinen hinta kuitissa. Pari kritiikkiä auton sisätilojen likaantumisesta oli, ettei nyt ihan paistaisi läpi moderointi. No, omaa arvosteluani ei julkaistu.
      Tietysti korjaamo maksaa autojerrylle, ja nämä arvostelut ovat mainosta korjaamolle. Ei kannata huonoja kokemuksia julkaista. Laadusta puhutaan, vaikka kuitissa tarvikkeiden hinta olikin alle puolet, mitä mistään markkinoilta löytyy.
      Kokeiltu on, toiste ei tarvitse.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt AutoJerryä muutamia kertoja. Parilla kerralla en saanut tarjousta, muilla kerroilla sain. Palvelu on tavallaan nerokas, kun jäsenenä olevat autokorjaamot voivat tarjota tehtäväksi töitä, jotka sopivat korjaamon aikatauluihin, kalustoon ja osaamiseen. Korjaamoilla työt ovat aikataulutettuja ja aina silloin tällöin tulee peruutuksia, loppu työt yms.

      Jerryn huono puoli on se, että työn tarjoajissa on aivan luokattomia toimijoita. Esim kumien vaihto toisille vanteille. Oli halpa kyllä, mutta käytettiin vanhoja painoja ja vanhoja venttiileitä. Tavallisesti vartin työsuoritus kesti toista tuntia, kun "huoltoukot" olivat pystymetsästä eivätkä osanneet rengastöitä. Joku osaavampi neuvoi. Liukasteena toimi saippuavesi ja vanhat venttilit olivat murtuneet venttiilin juuresta. Kumien murjominen vanteille oli hurjan näköistä touhua, kun oli ensikertalaiset asialla. Rengastyöt on tekniikkalaji, ei mikään voimakäyttötilanne.

      Toisella kerralla vaihdatin raidetangon pään. Asennus tapahtui olkaniveltä isolla lekalla takomalla ja lämmittämälläkin, kunnes vanha nivel irtosi. Oli järkyttävää katsoa kun olkanivelta taottiin isola lekalla. Ohjauskulmat menivät aivan vituralleen, eikä pakkasessa tehdyllä pajalla tietenkään ollut pyöränsuuntauslaitteita, eikä suuntauksesta ollut puhettakaan. Täytyi käydä toisella pajalla suuntauttamassa pyörät. Koko operaatiosta olisi ammattitaitoisella pajalla voinut suoriutua kertakäynnillä. Tavoittelin halvinta, joka tuli kalleimmaksi ja hankalimmaksi.

    • Anonyymi

      Tiesittekö että Autojerry on maksullinen paikka yrityksille ja loppujen lopuksi yksityisille. Välityspalkkion maksaa loppujen lopuksi asiakas.
      Autojerryn välistä vetämä provisio on 6,75% minimiveloitusa aina 5,00€! Parahin asiakkaamme: jos pyydätte tarjousta Autojerrystä, niin katsokaa tarjoukset läpi ja ja valitkaa korjaamonne, mutta olkaa yhteydessä suoraan korjaamoon, niin saatte paremman hinnan ja monessa korjaamossa myös paremmat varaosat.

      Yleinen korjaamoiden taktiikka hinnoittelussa on, että asiakkaalle valitaan autojerryn kautta tullessa edullisempi varaosa, sillä tuo provisio on niin kova, että pakko jossain säästää.
      Asiakas ei koskaan saa tietää esimerkiksi minkämerkkiset jarruosat autoonsa tulee ja niin ollen ns. Autojerryläisille tilataan aina se edullisempi vaihtoehto. Valitettavaa, mutta totta. Myös tuulilasinpesuneste on halvinta, mutta suoraan tuleville asiakkaille Lasolia, jäähdytinneste tarkastuksissa vettä jatkeaineeksi.. jne.
      Pyydän kaikkien korjaamoiden puolesta, jättäkää autojerryn älytön provisio välistä ja tehkää kauppa suoraan yrityksen kanssa. Näin tuette paikallista korjaamoanne ja saatte varmasti paremman tarjouksen, kuin tämän kovaprovisioisen palvelun kautta!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ööö, no siis tota, tuossa yläpuolellahan noita kokemuksia on vuosien varrelta.


