Teen osa-aikaista työtä terveydenhuollon puolella ja nyt etsin lisätyötä. Minulla on oma Y-tunnus. Työtä tekisin mieluiten koneella/etätyönä, mutta muutkin vaihtoehdot huomioidaan. Illat menevät lasten kanssa, mutta se ei toki estä etätyön tekemistä. Olen 38-vuotias nainen ja asun Keski-Suomessa. Rajaan työtehtäviä sen verran, että etsin laillista työtä (sekä seksiä maksua vastaan en halua harrastaa).
Yhteydenotot toivoisin sähköpostiin [email protected]
Etsin osa-aikaista työtä (Keski-Suomi)
2
190
Vastaukset
- kauneusjahyvinvointi1234
Hei,
jos kauneus ja hyvinvointi ovat lähellä sydäntäsi ja haluaisit tehdä töitä esimerkiksi sosiaalisen median kautta, niin laita s-postia:
[email protected] - Meri-PXC-alusasut2017
Moi kirani!
Alusasujen myynti voisi hyvinkin sopia Sinulle lisäansion lähteeksi. Olen myynyt näitä PXC rintaliivejä jo 2 vuotta ja saanut rutkasti tyytyväisiä asiakkaita.
Tämä työ antaa Sinulle vapauden tehdä töitä oman kalenterisi ja elämäntilanteesi mukaan. Haluatko lisäansiota 20% 30% tai 40%? Minä autan Sinua.
Saat aloituspakkauksen puoleen hintaan 695€ (norm. 1600€). Voit maksaa sen kolmessa osassa, jolloin maksuaika on 90 päivää.
Tämän työn myötä alusvaatekaappisi alkaa päivittyä - sieltä löytyy pelkästään istuvia liivejä!
Tuotteita voit katsella osoitteessa
www.pxc.fi
Ota yhteyttä, nyt on oikea hetki aloittaa!
Meri
040 705 3547
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047624
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075768- 835117
- 1394496
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113190- 542909
- 532822
- 612417
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562016