Mitä mieltä olette minusta.....
Rehellisä vastauksia.....
<3
Vastaukset 11
- Vatsaus
Olet oikeasti espoolainen koodari-perheenisä joka trollailee täällä elämänsä tylsyyttä
- Tämmöistä
Olet aika söpö lammas :)
- sellainen_höpönassu
Risto on semmoinen "höpönassu" :) :)
Tämä höpönassu nimitys tulee kouluajoilta, kun minä ja minun paras kaverini koeteltiin opettajien ja koulun rajoja, vietiin vissiin touhumme vähän "äärirajoille" :D Opettajien kauhukakarat ja kotona ne olivat niitä "höpönassuja" :D
Ja se lähti siitä, kun tilanne meni jo aika överiksi, ja äitini soitti parhaan kaverini äitille, joka oli myös hänen ystävänsä, ja kertoi että "nyt heidän on otettava yhdessä tytöt haltuun" (oltiin kuin paita ja peppu, tehtiin kaikkea mahdollista, mutta ei jääty kiinni, paitsi että opettajat olivat hermoromuna.
Niin minun kaverini äiti oli sanonut äitilleni: "että hehän ovat sellaisia höpönassuja". Ja sen jälkeen meitä kutsuttiin höpönassuiksi :D Äiti oli paremmin perillä näistä, kun hän oli koulun toiminnoissa mukana, ja tiesi, että ei pysty enää vain toinen vaikuttamaan, koska oltiin niin erottomattomia (leijona ja vesimies yhdistelmä on aika paha yhdistelmä). No loppu hyvin kaikki hyvin, mutta opettajat ovat kyllä olleet pitkähermoisia. Ihmettelen.
Ei me mitään sellaista pahaa tehty, ei kiusattu tai juotu tai varastettu, niin kuin monet teki vaikka muuten olivat "koulussa kiltisti", mutta kaikkea muuta sitten tehtiinkin. Kun koulussa lähetettiin "apostolin postia" kotiin, niin pyydettiin yksi meidän kaveri, joka toimi postissa postinjakajana, että heittää sivuun "kunnan ruskeassa kirjekuoressa osoitetut kirjeet minun ja kverini vanhemmille :D Oltiin yritetty jo pummia niitä rehtorin kansilasta, mutta ei onnistuttu, kun siellä oli koko ajan porukkaa. Kytättiin kanslian käytävällä, koska jengi lähtisi syömään :D Kirje ehti lähteä postimiehen mukaan, mutta sitten lopulta saatiin "ruskeat kirjekuoret" käsiimme ja allekirjoitettiin niitä ja lähetettiin takaisin :D :D Ei hyvää päivää sentään. Ja taas matka jatkui. Ja äidit ja isät elivät onnellisesti elämänsä loppuun saakka saamatta koskaan näitä ruskeita kunnan kirjekuoria. - irstasMiesOlet
Höh, tulit pilamaan minun kaunista ketjuani :D
irstasMiesOlet kirjoitti:
Höh, tulit pilamaan minun kaunista ketjuani :D
Kattia kanssa........
Minunhan tämä ketju on......
<3
:)- fghjkldc
Risto_ kirjoitti:
Kattia kanssa........
<3
:)Kannattaakin kommunikoida vain itsensä kanssa, muuten voi käydä liian kipiää kun naisilta tulee haistattelut takaisin
- IrstasMies
Risto_ kirjoitti:
Kattia kanssa........
<3
:)ai niin olikin :D
- sateenkeskeltäN
Hei Risto!
Olet mies n.30-33v. palstan moninikkinen persoona. Minusta tuntuu,että olet irl kohtalaisen fiksu ja kirjallisesti lahjakaskin kaveri,mutta palstalla haluat näyttää itsestäsi provokatiivisen hahmon.
Voi olla,että olet ihastunut tähän "Anneen" ihan oikeasti.Jostain syystä olet vain jäänyt häntä tänne kaipailemaan ja hänelle kuittailemaan tietäen,että oikea Anne kenties täällä palstalla joskus käykin.
En usko,että poltat oikeasti tupakkaa.Alkon suhteen en sano mitään,ehkä käytät,ehkä et.
Lavallista tuskin menee päivässä,edes maitoa tms....
Olen saanut sinusta käsityksen,että osaat olla kovasti ystävällinen ja sinnikäs ihminen aina silloin kun jaksat ja olet sillä tuulella.
Seksuaalisuus ja naisten kuvat ovat sinulle ilmeisen tärkeitä tai ainakin haluat herättää niillä kovasti huomiota.Kaunista musaa osaat myös postata.Tosin naisten kuvat vievät tässä aivan ylivoimaisen voiton ihan kaikesta.
Tykkään sinusta.En usko,että olet paha ihminen.Ettet vain olisi peräti ylläpidon palkkalistoilla...kukapa tietää...
Tässä minun rehellinen vastaukseni sinun kysymykseesi Risto.
Mukavaa iltapäivää!
<3 - totuus_0
Olet naapurin jäbä......
- Röökaamistapaheksun
Varmaan olet ihan sellainen kuin minä esiinnytkin. Työtön, vähintään osapäiväjuoppo, kauniista naisista haaveileva. Ei kait siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051973
- 67831
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263765- 45744
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126679- 44571
- 39562
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste59489- 29469
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108462