    • Anonyymi

      Halvimman tarjouksen saat ulkomaalaistaustaisten kormaamolta. Hinta ei pidä paikkaansa ja huollot tehtään ihan miten sattuu.

    • Anonyymi

      Auto Jerry on ihan paska. Mulle antoi sellaisen firman tiedot että heti päästiin oikeuteen ja ilman minun syytäni.

    • Anonyymi

      Tehkää aina kirjallinen sopimus autokorjaamoilla. Kusettavat muuten aivan törkeesti.

    • Anonyymi

      Korjaamotoiminta on mennyt ihan sairaaksi. Etsimme jatkuvasti vakkaria pientä korjaamoa tarpeisiimme.

    • Anonyymi

      No eipähän toimi tämä palvelu. Laitoin yli 2 viikkoa sitten tarjouspyynnön maalaushommasta ja yhtäkään tarjousta ei tule. Olisi vielä suht helppo homma eikä mitään hitsauksia/ruostehommia.

    • Anonyymi

      Suurin osa tarjouksien antajista on noita epämääräisiä amatööripajoja, jotka eivät muuten asiakkaita saisi Hommansa osaavilla firmoilla ei tunnu olevan pulaa asiakkaista. Yksi tällainen harrastelija melkein hajotti koko auton, jonka jälkeen päätin, että muutaman kympin tai sadan euron säästön takia en ota sitä riskiä, että koko auto menee pilalle.

      Yksi hyväkin paja tuolta kyllä löytyi. Sekin, pyysi asioimaan suoraan jatkossa, koska Jerry nostaa hintaa. Senpä jälkeen olenkin pärjännyt ilman jerryjä.

    • Anonyymi

      lä mainosta Auto jerryä Netissä.Hinnat ei ainakaan pidä paikkansa.Älä lähetä minun nettiin enää koskaan mukamas kilpailu hintoja verraten.Ihan mumaskaa,!

    • Anonyymi

      Vanha aihe mutta jos joku lukee niin. Suosittelen puskaradiota, kuten facebook oman asuinalueesi keskustelu ryhmä, kysy sieltä autohuolto suosituksia.

      Jo aika monien vuosien ajan autohuolto palveluihin on tullut valtava määrä kaikenlaisia innokkaita auton korjaajia. Kirjoitetaan nyt näin että ihan minne tahansa pajalle en menisi mitä vaan autovikaa korjauttaa! Yksi korjaamo oli sellainen oman kokeman mukaan että en mene edes renkaitakaan enää vaihdattaa, aika huh meininkiä, espoon leppävaarassa, jotain ulkomaalaisia..

      Toiseksi, monestikaan huollon tuntiveloitus ei paljoa eroa oli autohuolto mikä tahansa että sen takia etsiä sitä kaikkein halvinta ei ole aina viisasta, voi mennä pahasti pieleen kun osuu kaikki tähdet ja kuut kohdallaan epäonnen suhteen. Mutta sitten taas sellainen näkökulma että oikein merkkiliike ei tuskin alkaa korjaamalla korjailee mitä ruostep... vikoja vaan ne uusii uusia osia niin paljon kuin tarvii ja se voi sitten olla todella todella kallista verraten että joku muu korjaa sen korjaamalla + tarvikeosia.

      Tästähän tulee pieni oppikirja, niin kuin on jo itse auton hankintakin oma oppikirjansa.
      Rahalla saa aina mutta jos sitä ole taskut täynnä niin voi joutuu pohtia muitakin vaihtoehtoja kuin missä huollattaa sitä omaa rolls-royceaan.

      Ja lopuksi, varokaa paljon käytettyjä hybridi autoja!

    • Anonyymi

      Joskus tuli kokeiltua, mutta sellainen oli kokemus minullakin niin kuin näyttää olleen muutamalla muullakin, että sitä halvinta tarjousta ei välttämättä kannata valita.

      Mieluummin käytän ihan samaa tuttua korjaamoa, johon ajanvaraus onnistuu kätevästi netin kautta ja sijaisauto on aina saatavilla, niin huollot sun muut käynnit sujuu vaivattomasti eikä tarvitse ihmetellä, millä kyydillä nyt pääsee töihin sun muille asioille, kun auto on korjaamolla.

      Jossain tapauksissa sitten voi käväistä ihan merkkihuollossakin, jos on vaikka joku takuuseen menevä asia.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe