Ehkä typerä kysymys, mutta minulla on vain 8 tuntia aikaa pystyttää näyttelyni edellisen näyttelyn purkamisen jälkeen ja ennen minun avajaisiani. En ole koskaan aiemmin pitänyt taidenäyttelyä. Tauluja on 15 kpl. Mitä mieltä olette? Ehtiikö niitä ripustaa lankoihin ja koukkuihin tuossa ajassa? (voi olla, että typeryyksissäni suunnittelin avajaiset päivää liian aikaiseksi, mutta puffit ja mainokseet ovat jo maailmalla).
Taidenäyttelyn pystyttämiseen menevä aika
2
165
Vastaukset
- Eiekakerta
8h riittävästi aikaa. Jos sulla on alkuvamistelut (silmuruuvit, ripustus-suunnitelma ja muut) valmiina niin aikaa ei mene todellakaan kauaa. Ei hätää.
- realartist
Joo, ripustussuunnitelma on valmiina. Panen yksinkertaisen tylsästi 3x5 kehystettyä julistetta ihan 3x5 "ruudukkoon". Se näyttää vähän kuin valvomolta tai ohjaamolta, mutta niin se saakin, sillä näyttelyyn tulee omilla tietokneohjelmillani tuottamia kuvia ja taulut ovat silloin kuin näyttöpäätteitä. En ole ihan varma mitä silmuruuvit ovat. Kirjaston langoissa ovat jo koukut valmiina ja IKEA:n kehysten takana niille (käsittääkseni) sopiva ripustus systeemi.
Kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275225Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133098Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161292Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.501222Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231124PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1441000Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43929- 117887
- 37834
- 142763